Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun näet aikuisen, joka käyttää lasten pipoa?

Vierailija
03.10.2014 |

Tuli mieleen, kun itse käytän henkkamaukan lasten osastolta ostettua mäyräpipoa. Siinä on korvat ja kaikki. :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:01"]Repesin otsikolle. :D Mutta tuo kuulostaa kyllä ihan söpöltä tuo sinun pipoilusi. :) Jos siis olet nainen/tyttö..? :) Saahan pojatkin sellaisia käyttää - herättäisi vaan ehkä enemmän kummastusta. :P [/quote] Nainen olen. :D äitiäni ärsyttää todella paljon kun olen 23-vuotias ja käytän lasten pipoja. Olen kuulemma kamalan lapsellinen enkä yhtään naisellinen. [/quote] En ymmärrä äitiäsi. Miksi pitäisi olla naisellinen? [/quote] Äitini on venäläinen niin taitaa olla ihan kulttuurieroa.

[/quote]

Nyt herää sitten kysymys, että onko tämä kenties niitä pro-Venäjä -trolleja, joista juuri luin S. Oksasen haastattelussa... hmm...
[/quote]
Ei oo. Mun äiti on oikeesti venäläinen ja isi suomalainen. :D

Vierailija
22/22 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisellä ihan söpöä, jos tyyli muuten ei ole liian söpöilevä ja lapsellinen. Nyt kolmekymppisenä en kehtaisi käyttää, paitsi ehkä jos onnistuisin yhdistelemään jotenkin ei-teinimäisesti ja vähemmän söpöilevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla