Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutatko kasvoiltasi vanhempaasi?

Vierailija
31.08.2021 |

Onko se sinusta hyvä vai huono asia? Kumpaa muistutat enemmän, tai kuinka paljon? Entä onko nenä erilainen vai samanlainen. Näyttääkö keski-ikäisenä enemmän vaikka äidiltään vai kuvitteleeko sen vain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä äitini katsoo peilistä..

Vierailija
2/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N30. Lapsena olin enemmän isän näköinen, nyt aikuisena aika 50/50-sekoitus molempia. On mielestäni hyvä asia, sillä pidän molemmista vanhemmistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muistutan nuorempaani.

Vierailija
4/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin sekotus

Vierailija
5/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho jäi aloituksesta, mutta voi olla "pelottavaa" jos on äidin mummokroppa tai puoliksi vanhemmat. :)

Vierailija
6/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni muistutan. Jatkuvasti saan kuulla, että kyllä huomaa kenen tytär olen. Mutta mieluummin muistutankin isääni kun äitiäni.

N30

Vierailija
7/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti melko tasainen sekoitus kumpaakin, koska joidenkin mielestä olen isäni näköinen ja joidenkin muiden mukaan ihan kuin äitini. Valokuvien perusteella olen kyllä omasta mielestäni kuin ilmetty isäni äiti tai yksi isän siskoista.

Vierailija
8/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella isäni näköinen. Ja se ei ole mikään hyvä juttu.

Vierailija
9/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen täsmälleen äidin ja isän sekoituksen näköinen kassvoistani :D En osaa eritellä pahemmin että onko otsa ja nenä kummalta heistä tullut. Kun katson kuvia isän äidistä ja äidin isästä, kasvoistani löytyy myös heitä. 

Vierailija
10/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpankaan. Oon iha eri näköinen.

Vierailija
11/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan muiden ihmisten mukaan erityisesti isääni. Itse en tätä yhdennäköisyyttä näe, mutta kuulemma se on huomattava. :)

Vierailija
12/12 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan molempia jonkin verran. Perin enemmän äidin pään muodon, mikä oikein kiva sillä äitini on harvinaisen kaunis. Huulet ovat selvimmin isältä ja niistä kehuttu paljon, itsekin tykkään. Nenä pieni ja kivan muotoinen kuten äidillä, mutta näkyvät sieraimet isältä. Silmät saman väriset kuin isällä, mutta saman muotoiset kuin äidillä. Hiukset ovat tummat ja paksut kuten isällä, mutta kulmat ja ripset valitettavasti ohuet kuten isällä. Valokuvissa, joissa on minä ja äiti, näytän kyllä häneltä melko paljon tai jos vertaan äidin nuoruuden valokuviin. Myös vartalonmalli on aivan kuin äidillä, mikä ihan kiva. Olen kuin hieman vaaleampi versio äidistäni oikeastaan, en näytä yhtä eksoottiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän