Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parisuhteessanne johtaja?

Vierailija
31.08.2021 |

Sinä vai miehesi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme varmaan kumpikin sitä mieltä, että se toinen on se johtaja. Jos nyt sellaista onkaan. 

Vierailija
2/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa hieman: millä tavalla ollaan parisuhteessa johtaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa

Vierailija
4/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumpi on top ja kumpi bottom? Kyllä jompikumpi yleensä on se pomo...

Vierailija
5/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin kysymyksen vastaus on vähemmän yllättäen Adolf Hitler.

Vierailija
6/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% suhteista se on mies

Vierailija
7/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti mies on toimittanut tätä vastuullista pomon virkaa. Nykyään se on jompikumpi.

Vierailija
8/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaksi ihmistä synnyttää tarpeen pomottelulle. Sellainen on ihminen.

Vierailija
9/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja.

Vierailija
10/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yleensä keksii, mitä tehdään, laatii matkasuunnitelmat, tietää reitin kohteeseen jne.

Vierailija
11/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tuki, turva ja järjen ääni, ei haittaa hänen johtajuus. Jos miehen valinnat saavat aikaan tuomiota, ei mies voi olla johtaja.

Vierailija
12/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jomman kumman pitäisi olla pomo?

Vierailija
13/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n kiinteistöohjelmissa naiset päättävät yleensä sen, mikä kohde ostetaan. Eli naisvaltaahan tämä nykyinen elämänmenomme de facto on.

Vierailija
14/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka yleensä keksii, mitä tehdään, laatii matkasuunnitelmat, tietää reitin kohteeseen jne.

Enpä olisi koskaan ajatellut että noista päättäisi vain toinen. Yhdessä noista aina keskustellaan ja välillä toinen keksii jotain ja sitten taas toinen.

Vierailija
15/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen, että ollaan tasavertaisia ja vaikutetaan molemmat vähemmän tai enemmän yhtälailla päätöksien tekoon.

Vierailija
16/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jomman kumman pitäisi olla pomo?"

Ihmisluonto synnyttää sellaisen tarpeen. Onhan lähisukulaisillamme apinoillakin pomonsa.

Vierailija
17/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmista parisuhteista näkee kyllä, kumpi puoliso vie ja kumpi vikisee. Eivät ehkä itse näe sitä...

Vierailija
18/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika tuulinen paikka… Meillä raha-asioiden isoista kaavoista päättää mies koska se on hänen työnsä. Pienessä kaavassa en todellakaan kysele mitä ostan kaupasta ja vaatteita tai kodinkoneita tai lapsille jotain.

Kodin sisustuksesta päätän 99% minä, koska minä täällä enemmän olenkin ja miehelle se ei ole tärkeää. Mies päättää elektroniikasta koska se on häntä kiinnostavaa.

Lomista päätetään aika paljon yhdessä, yhden lomamatkan vuodessa mies haluaa varata itse meille kahdelle. Ruokavaliosta meillä on väännetty paljon. Mies on ortorektikko ja haluan estää hänen syömishäiriötään siirtymästä lapsille. Mutta hän on onneksi ymmärtänyt sen ja antaa minun pääasiassa määrätä lasten ruoasta.

Vaikka meillä voisi ajatella että mies päättää enemmän koska hänen työnsä vaatii paljon, niin minä olen kuitenkin se joka päätti meidän asuinmaamme vaikka mies vastusti.

Vierailija
19/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuki, turva ja järjen ääni, ei haittaa hänen johtajuus. Jos miehen valinnat saavat aikaan tuRmiota, ei mies voi olla johtaja.

Turmiota tarkoitin, vaikka voihan niistä tulla tuomioitakin.

Vierailija
20/33 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% suhteista se on mies

Itse miehenä uskaltaisin olla aivan toista mieltä. - En itse edes haluaisi olla parisuhteessa sen yskinomainen ja ehdoton johtaja. - Miksi edes haluaisin?  Arvostna ja kunnioutan paljon enemmän siä, että kumppanini kykenee itsenäiseen päätöksentekoon ja valintoihin, jolloin voimme olla tarpeen mukaan kumpikin suhteemme johtajia. Eli en myöskään odota tai vaadi, että kumppanini tulisi tehdä päätöksen ja valintansa aina yksin asioista ja minun tehtäväni olisi vain myötäilla ja kulkea hänen perässään...     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän