mistä voisin nähdä leijonakuningas 1 ja 2??
Oon nähnyt nuo elokuvat ja itseasiassa meillä jopa on nuo elokuvat,mutta siinä on yksi brobleem jonka takia en niitä enää pysty katsomaan. Ne ovat vahoja videoita jotka eivät käy enää uuteen DVD romppuun :( Joten tieisikö joku mistä noita näkis. Ja jos vois vaik linkata nii ois hyvä:)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:16"]YouTubessa oli joskus se koko elikuva nut ei sit enää oo sielä :(
[/quote]no voi harmi:( mistäköhän mä sen nyt näkisin ap.
Voisko joku laittaa youtubeen leijonakuningas kakkosen? Ykkönen ja kakkonen löytyy netistä, mutten löydä kakkosta. :(
ei löydy netflixistä, ois kyl iha jees jos joku sais leijonakunigas kakkose suomidubbin nettii.
ööö.sivustoja mistä saa ladattua mitä vaan millä vaan teksteillä on vaikka kuinka paljon, etsimällä löytää, linkkaamalla saa ongelmia =)
Voisko joku yrittää ladata sen youtubee?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:05"]Lainaa kirjastosta?
[/quote]kirjastossa en oo nähny pitkää aikaa ja neki taisi olla niitä vanhoja videoita jotka ei käy tuoho dvd laitteeseen
Vanhat piirretyt♥♥♥♥ nykyaja piretyt ei ikinä voita leijonakunigasta
http://disneymoviesonlinenew.blogspot.fi/2013/12/watch-disney-full-movies-online-free-no.html
tuolta voi ainakin katsoa englanniksi :) sekä lion king 1 että 2 löytyy siitä elokuvalistasta. Laatu ei paras mahdollinen mutta itse olen ainakin tuolta katsellut monta vanhaa suosikkia.
Tuota samaa ongelmaa olen minäkin hkäillyt kotona ku löytyy viedona mutta ei dvd...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:19"]http://disneymoviesonlinenew.blogspot.fi/2013/12/watch-disney-full-movies-online-free-no.html
tuolta voi ainakin katsoa englanniksi :) sekä lion king 1 että 2 löytyy siitä elokuvalistasta. Laatu ei paras mahdollinen mutta itse olen ainakin tuolta katsellut monta vanhaa suosikkia.
[/quote]KIITOS ♡♡♡♡♡♡
Tiedättekö saisko esm puhelimee ladattua mitää teksitys ohjelmaa?
YouTubessa oli joskus se koko elikuva nut ei sit enää oo sielä :(