Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei PCOS:n mahdollisuutta selvitetä julkisella?

Kysymysmerkki
30.08.2021 |

Olen 29v yhden lapsen äiti. Minulla on epäsäännölliset kuukautiset, o
aikuisiän akne, karvat ovat alkaneet kasvaa siellä täällä, hiukset ovat lähteneet päästä niin, että jakauksen kohdalta päänahka kuultaa, kärsin vähän väliä alavatsakivuista jotka säteilevät jalkaan ja peräsuoleen saakka.. Myös yhdyntä tuntuu toisinaan lähinnä puukotukselta. Olen useamman kerran pyytänyt lääkäriltä, että voisiko munasarjat ultrata ja ottaa verikokeita, mutta julkisella vastaus on, että niin kauan kun ei ole poikkeavaa vuotoa, niin ei saa lähetettä naistentaudeille... Miksi näin? Olen harkinnut menemistä yksityiselle, mutta siellä tutkimukset tekevät ison loven opiskelijan kukkaroon.. Oireet alkoivat, kun jouduin lopettamaan aurallisen migreenin takia Diane Nova merkkiset pillerit. Pillerien kanssa iho pysyi hyvänä, eikä karvoja tarvinnut sheivata joka päivä, hiuksia oli 10x enemmän kuin nyt, päänahan rasvoittumisen ja hienhajun takia suihkussa ei tarvinnut käydä joka päivä.. Nykyään pitää hiukset ja vartalo pestä päivittäin, muuten olo on hirveä ja kutina päässä, jos yhtenä iltana erehtyy olemaan pesemättä hiuksia..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä