Pahin mitä sinulle on sanottu päin naamaa?
Miten reagoit jos sinua kohtaan hyökätään verbaalisesti?
Kommentit (19)
Ex-pomo: "oletko mykkä?" . Okei, olen hiljainen luonteeltani, muttA tuo nyt oli pöyristyttävä kommentti..
Epäilty olevan narsisti. En ole koskaan kuullut koulukiusatusta narsistista.
Eräs poika arvosteli mun rintoja koko kaveriporukan edessä kun oltiin teinejä. Ja pari vuotta myöhemmin olisi halunnut seurustella mun kanssa. :D
Asiakaspalvelussa myyjänä vaikka mitä😄 ei hetkauta enää. Ei pikku sanomiset enää ulkopuolisilta hetkauta tippaakaan kun tottunut jo kaikenlaiseen myyjänä. Arvostellaan mm henkilökohtaisesti sun henkilökohtaisia asioita kuten hiuksia joka ei liity pätkän vertaan sun työhön mitä teet esim ” ompas sulla tummat hiukset, aika hirveet hiukset. Ootko just värjänny? *naureskellaan kun eihän myyjä voi vastata tähän mitään takaisin tai olet epä ammattimainen ja huono asiakas palvelija. Nielet asiakkaat kettuilun ja ohitat toisesta korvasta vaan ulos ja pyydät maksua joka hämmentää tämän asiakkaan.
Myös joku on sanonut että oot varmaa ulkomaalainen ja mitä teki tääl teette. Ja ei en ole vaikka tumma hiuksinen olenkin😀 törkeitä juttuja kuullut ja kuuntelen töissä kassalla. Myyjät ottaa kaiken pskan vastaan ja vähän lisää vielä (itseään arvostelu). Et hyvää päivää kaikille vaan sinne esim prismaan kassalle töihin! Ihmiset vois miettiä mitä suusta päästävät joskus.
Mulle ei ole kukaan aukonut päätään. Pitäisiköhän mun olla jotenk8n huolissaan :O
Eräs jätkä arvosteli ja kyseenalaisti kun kuuli omistavani silikonirinnat. Pilkkaavaan sävyyn yritti muita naurattaa kysyen: isäsikö maksoi ja tallinnaanko vei? Johon moiseen vastasin että, ihan itse maksoin omasta pussista ja Helsingissä kävin.😉 oliko muita olettamuksia? En jatkanut perään että olen kärsinyt itse tunto onglemasta ja pieni riitaisuudesta jotka toivat minulle tuon takaisin. En huomionhakuisuutta varten vaan että voisin käyttää vaikka normaaleja a kupin rintaliivejä ja paidat istuisivat että näytän edes ”tytöltä” poikamaisen vartaloni takia.
Lähihoitajana eräs dementoitunut herttainen mummo aina kutsui minua "huo raksi" :) Ja meinasin aina saada nyrkistä hoitotoimien yhteydessä.
"Sulla on pitkä nenä", lapsen suusta kuultuna. Ei ehkä paha mutta mua ärsyttää kun kommentoidaan suoraan toisen ulkonäköä. Vanhempien pitäisi opettaa lapsilleen mitä on sopivaa sanoa ja mitä ei.
Kun äiti sanoi että "Kaikki olisi paremmin jos et ikinä olisi syntynyt"
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on pitkä nenä", lapsen suusta kuultuna. Ei ehkä paha mutta mua ärsyttää kun kommentoidaan suoraan toisen ulkonäköä. Vanhempien pitäisi opettaa lapsilleen mitä on sopivaa sanoa ja mitä ei.
Oo vaan ylpeä pitkästä nenästäsi :)
Mulle sanottiin nenästä että "sulla on tollanen piikki nokka (korjasi terävä nenä)" ja oli aikuinen - en tosin loukkaantunut vaan nauratti vain. Niinhän se mun nenäni on aika terävä piikki nokka
(ei iso eikä pitkä mutta terävä). Kieli saisi kyllä näissä tilanteissa olla myös terävä :D
Sinä keitetty lampaanpää. Rehtori aikoinaan, kun myöhästelin jatkuvasti koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun äiti sanoi että "Kaikki olisi paremmin jos et ikinä olisi syntynyt"
Tuo on kyllä äidiltä pahasti pahasti pahasti sanottu, vaikka sitten olisi sanottu suutuspäissään.
Jos meinaat tapaa minua, niin se maksaa. Näin sanoi minulle ex-kaveri päin näköä kerran vuosia sitten. Ajattelin myöhemmin kun seurailin hänen facea, että olkoon koko tyyppi omassa rauhassa törröhuulien kanssa. En ole katunut päätöstäni.
Olin 9-vuotias ja olin pitemmän aikaa halunnut yhden mielestäni nätin paidan ja sen sitten sain. Laitoin sen päälleni kouluun ja poika joka oli samalla luokalla kanssani sanoi minulle "Miten sä voit käyttää tommosta paitaa toi on tosi ruma ja näyttää ihan yöpaidalta." Mulle tuli niin paha mieli muistan vielä 16 vuoden jälkeen tuon tapahtuman ja nyt toivon että olisin osannut sillon puolustautua ja saada suuni auki.
Sinä et taida lukea kovin paljon.
Päin naamaa ei oo kyllä sanottu mitään pahaa, en ainakaan muista. Sen sijaan puhelimessa naapuri sanoi (kun olin 12 ja vanhempani olivat juuri eronneet): "äitiskin lähti ku oot niin kamala." Ihastukset sanoneet viesteillä mm. "oot hirveen näkönen" / "oot ruma" kun olen kertonut ihastumisestani. :(
Kaikki paha alkoi, kun alkoi minun kanssa seurustelemaan. Sinänsä jännä, että minulla oli ilmeisesti valta vaikuttaa kyseisen ihmisen työpaikkaan sekä siihen, että hänen 10 vuotta psyykkisesti oireillut aikuinen lapsi yritti itsemurhaa. En ollut ikinä edes kyseistä aikuista lasta nähnyt. Ennen tätä sanomista en tiennytkään omaavani noin suurta vaikutusta maailmaan.
Eron jälkeen tuo sanominen on ollut ystäväpiirissä vitsailun aihe. Kaikessa typeryydessään jäi tuo sanominen kyllä mieleen😀
Isäsi penis tuntuu paremmalta. Noin sanoi äitini kerran.