Tänään on prinsessa Dianan kuolinpäivä
Muistan, kuinka kuuma sielloin oli, kun kantelin vanhinta poikaa sylissäni ja hän oli kiukkuinen kuumuudesta.
Kommentit (20)
Me oltiin rapujuhlissa. Minä heräsin ensimmäisenä aamulla ja kuuntelin uutisen radiosta.
Like a candle in the wind. Kärsi myös kuninkaallisesta sairaudesta nuoruudessaan eli anoreksiasta.
Olin käymässä Suomessa ja olin äidin luona. TV oli auki ja yhtäkkiä ilmestyi teksti :"Prinsessa Diana on kuollut." Äiti ei uskonut, sanoi että on varmaan joku muu eikå Diana.. ennenkuin tuli uutiskatsaus siitä. Oli kuuma päivä, sen muistan. Oltiin myös puhdistettu marjoja keuttiösså ja pakastettu. Minulla oli päälläni Intian puuvillainen hame. Se päivä ja tunnelma on jäänyt mieleen.
Mä olin matkalla erikoiskokeelle Jyväskylän ralleissa, kun kuulia D:n kuolemasta radiosta. Tuli jotenkin epätodellinen olo, vaikken mikään royal-fani olekaan.
Olin ekassa "työpaikassa" lukion ohella baarissa pöytiä siivoamassa, ja töiden päätyttyä luin uutiset tekstitv:ltä siitä auto-onnettomuudesta joskus varmaan 5-6 maissa aamulla.
Kuulin uutisen radiosta, kun aamulla olin keittiössä laittamassa aamupalaa. Mies oli edellisenä päivänä lähtenyt työmatkalle Pariisiin. Hänen hotellinsa oli onnettomuuspaikan lähellä, joten kävi katsomassa paikkaa.
Me oltiin Rhodoksella miehen kanssa. Käveltiin Suomi Baarin ohi ja kuultiin uutinen.
24 vuotta. Uskomatonta. Muistan säätä ja epäuskoista tunnelmaa myöten kuin eilisen päivän.
Olin marjassa ja äiti kertoi. Sanoin että se kuningataräitikö kuoli, oli silloin jo vanha eukko
Kuoli ajat sitten jo, eli olet väärässä. Muistan, koska olin kotona silloin.
Heräsin Lempäälästä vieraan naisen vierestä...
Muistan kyllä. Oli lämmin loppukesän päivä, sunnuntai. Jostain syystä ei tullut avattua telkkaria tai radiota kuin vasta iltapäivällä ja silloin kuulin uutisen. Oli tosi epäuskoinen olo, ei Diana voinut kuolla, se oli tosi nuorikin ja niin kuuluisa ja rakastettu. Hautajaisia katsellessa itkin. Se Williamin ja Harryn pidätelty suru ja Mommy -teksti arkun päällä oli jotain niin sydäntäsärkevää :(
Olin järkyttynyt ja epäuskoinen, kun kuulin aamulla uutisista. Kyyneleet virtasivat hautajaisia TV:stä seuratessa.
Muistan että innostuttiin bestiksen kanssa leikkimään leikkiautoilla dianan kuolinkolaria hiekkalaatikolla.
Oltiin 8v.
Olin sohvalla poikaystäväni kanssa tod. näk. krapulaa viettämässä.