Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset tai yli, kasvaako teillä naamassa karvoja?

Vierailija
03.10.2014 |

Ja miten poistatti ne? Mulla on yks näpyntapainen patti, josta kasvaa ällöä karvaa. Nypintään ne mut aina vaan tulee takaisin. Yöks!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvanut AINA. Koko naama on sellaisen vaalean nukkamaisen villan peitossa. Naaman sivuilla ja ylähuulen yläpuolella se on sen verran pidempää että ajelen partahöylällä säännöllisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Vierailija
4/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
5/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:26"]

Mulla on kasvanut AINA. Koko naama on sellaisen vaalean nukkamaisen villan peitossa. Naaman sivuilla ja ylähuulen yläpuolella se on sen verran pidempää että ajelen partahöylällä säännöllisesti. 

[/quote]

Olen ihan samanlainen. Minulla on ns. persikkaposket - paitsi pehmeät kuin lapsen peppu niin täynnä nukkamaista villaa. Sen lisäksi minulla kasvaa yksittäisiä mustia ja jäykkiä karvoja, jotka on pakko nyppiä pinsetillä koska ne kutittavat. Tuota nukkaa en aja kuin satunnaisesti ylähuulen päältä. Ne ovat onneksi hyvin vaalet.

Vierailija
6/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden ja synnytyksen takia meni hormonitoiminta vissiin jotenkin sekaisin. Minulla on sen jälkeen alkanut kasva leuan alta yksi tosi pitkä karva. En aina edes huomaa sitä ennen kuin se on jotain neljäsenttinen. Sitten vaan äkkiä atulat käsiin ja karva pois. Hävettää, kuinkahan moni on tuijotellut sitä, kun se on heilunut puhuessani ja syödessäni. Ja aina se kasvaa takaisin.

Vierailija
7/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoi jokunen leukakarva nuorempana mutta nyt vanhemmiten ylläripylläri ovat lakanneet kasvamasta.

Vierailija
8/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ylimääräistä. Ei ole kyllä mitään luomiakaan. Iho on pysynyt ihmeen sileänä ja tasaisena, silmissä alkaa vain kulahtaminen näkyä pikkuhiljaa. 44v

Vierailija
9/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:26"]

[/quote]

Olen ihan samanlainen. Minulla on ns. persikkaposket - paitsi pehmeät kuin lapsen peppu niin täynnä nukkamaista villaa. Sen lisäksi minulla kasvaa yksittäisiä mustia ja jäykkiä karvoja, jotka on pakko nyppiä pinsetillä koska ne kutittavat. Tuota nukkaa en aja kuin satunnaisesti ylähuulen päältä. Ne ovat onneksi hyvin vaalet.

[/quote]

Jep. Minä tajusin tuon ongelman vasta kun kampaaja kerran kommentoi persikkaposkista. Alkuun luulin että se oli kehu tasaisesta ja hyvästä ihosta, mutta sitten kun ajeli naaman sivutkin niskan siistimiseen käyttämällä koneella, tajusin että ai kauhistus, persikathan on KARVAISIA ja mullakin näköjään koko naama on karvainen :-o Ei niitä karvoja niin huomaa koska on ihan hentoja ja vaaleita, paitsi tosiaan alueilta joiss aon pidempiä... Ylähuulen yläpuolella 35 iän jälkeen on alkanut tosiaan vähän tummuakin eli pakko joka toinen päivä siitä ajella ettei näytä viiksiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme