Näkijä linjoilla!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:23"]Miten mulle käy uudessa työssä? Kestänkö vastuun?
[/quote] Alussa aina vaikeaa, lopussa kiitos seisoo. Vai miten se meni? Uusi vastuu tuntuu rankalta, älä luovuta. Selviät hyvin. Ap
Miten unohdan hänet? Vai ajatteleeko hän minusta samoin?
olen sirpa 29v , läski. ei lapsia. vieläkö läskiinnyn ja olenko äitiydyttyäni sotanorsu ja joudunko sotimaan laulukuoroon haimaahan??
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:23"]Miten mulle käy uudessa työssä? Kestänkö vastuun?
[/quote] Alussa aina vaikeaa, lopussa kiitos seisoo. Vai miten se meni? Uusi vastuu tuntuu rankalta, älä luovuta. Selviät hyvin. Ap
[/quote]
Kiitos haluan itsekin uskoa näin :)
Onko mieheni pettänyt minua... eroammeko.
Kolme vuotta erosta, ja muutama lyhyt "parisuhde " takana. Miksi jätän kaikki miehet tietyn ajan kuluttua? Tuleeko se ns. oikea joskus vielä kohdalleni?
N 40+
Saako mies tuon työpaikan vai ei, kun sitä hakee ?
Näetkö avomieheni terveydessä jtn huolestuttavaa tai muuta merkittävää hänen tulevaisuudestaan?
Onko se työ johon todennäköisesti olen menossa (olenko??) minulle oikea tässä vaiheessa? Urkeneeko siitä jotakin minulle vielä sopivampaa?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:24"]Miksi ihmiset koko ajan vaan dissaa?
[/quote] Sinussa on jotain, mikä inhottaa kanssaihmisiä. Vaikka joskus tuntuu arvottomalta, muista että sinussa piilee kyky. Kokeile rajojasi ja löydät sen. Ala kehittämään kyseistä kykyä. Ap
Kerro mitä minulle tapahtuu ensi keväänä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:21"]Näetkö olenko raskaana? :) [/quote] Et vielä. Ensi kerralla onnistaa. Onnea tulevasta lapsesta. Ap
[/quote]
Kiitos tästä, pienikin toivo lämmittää parin vuoden yrittämisen jälkeen! Ihanaa viikonloppua!
Onko hautajaiset tiedossa kuukauden sisällä?
Pannaanko minua halvalla, vai siten, että olen kerrankin seitsemännessä taivaassa ja parit enkelikuorot laulaa, mutta ei sitä kukaan siinä huomaa? Olen toivonut matkaa sinne...
Nainen 26, sinkku jälleen. Miten mun käy? Löytyykö se oikea vai monta väärää?
Tulenko muuttamaan siihen asuntoon jota käyn keskiviikkona katsomassa?
Mitä ihmettä teen avioliittoni kanssa. En halua erota, mutta ehkä kohta on pakko. Pakko on erota vain muutamasta syystä. Muut erot ovat turhia.
Kiitos.
Tiina
Paranenko?