Ex-suhteen seksi" traumat" siirtyvät uuteen suhteeseen?
Exän kanssa en tuntenut olevani haluttu, rakastettu ja hyvä (sängyssä), vaan seksissä minut vaan valmisteltiin miehen tarpeita varten sängyssä. Uuden miehen tiedän ja tunnen rakastavan minua, mutta sängyssä vanha ajatustapa valtaa mielen seksin aikana, kumpuaa alitajunnasta..
Ahdistaa, seksin aikana pitää aktiivisesti ajatella että tämä mies rakastaa minua ja haluaa MINUA, ei vaan pane...
Pääseekö tälläisestä koskaan eroon, miten...?
Kommentit (5)
Olin naimisissa tuon paskapään kanssa liian monta vuotta ja sain hänen kanssaan kaksi lasta.
Nyt uusi mies täysi vastakohta, ja suhtautuu todella ymmärtäväisesti ongelmiini.
Tulevaisuus pelottaa silti.
Ap
tai muuten vaan en ole tarpeeksi välittänyt, että olisin halunnut edes panostaa riittävästi. Nykyisessä suhteessani mies on niin tärkeä minulle myös henkisesti, että haluan ja myös pystyn antaaman oman haluni lahjaksi hänelle, jokainen halun ja kiihkon ele lisää myös hänen haluaan ja nostaa seksin aivan uudelle tasolle. Uskalla siis näyttää kiihkosi jos tiedät, että hän ei sinua loukkaa.
Mulla ainakin on vaatinut tosi paljon tietoista ajattelua, että olen päässyt yli edellisen suhteen traumoista. Hyvin pienin askelin se eteneminen tapahtuu, mutta tapahtuu kuitenkin.
Edellinen suhde oli seksipuolella mun kannalta täysi katastrofi, nykyinen taas ihan käsittämättömän hyvää. Päätin tietoisesti muutamia asioita: en näyttele orgasmia, en suostu seksiin jos ei huvita, en pidä mitään mua kiihottavaa asiaa nolona. Kumma kyllä, laukean melkein joka kerta ja välillä niin että tajun lähtö on lähellä.
Jonkin verran on puhuttu myös miehen kanssa, mutta musta tärkein työ on tehtävä oman pään sisällä.
Tiedän että suurin työ täytyy tehdä oman pään sisällä, mutta en todellakaan tiedä mistä ja miten aloittaa..
Tällä hetkellä seksi tuntuu pelottavalta myös uuden miehen kanssa, juuri siitä syystä, että se on kovaa työtä, siis siinä mielessä, että tietoisesti pitää ajatella läpi rakastelun ettei ole mitään hätää.
Ap
ei ole kokemusta kuin 2 miehen kanssa olosta ennen kuin menimme nykyisen mieheni kanssa naimisiin reilu 2 v sitten. Nuo entiset kokemukset olivat juuri sitä, että tunsin olevani lähinnä hyväksi käytetty panopuu. Minun nautintoni ei kiinnostanut kumpaakaan ja sama se näyttikö nauttivan vai makasiko kuin lahna paikallaan :(
Aviomieheni on hyvin huomaavainen ja hänelle mun tyydytys on ykkösasia. Hieno asia, mutta kun edelleen jotenkin tunnen estoja noiden huonojen seksikokemusten takia. Tunnen itseni huonoksi sängyssä, en seksikkääksi vaikka mieheni kuinka kehuu ja antaa positiivista palautetta. En osaa hakea omaa nautintoani vaikka mieheni haluaakin mulle aina orkun antaa. (opin orgasmin saannin vasta hänen kanssaan ja työn tuloksena). Useimmiten on kyllä vaikea rentoutua ja antautua hänelle. Saati sitten pyytää häntä koskettamaan jostakin tietystä paikasta tai että " ottaisin ohjat omiin käsiini" .
Rakastelemme usein myös silloin, kun mulla ei tee mieli. Edellisistä seksisuhteista johtuen en uskalla kieltäytyä, jos vaikka en sitten kelpaakaan enää seuraavalla kerralla....
Mieheni tietää osan näistä asioista, mutta en ole voinut kaikesta hänelle kertoa. Hän on kärsivällinen, mutta itseäni estoni haittaavat. Ei sitä hetkessä muutu, varsinkin kun korvien välissä asiat ovat sekaisin...