Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on miesten käytöstavat?

Vierailija
04.10.2014 |

Tuntuu, etten ikinä löydä kunnollista miestä, jolla olisi kunnon käytöstavat. Jo tapailuvaiheessa miehet menevät täysin pilaamaan kaiken tekemällä tyhmiä asioita. Tässä nyt muutamia esimerkkejä.

Yksi mies alkoi tuosta noin vaan kaivamaan nenäänsä samalla kun jutteli kanssani. Mies oli ihan hyvännäköinen ja komea, joten en jotenkin ollenkaan odottanut tuollaista häneltä. Ihan sama vaikka kaivelisi yksin kotona nenäänsä, mutta sitä ei kyllä tehdä muiden seurassa! Mies ei edes ymmärtänyt hävetä käytöstään. Meni kaikki mahdolliset seksuaaliset halut miestä kohtaan siinä hetkessä.

Toisena on sitten nämä paskojat. Vaikka paskominen onkin normaali asia, niin sitä ei mielestäni tehdä tuosta noin vaan toisen kuullen tapailuvaiheessa. Oikeasti nämä miehet ovat tuosta noin vaan menneet vessaan paskomaan ja piereskelemään kovaäänisesti. En voi sille mitään, mutta tämä vie kaikki seksihalut miestä kohtaan. Tuskin edes on niin kova hätä, etteikö sitä voisi tehdä sitten omalla ajalla.

Tätä listaa nyt voisi jatkaa pitkällekin. Kutsutaan vieraisille, mutta koti on täysi läävä vaikka olevinaan vähän yritetty siistiä. Ei ymmärretä edes treffeille pukeutua vähän hienompiin vaatteisiin kuin kulahtaneeseen t-paitaan. Pitäisiköhän tässä vaan kääntyä lesboksi tai sitten vaan viettää loppuelämänsä yksin :(

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:27"]

Muuhun en osaa ottaa kantaa, mutta tuon pukeutumisen ymmärrän. 

Miestä katsotaan aika kieroon jos on hiukankaan paremmat vaatteet päällä. En tiedä onko asian laita eri Helsingissä (jossa voisi jo olettaa sen verran ihmisiä, ettei ihan jokaista t-paita linjasta poikkeavaa jakseta hämmästellä), mutta näin ainakin isohkoissa (Suomen mittakaavassa) kaupungeissa. 

[/quote]

Mistä sä oikein puhut? Kyllähän esim. kauluspaita on ihan normaali vaate.

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote] Verratkaapa suomalaisia ja amerikkalaisia TV-ohjelmia. Olen nahnyt monta suomalaista patkaa missa ihmiset nayttavat ihan roskiksesta revityilta. Ihan niinkuin yllatyksena tuli tama esiintyminen. Amerikkalaisilla on puku paalla, valkoinen paita ja kravatti, kaikki tiptop prassattyna (eika nayta yhtaan havettavan ;)).

[/quote]

Yhdysvaltalaiset elokuvat ovat muutenkin sellaista glamouria että ei mitään järkeä. Katso niissä ohjelmissa ihmisten hampaita? Tai minkälaiset meikkaukset niillä on? 

Jenkkisarjoissa ihmiset pitää näyttää joltain yli-ihmiseltä. Kun siinä sarjassa joku herää niin hänellä kampaus ja täydet meikit päällä. Kynnet on laitettu niin miehillä kuin naisilla juuri ennen kuvauksia jne.

[/quote] Sarjat ja elokuvat ovat nyt asia erikseen mutta kylla taalla miehetkin hoidattavat hampaansa ja kayvat manikyyrissa ja parturissa. Kengat kiilloitetaan ja naiset katsovat tarkasti miesten kengat. En ymmarra miksi suomalaisesta miehesta on sankariteko nayttaa joltain Ryysyrantaiselta. Hyva esimerkki on tuo Haapasalo goes America missa juontajalla on niin kamalat ja naurettavat rytkyt paalla ja samat paivasta toiseen, parranhaivenet kuminauhalla kiinni. Tulee sellainen olo etta pitaisi laittaa se ensin autopesulasta lapi ja sitten parturiin.

[/quote]

Joku kenkien kiillotus on oikeasti niin naurettavaa kuin voi olla. Jos ihmisen elämä on niin surkeata että pitää käyttää noin paljon aikaa johonkin ulkonäköön niin vetäisi itsensä hirteen.

Minä en ainakaan kunnioita meikattua naista jolla on kampaus ja vaatteet kuin jostain juhlista. Sama asia se on miehellä. Varmaan sekin käyttää jotain meikkiä?

Minä kunnioitan luonnollista ihmistä

Vierailija
22/106 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:59"]

Hehheh, huvittaa tuo mies, joka on tosi tarkka, ettei vahingossakaan ole huomaavainen ja kohtelias naista kohtaan treffeillä, jottei nainen vain luule liikoja. Ja et varmasti kahviakaan tarjoa, koska et halua naista "loisimaan" lompakollasi. Tsemppiä vaan tälle miesasiamiehelle naisen etsintään!

[/quote]

Tarjoatko sinä miehelle kahvit? Vai vaaditko mieheltä asioita jotka eivät sitten kuitenkaan koske kuin miestä eikä sinua?

[/quote]

Voi taivas, miten parisuhteen etsiminen voi olla jollekin tuollaista peliä, jossa katsotaan, ettei vaan suinkaan tule tehtyä toiselle mitään sellaista, mitä itse ei saa takaisin. Kaikki on niin laskelmoitua ja vielä niinpäin, että en tarjoa kahvia ettei nainen vaan luule, että joskus toistekin voisin tarjota. Minkälaisen naisen sitten haluat? Yhtä itsekkään, kuin olet itsekin eli suhteen, jossa kumpikin ostaa omat kahvinsa ja kaataa omat vetensä? Vai pitäisikö naisen kaikesta huolimatta palvella sinua?

Minä olen varmaankin saanut omituisen kasvatuksen, mutta olen ihan yhtä kohtelias ja huomaavainen sekä naisille että miehille. Avaan oven perässä tulevalleni ja kaadan vettä joskus ihan tuntemattomillekin, jos kannu sattuu olemaan kädessäni. Treffeille olen aina laittautunut ja olen myös maksanut treffikumppanin kahvit ja ruuatkin. En odota, että minua kohdellaan kuin prinsessaa, mutta odotan saavani samanlaisen kohtelun, kuin mitä itse annan. Esim. veden kaataminen treffikumppanille on ihan normaalia hyvää käytöstä ja pitäisin kyllä tosi moukkana ja itsekkäänä miestä tai naista, joka täyttäisi vain oman lasinsa.

[/quote]

On eri asia jos sinäki kohtelet miestä samoin kuin se kohtelee sinua. Mutta täällä vaaditaan että naisen pitäisi saada erikoiskohtelua mieheltä. 

[/quote]

Odotatko aina, että nainen ensin tekee jotain kohteliasta ja sitten vasta itse teet saman takaisin? Vastauksestasi saa sellaisen kuvan. Entäs jos nainen ajattelee samoin? Silloinhan kumpikaan teistä ei koskaan tee mitään kohteliasta toiselle. Jos odotat ensin hyvää käytöstä toiselta ja vasta sitten itseltäsi, niin se jos mikä on älyttömän itsekästä ja laskelmoitua.

Minä ainakin olen ihan yhtä kohtelias kaikille tapaamilleni ihmisille, enkä odota, että se toinen avaa mulle ensin oven tai kaataa veden lasiin. Ihan sama, onko kyseessä nainen vai mies ja treffit tai ei. Suosittelen, että kokeilet joskus toimia näin, niin saatat yllättyä ja löytää jonkun tosi kivan naisen, joka tykästyy kohteliaaseen olemukseesi ja kohtelee sinuakin samoin. Niin metsä vastaa, kuin kutsutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:46"]

[/quote]

Lähdetkö sinä kesken palaverinkin paskalle, jos juuri silloin saattaa tuntua tarve? Elämässä nyt on vain tilanteita, jolloin oletetaan, että pystytään istumaan siinä pöydän ympärillä se tunti tai kaksi ilman että täytyy mennä juuri sillä hetkellä paskalle. Kyllä varmaan jokainen ihminen on joutunut elämässään paskaa pidättelemään ja se ulostamisen tarve menee sykleissä eli menee jonkun ajan kuluttua ohi kunnes taas palaa jossain vaiheessa takaisin.

[/quote]

Kyllä menen. Samoin kuselle kun on kusihätä. Niin menee kaikki muutkin. 

[/quote]

No just joo. Et taida raukka edes tietää, mikä palaveri on. Jos esim. pidät tärkeää palaveria asiakkaan kanssa, niin todellakaan et kesken kaiken lähde sieltä minnekään paskalle, vaan odotat seuraavaan taukoon. Missäköhän olet töissä ja minkälaisia palavereja teillä on, kun kesken kaiken kaikki ramppaa paskalla ja kusella? 

Syö säännöllisesti ruoka-aikoina kunnon ruokaa, niin suolikin oppii toimimaan normaalisti ja ei tarvitse juosta vessaan kesken kaiken niinkuin joku juuri vaipoista päässyt pikkulapsi.

[/quote]

Ei ole mitään ruoka-aikoja ja teen aamusta iltaan töitä. Meillä voidaan neuvotteluissa istua useita tunteja putkeen. Jopa syödään täydet ateriat välissä. 

Joten kyllä siellä vaan vessassa käydään. 

Vierailija
24/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:52"]

Miestä katsotaan aika kieroon jos on hiukankaan paremmat vaatteet päällä. En tiedä onko asian laita eri Helsingissä (jossa voisi jo olettaa sen verran ihmisiä, ettei ihan jokaista t-paita linjasta poikkeavaa jakseta hämmästellä), mutta näin ainakin isohkoissa (Suomen mittakaavassa) kaupungeissa. 

[/quote]

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote] Verratkaapa suomalaisia ja amerikkalaisia TV-ohjelmia. Olen nahnyt monta suomalaista patkaa missa ihmiset nayttavat ihan roskiksesta revityilta. Ihan niinkuin yllatyksena tuli tama esiintyminen. Amerikkalaisilla on puku paalla, valkoinen paita ja kravatti, kaikki tiptop prassattyna (eika nayta yhtaan havettavan ;)).

[/quote]

Yhdysvaltalaiset elokuvat ovat muutenkin sellaista glamouria että ei mitään järkeä. Katso niissä ohjelmissa ihmisten hampaita? Tai minkälaiset meikkaukset niillä on? 

Jenkkisarjoissa ihmiset pitää näyttää joltain yli-ihmiseltä. Kun siinä sarjassa joku herää niin hänellä kampaus ja täydet meikit päällä. Kynnet on laitettu niin miehillä kuin naisilla juuri ennen kuvauksia jne.

[/quote] Sarjat ja elokuvat ovat nyt asia erikseen mutta kylla taalla miehetkin hoidattavat hampaansa ja kayvat manikyyrissa ja parturissa. Kengat kiilloitetaan ja naiset katsovat tarkasti miesten kengat. En ymmarra miksi suomalaisesta miehesta on sankariteko nayttaa joltain Ryysyrantaiselta. Hyva esimerkki on tuo Haapasalo goes America missa juontajalla on niin kamalat ja naurettavat rytkyt paalla ja samat paivasta toiseen, parranhaivenet kuminauhalla kiinni. Tulee sellainen olo etta pitaisi laittaa se ensin autopesulasta lapi ja sitten parturiin.

[/quote]

Joku kenkien kiillotus on oikeasti niin naurettavaa kuin voi olla. Jos ihmisen elämä on niin surkeata että pitää käyttää noin paljon aikaa johonkin ulkonäköön niin vetäisi itsensä hirteen.

Minä en ainakaan kunnioita meikattua naista jolla on kampaus ja vaatteet kuin jostain juhlista. Sama asia se on miehellä. Varmaan sekin käyttää jotain meikkiä?

[/quote]

Koristautuminen on ihmiselle lajityypillisesti luonnollista käyttäytymistä.

Vierailija
25/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiva että joku arvostaa meitä sääri- ja kainalokarvanaisia!

Vierailija
26/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:36"]

Missä on miesten käytöstavat?

[/quote]

Täällä! Ne ovat kaikki kerääntyneet minulle.

Vierailija
27/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä pidän kyllä aina kaikille ovea auki yms. huomioin, mutta ikinä en oo kenellekään kaatanut vettä kuin itselleni. En edes huomaa et mulle on kaadettu kuin korkeintaan silloin, kun ärsyttää et lasi on vajaa! :D

Vierailija
28/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:58"]

[/quote]

Lähdetkö sinä kesken palaverinkin paskalle, jos juuri silloin saattaa tuntua tarve? Elämässä nyt on vain tilanteita, jolloin oletetaan, että pystytään istumaan siinä pöydän ympärillä se tunti tai kaksi ilman että täytyy mennä juuri sillä hetkellä paskalle. Kyllä varmaan jokainen ihminen on joutunut elämässään paskaa pidättelemään ja se ulostamisen tarve menee sykleissä eli menee jonkun ajan kuluttua ohi kunnes taas palaa jossain vaiheessa takaisin.

[/quote]

[/quote]

No just joo. Et taida raukka edes tietää, mikä palaveri on. Jos esim. pidät tärkeää palaveria asiakkaan kanssa, niin todellakaan et kesken kaiken lähde sieltä minnekään paskalle, vaan odotat seuraavaan taukoon. Missäköhän olet töissä ja minkälaisia palavereja teillä on, kun kesken kaiken kaikki ramppaa paskalla ja kusella? 

Syö säännöllisesti ruoka-aikoina kunnon ruokaa, niin suolikin oppii toimimaan normaalisti ja ei tarvitse juosta vessaan kesken kaiken niinkuin joku juuri vaipoista päässyt pikkulapsi.

[/quote]

Ei ole mitään ruoka-aikoja ja teen aamusta iltaan töitä. Meillä voidaan neuvotteluissa istua useita tunteja putkeen. Jopa syödään täydet ateriat välissä. 

[/quote]

Siis ihanko oikeasti suunnilleen kesken lauseen häivyt mitään sanomatta paskalle vai pyydätkö esim. taukoa? Kyllä meilläkin istutaan jopa koko päivä palaverissa tai esim. koulutuksessa, mutta kukaan ei vaan häivy vessaan, vaan odottaa kiltisti taukoon tai sitten pyytää pientä taukoa. Olettaisin kuitenkin ihmisen ymmärtävän eron sen välillä, että vaan häipyy paikalta ja on tauolla. Se on sitten jokaisen oma adia, mitä siellä vessassa tauolla tekee.

Vierailija
29/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote]

:D heh heh, tässä sen näkee, kuilun, joka vallitsee nykysuomalaisten keskuudessa. Väitän, että tämän kirjoittaja asuu kaukana kehäkolmoselta, tuo toinen taas jossain kasvukeskuksessa/isossa kaupungissa.

Näitä "kauluspaita on ihme hienosteluvaate" -ihmisiä on suomessa paljon, ja he lienevät niiden perillisiä, jotka ovat asuneet vielä 1900-luvun alussa savupirteissä. Tekisi terää käydä joskus ulkomailla, ja vaikka ihan työskennelläkin ulkomailla. Rinnastan teidät alkuasukkaisiin, jotka eivät kykene pukemaan päälleen ns. sivistyksen mukanaan tuomia vaatekappaleita. Tiedoksi vain, että aika usein itsensä munaa pahasti, kun ei ymmärrä termiä "siisti pukeutuminen".

[/quote]

Vaatteet ovat päällä estääkseen kylmän ja veden. Ei ihminen mikään riikinkukko ole.

Joku puku on maailman surkein vaattetus. Täysin epäkäytännöllinen mihinkään työhön. Huono päällä, ei pidä kylmää, ei pidä vettä, ei kestä kulutusta, vaikea pestä ja hemmetin ruma.

Vielä naurettavampaa on naisten korkokengät ja hameet. Todella huono liikkua, jalat tulevat kipeäksi eikä juuri mitään voi niillä tehdä. 

Jos vaattet ovat epäkäytännöllisiä niin niillä ei tee mitään

[/quote]

Tämän näkemyksesi voi varmaan suoraan lukea työstä, jota teet. Mutta ei se mitään: meitä on moneen junaan ja erilaisia ihmisiä tarvitaan.

Vierailija
30/106 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:04"]

Oletko tosissasi? Et viitsi olla naiselle kohtelias ja täyttää samalla myös hänen vesilasia, ettei nainen vaan luule itsestään liikoja??? Onneksi teet ihan alusta asti selväksi, ettet ole treffeillä mielyyttäksesi naista, niin vähänkin itseään arvostavat naiset tajuavat, ettei moiseen moukkaan kannata tuhlata aikaa. Olet ilmeisesti ihan sinkku ja et ole jostain käsittämättömästä syystä tavannut vielä sopivaa naista?

[/quote]

Oikein. 

En halua naista, joka on kiinnostunut minusta siksi, että kustannan hänen ruokailunsa, olen hänen henkilökohtainen palvelijansa tai pönkitän hänen itsetuntooan ylitsevuotavalla ylistyksellä. Hyvä vain jos käy heti ilmi, että etsimme liian erilaista ihmistä, jotta molemmat voivat jatkaa tahoillaan. 

[/quote]

Siis nainen tekee päätelmänsä jättää sinut keskenäsi sen takia että olet töykeä treffeillä, ja sinä sitten menet taas kotiisi niiskuttamaan, kun sekin paska muija hylkäsi sinut koska olet liian lyhyt, liian köyhä tai jotain muuta kuvitteellista, vaikka oikeastaan olisit pärjännyt ihan hyvin, jos olisit käyttäytynyt nätisti ja toista huomioivasti.

Vierailija
31/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:41"]

71 jatkaa, siis tuo ihmettelijä asuu "isohkossa suomalaisessa kaupungissa? Onko kaupunki kenties Seinäjoki, Kajaani tai Sodankylä? Jos ei, en ymmärrä mistä puhut.

[/quote]

Ei ole Kajaani eikä Sodankylä tmv. 

Enkä nyt oikein ymmärrä, miksi vedit tähän mukaan jotain savupirttejä. 

Käsittääkseni annoin viestissänikin ymmärtää, että itse nimenomaan tahtoisin pukeutua hyvin. Minusta se kauluspaita olisi ihan käypä vaatekappale toimistolle arkipäivänä. Ja minulla on niitä iha hienojakin - ei mitään Prismasta ostettuja lakanoita. 

En kuitenkaan jaksa sitä mulkoilua (esim. kaupassa tai kaupungilla kävellessä) saati niitä väsyneitä kommentteja, joista annoinkin pari esimerkkiä. On helpompi mennä t-paidalla ja ulkoilutakilla. 

Naisen voi olla vaikea käsittää tätä, koska kyllähän te saatta pukeutua hyvin. Tuskin kukaan tulee teille siitä vittuilemaan. Katseetkin kait lähinnä ihailevia. 

Osaltaan tähän varmaan vaikuttaa, että olen melko nuori. Vanhemmille miehille kauluspaita töissä ja vapaa-ajalla tuntuu olevan ihan OK. 

Vierailija
32/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaatteet ovat päällä estääkseen kylmän ja veden. Ei ihminen mikään riikinkukko ole.

Joku puku on maailman surkein vaattetus. Täysin epäkäytännöllinen mihinkään työhön. Huono päällä, ei pidä kylmää, ei pidä vettä, ei kestä kulutusta, vaikea pestä ja hemmetin ruma.

Vielä naurettavampaa on naisten korkokengät ja hameet. Todella huono liikkua, jalat tulevat kipeäksi eikä juuri mitään voi niillä tehdä. 

Jos vaattet ovat epäkäytännöllisiä niin niillä ei tee mitään"

Chairman Mao oli kanssasi ihan samaa mielta. Kaikilla samanlaiset ja -variset vaatteet. Kaytannollisyyden huippu.

Vierailija
33/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n tarina vielä kovin paha ollut! minä olin kerran treffeillä mamumiehen kanssa joka vaikutti ensin normaalilta mutta yhtäkkiä hän kurkotti kovasti pöydän alle ja tämä toistui kerta toisensa jälkeen. Sitten mies kurkotti vielä yhden kerran pöydän alle ja raapi oikein näkyvästi muniaan niin että työnsi käden housuun! ja tämä tapahtui stockmannin kahvilassa ja ohikulkevat ihmiset lasi-ikkunan takaa näkivät varmaan kaiken +teko tallentui varmasti myös kameralle jolloin vartijoilta on purskahtanut kahvit pöydille.

Näiden "treffien" lopussa mies vielä käsitti täysin väärin sanani ja hän oli kuulevinaan että minä haluaisin hänen kanssaan heti naimisiin! joo ei kiitos!!!!! tähän loppui nämä mamuilut, vaikka kyllä suomalaisetkin osaa sikailla.

Vierailija
34/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:33"]

Ei se paska sieltä itsestään putoa vaan sitä pystyy pidättelemään, luojan kiitos. Kyllä minäkin joudun useasti päivässä pidättelemään pissaa ja paskaa. Työpaikallakin pystyy vain tauoilla käymään vessassa. Kaupungilla liikkuessakin ei aina ole vessaa siinä lähettyvillä vaan pidäteltävä on. Sitä se on ihmisen elämä. Ei sitä joka hetkellä pysty paskomaan juuri siihen paikkaan.

[/quote]

Haluaisitko siis että mies pidättelisi koko illan, ja paskantaisi sitten sänkyyn saadessaan orgasmin?

Tulisitko sen jälkeen tälle palstalle kehumaan miten fiksun ja huomaavaisen miehen kanssa harrastit seksiä, kun ymmärsi pidättää paskahätäänsä aina viimeiseen mahdolliseen hetkeen, eikä käynyt vessassa kertaakaan treffien aikana?

Menisit sitten miehen kanssa naimisiinkin, ja vaatisit samanlaista käytöstä koko avioliittonne ajan ja uhkaisit erolla ja lasten pitämisellä jos mies kävisi yhdenkin kerran yhteisessä vessassanne?

Vierailija
35/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän väännän paskan yleensä siihen ruokapöydälle treffien aikana, pari äänekästä paskapierua päästän samalla. Näytän naisille etten maksa seksistä.

Myös palavereissa väännän paskat pöydälle, siihen tarjottavien ja kahvin keskelle, meillä ei hienostella, homoa sellainen vessassa paskaaminen.

Mitään pukua en käytä, näytän etten hienostele ja homostele, vittuun hiuksista tuollainen hienostelu. Yleensä minulla on päällä vain isoäidin turkki, on lämmin ja käytännöllinen, alle ei tarvita mitään homostelua niin kuin alushousuja. Sitten väännän sen paskan pöydälle.

Vierailija
36/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia apinoita te tapailette? Kannattaisi varmaan yrittää tapailla miehiä muita alueilta/paremmalla taustalla, koska nää tarinat on ihan uskomattomia. Kuka täyspäinen mies nyt esim. treffeillä kaivelee nenäänsä saati sitten näyttelee jotain teinien kuvia.

Vierailija
37/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis ihanko oikeasti suunnilleen kesken lauseen häivyt mitään sanomatta paskalle vai pyydätkö esim. taukoa? Kyllä meilläkin istutaan jopa koko päivä palaverissa tai esim. koulutuksessa, mutta kukaan ei vaan häivy vessaan, vaan odottaa kiltisti taukoon tai sitten pyytää pientä taukoa. Olettaisin kuitenkin ihmisen ymmärtävän eron sen välillä, että vaan häipyy paikalta ja on tauolla. Se on sitten jokaisen oma adia, mitä siellä vessassa tauolla tekee.

[/quote]

Ei ole mitään taukoja. Muut jatkavat eteenpäin ihan normalisti

Vierailija
38/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koristautuminen on ihmiselle lajityypillisesti luonnollista käyttäytymistä.

[/quote]

Niin on tappaminenkin

Vierailija
39/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas tätä. Vaatimuksia miehille on niin paljon. Ei ihme että miehet nykyään kokevat olevansa hukassa naisten kanssa.

Nainen haluaa miehen joka on kunnianhimoinen ja suorittaja, joka menestyy niin ammatillisesti kuin taloudellisesti, mutta joka ei ole materialisti. Hänen pitää olla vakaa, luotettava ja johdonmukainen mutta myös hauskaa pitävä, yllätyksellinen ja spontaani. Hänen pitää olla vahvaluontoinen, päättäväinen, joka ei taivu päätöksissään, mutta samalla joustava, avomielinen ja osa myöntää kun hän on väärässä. Hänen pitää olla realisti mutta romantikko, vakava mutta leikkisä, itsevarma mutta nöyrä, kiimainen mutta uskollinen. Hänen pitää olla urakeskeinen mutta myös perhekeskeinen, älykäs muttei nörtti, huolehtiva muttei apua tarvitseva, hellä muttei takertuva, suojeleva muttei omistushaluinen, tunteikas muttei neuroottinen, hauska muttei pelle, dominoiva muttei määräilevä, ja osaa hallita tilanteita muttei ole kontrolloiva.

Vierailija
40/106 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

No ei tosiaankaan ole

[/quote]

:D heh heh, tässä sen näkee, kuilun, joka vallitsee nykysuomalaisten keskuudessa. Väitän, että tämän kirjoittaja asuu kaukana kehäkolmoselta, tuo toinen taas jossain kasvukeskuksessa/isossa kaupungissa.

Näitä "kauluspaita on ihme hienosteluvaate" -ihmisiä on suomessa paljon, ja he lienevät niiden perillisiä, jotka ovat asuneet vielä 1900-luvun alussa savupirteissä. Tekisi terää käydä joskus ulkomailla, ja vaikka ihan työskennelläkin ulkomailla. Rinnastan teidät alkuasukkaisiin, jotka eivät kykene pukemaan päälleen ns. sivistyksen mukanaan tuomia vaatekappaleita. Tiedoksi vain, että aika usein itsensä munaa pahasti, kun ei ymmärrä termiä "siisti pukeutuminen".

[/quote]

Vaatteet ovat päällä estääkseen kylmän ja veden. Ei ihminen mikään riikinkukko ole.

Jos vaattet ovat epäkäytännöllisiä niin niillä ei tee mitään

[/quote]

Tämän näkemyksesi voi varmaan suoraan lukea työstä, jota teet. Mutta ei se mitään: meitä on moneen junaan ja erilaisia ihmisiä tarvitaan.

[/quote]

No mitäkö teen? Enpä usko että arvaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän