mistä voimia eroon? auttakaa!
Sain eilen tietää, että avopuolisoni on pettänyt minua kännissä poikienreissulla. Mies ei tiedä vielä, että minä tiedän. Olen aivan rikki ja tuntuu kuin sydän olisi revitty rinnasta ja poljettu lattialle! Oksettaa...Rakastan miestäni joka solulla. Tunteet on ihan sekaisin! Tämä vihan ja rakkauden sekoitus. Hänkin sanoo rakastavansa minua. On oikeasti hellin ja huomaavaisin mies mitä tiedän. En ymmärrä miten näin on päässyt käymään. Seksiä on useamman kerran viikossa. Olen ihan hyvä kroppainen ja ihan kauniskin (en halua kuulostaa itserakkaalta). Mitä ihmettä minä teen! Rakastan miestäni aivan liikaa! Mutta tajuan kyllä että eikai tässä muuta mahdollisuutta ole kuin erota. Toisaalta haluaisin vaan unohtaaa koko jutun ja toisaalta haluaisin huutaa ja raivota miehelle ja kostaa...help me...
Kommentit (6)
Ikää 23 ja miehellä 30. Yhdessä asuttu noin 1.5 vuotta
Ap
Ja heti pitää erota? Pettäminen on väärin, kyllä, mutta mitäs jos se jääkin miehen ainoaksi virheeksi ikinä. Onko muita ongelmia? Puhukaa pettämisen syistä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:31"]
Ja heti pitää erota? Pettäminen on väärin, kyllä, mutta mitäs jos se jääkin miehen ainoaksi virheeksi ikinä. Onko muita ongelmia? Puhukaa pettämisen syistä.
Ei ole muita ongelmia. Sitä syytä tässä omassa päässä mietinkin! Miksi ihmeessä hän on mennyt pettämään, kun kaikki on oikeasti hyvin! Minulla on ollut aina sellainen uskomus, että jos oikeasti rakastaa niin ei petä. Mies petti. Eli ei rakasta? Luottamus on ainakin mennyt. Kauheintä tässä on minulle se, että onko miehen rakkaus minua kohtaan ollut valetta.
Mies petti koska siihen tuli hyvä tilaisuus ja sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sinun tai teidän parisuhteen kanssa.
Sen vaan teki mieli vierasta ja koska oli itsekäs paska niin petti ja sai hetken huvinsa ja varmasti jätkäporukan kehut kaupanpäälle...kova jätkä...ja itsetunto nousi kohisten. Känni ei sitten ole mikään syy pettää vaan silloinkin pettäminen on valinta.
Mies varmasti rakastaa sinua mutta ei ihan niin paljon kuin sinä häntä.
Sun täytyy ottaa asia puheeksi miehen kanssa.Puhukaa,puhukaa ja puhukaa! Olisiko miehen mahdollista miettiä myös alkoholista kokonaan luopumista,jolloin ei ainakaan sen varjolla voi asioita tehdä?
Nimimerkillä:been there done that
Ikää on? 18?