Siivoan wc:n kaappeja,ja uskomatonta
miten monta rasva,deodorantti yms. purkkia siellä on keskeneräistä. Hyllyt pysyy siistinä, mutta laatikoihin uppoaa aina sitä sun tätä,ja unohtuu sinne. Saa taas heittää roppakaupalla vanhoiksi menneitä rasvoja pois. Täytyy uudelleen organisoida järjestykset, tällä tavoin ei ne pysy järjestyksessä.
Onko muilla tip top kaappitilat?
Kommentit (8)
No ei minulla mitään puolityhjiä ole. Käytän loppuun, heitä roskiin ja sitten vasta otan uusien tavaroiden laatikosta seuraavan putilon tilalle. Sieltä uusien tavaroiden laatikosta löytyy meillä niitä yllätyksiä: ostan uuden suihkusaippuan ja vien sen laatikkoon, ja hups, siellä onkin jo viime kuussa varalle ostamani suihkusaippua odottamassa.
Ainoa mikä kylppärissä on huonosti, on peilikaapin hyllyille nopsaa kertyvä rähmä ja töhnä, ja hyllyjä saisi alituiseen olla tyhjentämässä ja pyykimässä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:54"]Tottakai meillä on kaikki ihan tip top, tuoksuu raikkaalle ja on kauniisti sisustettu ja laitettu.
[/quote]
samoin. Ulostekin tuoksuu meillä laventelilta, kun syömme terveellisesti.
Ei todellakaan ole järjestyksessä. Pieni vessa pursuaa niin paljon meikkejä, hiuskoruja, rasvoja, kynsilakkoja, hiustenmuotoilulaitteita, huiveja, koruja, jalkojenhoitotuotteita, suuvesiä, hammastahnatuubeja, hiuslakkoja, muotovaahtoja, tukkavärejä... kaikkea, ettei sinne mahdu enää ylimääräistä hammasharjaakaan. Hyvä kun otit asan esille, pitää oikeasti itsekin mennä purkamaan tuo kauhistus ja siirtää omat meikkitotteeni muualle. Muu perhe ei saa sinne mahtumaan mitään.
On meillä kaksi muutakin vessaa, mutta niissä ei ole peiliä. Pitää laittaa itselleni meikkausnurkka muualle!
Ap paljastaa että kaapeista löytyi lähes vuoden tamponivarastot, hammastahnat ja naamarasvat. Eipä tarvi olla hetkeen ostamassa. Laitan vielä miehenkin käymään läpi hänen tavaransa.
Myönnän, että rakas mieheni lainailee minulta naamarasvaa, puhdistusaineita, tms. ja ei aina osaa laittaa niitä takaisin omalle paikalle. Sitten olen ajatellut, että jaahas, sekin rasva on loppu tms. Itse olen ostanut deodorantteja, joista en ole tykännyt käytössä ja jättänyt ne kappeihin pyörimään.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:27"]Ap paljastaa että kaapeista löytyi lähes vuoden tamponivarastot, hammastahnat ja naamarasvat. Eipä tarvi olla hetkeen ostamassa. Laitan vielä miehenkin käymään läpi hänen tavaransa.
Myönnän, että rakas mieheni lainailee minulta naamarasvaa, puhdistusaineita, tms. ja ei aina osaa laittaa niitä takaisin omalle paikalle. Sitten olen ajatellut, että jaahas, sekin rasva on loppu tms. Itse olen ostanut deodorantteja, joista en ole tykännyt käytössä ja jättänyt ne kappeihin pyörimään.
[/quote]
Miehelle oma rasva ja deodorantit, joista et tykkää, roskikseen.
On siistissä järjestyksessä eikä mitään turhaa. Vaikka muuten olen rento tyyppi, kaappien järjestyksestä olen tarkka.
Kiitos kysymästä, on :) tai siis ei ihan tiptop tietenkään, mutta moniakaan turhia purkkeja ei ole. Enää!
Kasvovoidetta, silmämeikinpoistoainetta, vedenkestävän meikin poistoainetta, kasvovettä, puhdistusmaitoa, vartalovoidetta ja öljyä on tasan yksi purkki kutakin lajia. Dödöjä 3 (yksi ihan lopussa). Eli 2.
Pesuaineita sitten on vähän enemmän.. Esim. palasaippuoita taitaa olla joku kymmenkunta.. Mutta nestemäistä käsisaippuaa sitten taas yksi :) Shampoita 5 (joista 3 erikoisempaa), hoitoaineita 5 (joista 2 tehiksiä), suohkugeelejä 3. Hammastahnoja on avaamattomana joku 3 putkiloa? (sain halvalla)
4 eri kasvonaamiota, pari kuorintaa, 3 käsivoidetta. Jalkavoide.
Ja sitten on "the laatikko" jossa on matkapakkauksia, saatuja, heräteostoksia, ei-hyväntuoksuisia hutiostoksia jne.
No ok, onhan noita vielä :) Mutta ideana on tosiaan olla juuri noiden rasvojen ja voiteiden kanssa askeettinen, saippuat ym ei mene niin äkkiä vanhaksi.
Tottakai meillä on kaikki ihan tip top, tuoksuu raikkaalle ja on kauniisti sisustettu ja laitettu.