Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin käsittämätöntä touhua

Vierailija
30.08.2021 |

Palaa vihreä valo ja ajan suoraan automobiilillani. Muutama metri huoletonta ajoa ja täysin puskista takaani kuuluu raivokasta tööttäystä. Olen aivan että mitäs helevetin per.kelettä?? Siis ajan vihreällä ja joku alkaa riehumaan.

Okei, tiellä oli sellainen jättimäinen tietyömaajuttu, jossa on se ajosuuntaopastus. En käyttänyt vilkkua kun ohitin sen. Normaalisti käytän aina vilkkua, mutta tosiaan ajoin vihreällä valolla, joten en nyt osannut kuvitella, että yhtäkkiä taakseni ilmestyy joku riehumaan.

Tähän väliin sanottakoon, että autossani toimii kaikki valot, en ajele pimeänä tuolla.

En keksinyt mitään muuta selitystä kuin sen, että siellä on melkein heti perään tullut vihreä valo myös risteävän tien autoille, ja joku oman elämänsä i.d.iootti on laittanut tallan pohjaan, kunnes on ymmärtänyt käyttää silmiään ja tajunnut, että kohta osuu edessä olevaan autoon (minun autooni.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitävä tarina.

Vierailija
2/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla eräässä paikassa X ajaessani huomasin TAAS saman ilmiön, SAMASSA kohdassa kuin ekallakin kerralla: normaalia leveämpi, sellainen kummallinen suojatie on kohdassa y. Porukka kuvittelee jostain täysin käsittämättömästä syystä, että se koko hel.vetin autotie on yhtä suojatietä, jolle voi vain pompsahtaa täysin äkkiarvaamatta milloin ja mistä tahansa 😑😑 ai jumaliste!! En muuten taaskaan antanut tietä. Minä annan tietä suojatiellä oleville ja sille meneville, EN sellaisille, jotka hyppäävät auton eteen täysin yllättäen kohdasta, jossa ei ole suojatietä.

I D I O O T I T ! Joku kerta joku autoilija osuu tuollaisiin, sen takaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitävä tarina.

Josta mä en tajunnut hevon.ittuukaa🤤

Vierailija
4/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikenlaista järkyttävää porukkaa mahtuu maailmaan. Ja tuossa ihan kodin lähistöllä hetkeä myöhemmin näin auton, joka ajoi pimeällä täysin pimeänä!!! Yksikään valo ei palanut. Tuollaisille pitäisi raivotööttäillä, ei minulle, joka vain ajan eteenpäin vihreällä.

Vierailija
5/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa olin kyllä täysin ihmeissäni että mitä hittoa juuri tapahtui. Tuollaiset tilanteet tulevat täysin puskista. Juuri sillä hetkellä en edes katsonut peileihin, joten se raivotööttäys tuli aivan täysin puskista kyllä todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme