Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin mieheni toisen vuoksi, mutta nyt haluaisin hänet takaisin

Vierailija
04.10.2014 |

Jätin avomieheni vuosi sitten ihastuttuani toiseen, työkaveriini. Nyt olen eronnut tuosta työkaverista ja huomaan kaipaavani aikaa eksän kanssa. Tuon työkaverin kanssa oli aluksi hienoa, mutta hänestä alkoi löytyä ikäviä puolia ajan mittaan. Huomasin vertaavani häntä eksään joka käänteessä. Aluksi niin päin, että uusi mies oli parempi kuin eksä ja lopulta niin päin, että kaikesta uuden miehen tekemästä ajattelin, että eksä oli tuossa asiassa parempi. 

Yksinolo turhauttaa. Baareja en harrasta. Eksä on käsittääkseni tällä hetkellä yksin, joskin satunnaisesti tapailee jotakuta. Hän olisi tuttu ja turvallinen vaihtoehto, ja ihan kunnon mies. Emme ole tavanneet eron jälkeen kuin muutaman kerran ohimennen ja moikanneet. Lapsia ei yhteisiä ole, eksällä edellisestä suhteestaan isompi lapsi äitinsä luona. Olemme kolmevitosia suurinpiirtein. Minulla alkaa biologinen kellokin pikkuhiljaa tikittää ja eksä on hyvä isä.

Miten otan asian puheeksi hänen kanssaan? Menenkö vain oven taakse viinipullon kanssa vai laitanko teinityyliin tekstarin? Kohtalotovereita täältä varmaan löytyy. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:48"]

OT, eikö kukaan vastaajista ole ikinä jättänyt sen hetkistä seurustelukumppaniaan jonkun toisen vuoksi? Oikeasti? Sen verran "julmia" vastauksia ap saanut :)

Itse en ole jättänyt ketään toisen vuoksi, mutta silti voin tajuta, että tätä tapahtuu nykyään paljonkin, enkä silti sano, että se jättäjä olis tosi paha tms. Elämä on outoa joskus.

[/quote]

Moni on varmaan jättänyt yhden, koska on halunnut toisen, mutta se, että jätetään sitten taas se toinen ja halutaankin takaisin se ensimmäinen, on jotain vastenmielistä. Toivottavasti ap:n eka mies on jo löytänyt jonkun paremman.
[/quote]

Ei sillä ole mitään väliä miten kuvio menee jos kuitenkin jätetty jo! Huoh

Vierailija
22/25 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:26"]

Tosi negatiivinen suhtautuminen monella. Jos AP olet tuota mieltä niin käy juttelemassa exäsi kanssa. Voihan olla että hänkin edelleen haluaa sinua ja on valmis tuon koko jutun hyväksymään? Ja hänhän tietää tilanteen parhaiten ja tietää mitä on "huolimassa takaisin" jos hän siihen päätyy. Älä näitä kommentoijia aina usko.

Jos et edes kerro tunteistasi niin etpähän anna exällesi mahdollisuutta edes sinua takaisin ottaa MUTTA jos hän ei sitä enää halua (been there, done that) niin älä tyrkytä itseäsi vaan tosiaan, elä jonkin aikaa omaa elämääsi ja opi rakastamaan itseäsi jonka jälkeen sinun on ehkä helpompaa rakastaa myös jotakuta toista.

Äläkä mene takaisin exäsi luo vain sen takia koska hän on tuttu ja turvallinen, vaan sen takia koska rakastat häntä - kaikki muut syyt ovat huonoja ja johtaa vain lisämurheisiin!

Tsemppiä.

[/quote]

Kiitos tästä. :) Ja kiitos kaikista muistakin kommenteista. En ole oikeastaan itse tajunnutkaan, kuinka hölmö olen. Tuskin eksä kiljuu riemusta kuullessaan asian. Hän oli tosi rikki eromme jälkeen. Olen jotenkin lapsellisesti kuvitellut, että hän nyt eheytyy, kun otankin hänet takaisin, eli teen jopa hänelle palveluksen. Saitte tyhmät silmäni aukeamaan. Toki olen tiennyt, että hän voi kieltäytyä, mutta muista syistä. Vaikkapa siitä, että hän on rakentanut elämänsä uudelleen ja minä kenties en mahdu enää kuvioon.

Täytyy harkita asiaa vähän eri kanteiöta uudelleen. Onneks kirjoitin tänne. Kavereille ei tällaisia oikein viitsi puhua. Eikä niitä kavereita edes kovin paljoa ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
matti
23/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
24/25 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Vierailija
25/25 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja! Kerro mitä lopulta tapahtui?

Saitteko toisensa? :)