Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v raskaana ja vauvakuume

Vierailija
03.10.2014 |

Moi!
Oon siis 15 vuotta ja viikko sitte sain tietää olevani raskaana vaikka käytän cerazette pillereitä.
Poikaystävän kanssa erottiin pari viikkoo sitten joten sille en oo tästä vielä mitään sanonu. Enkä kellekkää muullekkaan paitsi äitille ja yhelle kaverille.
Ensin mietin et teen abortin mut mitä enemmän mietin nii haluisin jo oman vauvan. kävin jo neuvolassaki ja sain videoita yms ja kun niitä tutkin niin haluun ryhtyy tähän.
Mun isä on kuollu joten asun äitin ja veljen kans kolmistaan. Uskoin et äiti hyväksyis tän ja hoidettas vauva yhessä, minä tietenki enemmän koska munha se on. Mut se sanoki et joudun muuttaa ja hoitaa tän yksin jos tähän ryhdyn. Musta tosi epäreilua koska oon alaikänen nii äidin velvollisuus on huolehtia musta, tapahtu mitä tahansa!
Nyt en sit tiiä mitä teen ku en mä osaa ees ruokaa laittaa mut haluisin kuitenki jo äidiks.
Auttakaa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta videosta: minä sain mieheni kanssa samanlaisen videon ekalla käynnillä rv 7. Ja olen 19 vuotias, Kuopion neuvola.
Mut joo enempää en ota keskusteluun kantaa.

Vierailija
2/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti sano et asiasta ei kuulemma neuvotella.. vaikka lupasin et kaikki sossurahatki menis suoraa äitin tilille. Mut ei...
alottaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ihmeen vauvavideoita neuvolasta saa? ja tossa vaiheessa raskautta? haha.

Vierailija
4/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, se on sitten perjantai

Vierailija
5/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää video on joku Helistimen oppaana vanhemmuuden polulla, jaettu silleen et siinä näytettiin raskaudesta synnytyksestä ja sit vielä vauvan hoitamisesta, mulla on nyt neuvolan laskelmien mukaan 9 viikko menossa
alottaja

Vierailija
6/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet parhaassa opiskeluiässä ja maailma täynnä mahdollisuuksia. Mutta sinä vaihdat sen kerrasta pelkästä nuoruuden päähänpistosta kakanhajuun ja yövalvomisiin?! Olet hullu etkä ajattele nyt yhtään järkevästi. Tee lapsia vasta kun oikeasti löydät aidon rakkauden. Jokaisella LAPSELLA ON OIKEUS perheeseen jossa on isä ja äiti saman katon alla ja jotka voivat tarjota lapselle mitä se vain tarvitsee. Eli oletko tienannut jo tarpeeksi rahaa kustantaaksesi toisen ihmisen elämän tulevien 18 vuoden ajan? Onko sinulla tarjota oma koti lapselle? Omaatko riittävästi elämänkokemusta antaaksesi oikeat arvot ym. oppeja lapselle? Voin vastata puolestasi - ei mitään noista. Olet itsekin vasta lapsi. Tee raskaudenkeskeytys. Tarvitset siihen vain muutaman pillerin. Yksi yläpäähän ja muut alapäähän. Saat "menkat" eli tyhjennysvuodon ja se on siinä. Niin helppoa. Ja voiy keskittyä jälleen kuuliaisesti koukunkäyntiin ja lukemaan itsellesi ensin jonkin ammatin.

Vierailija
7/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:53"]Olet parhaassa opiskeluiässä ja maailma täynnä mahdollisuuksia. Mutta sinä vaihdat sen kerrasta pelkästä nuoruuden päähänpistosta kakanhajuun ja yövalvomisiin?! Olet hullu etkä ajattele nyt yhtään järkevästi. Tee lapsia vasta kun oikeasti löydät aidon rakkauden. Jokaisella LAPSELLA ON OIKEUS perheeseen jossa on isä ja äiti saman katon alla ja jotka voivat tarjota lapselle mitä se vain tarvitsee. Eli oletko tienannut jo tarpeeksi rahaa kustantaaksesi toisen ihmisen elämän tulevien 18 vuoden ajan? Onko sinulla tarjota oma koti lapselle? Omaatko riittävästi elämänkokemusta antaaksesi oikeat arvot ym. oppeja lapselle? Voin vastata puolestasi - ei mitään noista. Olet itsekin vasta lapsi. Tee raskaudenkeskeytys. Tarvitset siihen vain muutaman pillerin. Yksi yläpäähän ja muut alapäähän. Saat "menkat" eli tyhjennysvuodon ja se on siinä. Niin helppoa. Ja voiy keskittyä jälleen kuuliaisesti koukunkäyntiin ja lukemaan itsellesi ensin jonkin ammatin.
[/quote]

Provot ei jaksa opiskella

Vierailija
8/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up auttakaa

Vierailija
9/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:24"]Up auttakaa
[/quote]

Keksi parempi provo. Joku pettämisjuttu uppoaa aika hyvin

Vierailija
10/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli täältä ei saa apua. Demissä kaikki sanoo abortin eikä kukaa ymmärrä.
Ehkä sit meen sinne neuvolaan puhumaan lisää ku ei apuja muualta saa.
alottaja

Vierailija
11/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma neuvola, luulisin että jos sieltä viedeoita aletaan näyttelemään niin sitä ne ei kyllä tee ensimmäisellä neuvolakäynnillä ennen ensimmäistä ultraa kun ei tiedetä vielä edes raskauden kestoa, ja vielä vähemmän uskon että ne niitä alkaa näyttelemään 15-vuotiaalle tytölle joka suunnittelisi perustavansa perhettä yksin... Luulen että olet sekoittanut neuvolakäynnin ja biologian seksivalistustunnin... huomaa jo tuosta että kirjoitat aiheesta netin foorumeille ja joudut nähtävästi sitä kautta hakemaan joko huomiota tai jos oikeasti olisit raskaana (minkä kyseenalaistan hyvin vahvasti) hyväksyntää sille että haluat pitää lapsen jota et ole millään mittakaavalla kypsä etkä' kykenevä huolehtimaan (sillä olet lapsi itsekin), ja sitten suivaannut kun et saakan olalletaputuksia ja kannustusta..

Suosittelen suomi24-foorumia, sieltä saattaa löytyäkin sen verran vähä-älyistä porukkaa että saat toivomasi vastaanoton asialle.

Vierailija
12/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Kirjoitit että äidilläsi on velvollisuus huolehtia susta, tapahtu mitä tahansa..

jos olet tarpeeksi kypsä ja kykenevä pitämään omasta lapsesta huolta, niin pitäisi sinun olla ensin kykenevä huolehtimaan itsestäsi... Ei kuulu äitisi velvollisuuksiin kasvattaa sekä sinua että sinun mahdollista vauvaasi, jo se että luulet niin, kertoo että sinulla itselläsi on vielä reilusti kasvettavaa enenkuin kannattaa edes miettiä lapsen hankkimista.

Vierailija
13/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sun mummi apuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme