Näkijä linjoilla!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:16"]Mitä näkyy?
[/quote] Onnelliset ajat, itselleni ainakin. Suomen ja venäjän tilanne huolettaa. Ap
Onko avomieheni minulle se oikea vai löydänkö rakkauden muualta? Miltä tulevaisuus näyttää minulle?
Milloin olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa?
Saanko sittenkin sen miehen, joka lipui jo ulottuviltani? Kestääkö hänen nykyinen ihastuksensa?
Mitä haluat juuri minulle juuri nyt ?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:19"]Onko avomieheni minulle se oikea vai löydänkö rakkauden muualta? Miltä tulevaisuus näyttää minulle?
[/quote] On oikea. Vaikka välillä tuntuu, että sukset menee aina vain ristiin, päädytte kuitenkin yhteen. Tulevaisuus näyttää kirkkaalta. Joitain alamäkiä tulossa, selviät voittajana. Ap
Miten mulle käy uudessa työssä? Kestänkö vastuun?
Miksi ihmiset koko ajan vaan dissaa?
Saammeko talomme myytyä lähiaikoina?
Kuvaile tuleva mieheni ja ajankohta, jolloin tapaamme.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:19"]Kerro
[/quote] Vaikeita aikoja. Olen pahoillani, pysy vahvana. Ap
Onko nykyiseni se oikea? Saanko tulevaisuudessa lisää lapsia, vai jääkö esikoinen ainokaiseksi ?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:20"]Saanko sittenkin sen miehen, joka lipui jo ulottuviltani? Kestääkö hänen nykyinen ihastuksensa?
[/quote] saat. Mies tulee huomaamaan, että teki virheen. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:20"]Mitä haluat juuri minulle juuri nyt ?
[/quote] Iloa, onnea ja vakautta. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:21"]Näetkö olenko raskaana? :)
[/quote] Et vielä. Ensi kerralla onnistaa. Onnea tulevasta lapsesta. Ap
Mitä näkyy?