Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesbo hankki lapsen yksinään, spermapankki antoi väärää spermaa.

Vierailija
03.10.2014 |

Amerikkalainen lesbo hankki lapsen yksinään ja käytti spermapankkia. Pankissa sössittiin ja annettiin tummaihoisen miehen spermaa. Nyt nainen vaatii oikeudessa miljoonia itselleen.

http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/us/2014/10/02/ctn-bts-mom-sues-sperm-bank.cnn.html

Hmm. Herättää monia ajatuksia. 1.Lapsi ei ole mikään tilaustuote, jonka voi palauttaa. 2.Miksi laittaa tällainen juttu julkiseksi nettiin omalla nimellä? Lapsihan saa myöhemmin varmasti tietää, että on epätoivottu ja että ihonväri on jotain niin hirveää, että oma äiti vaatii korvausta siitä. 3.Jonkun valkoisen miehen spermasta ja naisen yhteisestä lapsesta olisi ihan hyvin voinut tulla jotain vielä "kamalampaa" kuin tummaihoinen. Siitä olisi voinut tulla vaikka tyhmempi kuin äidistään.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän, koska onhan sperman ostaminen kauppa ja tässä on nyt tapahtunut virhe myyjän puolelta.

Äidin puolelta en itse olisi lähtenyt noin julkisesti asiaa ajamaan. Amerikoissahan on mahdollista saada korvauksia kaikesta, joten onhan tässä hänelle yksinhuoltajana tilaisuus saada rahaa, vaikka oikeasti hänelle olisikin ihan sama, minkä värinen lapsi on.

Vierailija
2/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole ihan yksinkertaisesti miljoonakorvaukset hakusessa. Varmasti äiti lapselleen selittää, että "Kyllä sinä olet minulle paras lapsi ja tosi rakas, mutta äiskän piti vähän hillua, että saatiin meille tämä kartano, palvelijat ja ferrari. Vedä nyt sitä kokkelia ja ole iloinen!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:36"]

Mun mielestä yksinäiset naiset, etenkään lesbot, eivät voi saada lapsia. Se on luonnotonta. Täysin eri asia on se, millaisia vanhempia nämä yksinäiset naiset olisivat, en lähde siihen keskusteluun. Mutta jos minä olisin voinut olla päättämässä, minkälaisen miehen spermaa olisin tuolle naiselle antanut, olisin antanut jonkun tämännäköisen miehen spermaa: http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/fd6fe002ec3d708d3b31424258e1bbb5/http://i232.photobucket.com/albums/ee96/slapphappi247/ugly.jpg

Siinäpä olisi sitten elellyt kauniin lapsensa kanssa.

[/quote]

Mitä vittua?

Vierailija
4/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:41"]

Eiköhän tässä ole ihan yksinkertaisesti miljoonakorvaukset hakusessa. Varmasti äiti lapselleen selittää, että "Kyllä sinä olet minulle paras lapsi ja tosi rakas, mutta äiskän piti vähän hillua, että saatiin meille tämä kartano, palvelijat ja ferrari. Vedä nyt sitä kokkelia ja ole iloinen!".

[/quote]

"Juu juu, kyllä mä rakastan sua, mutta enkö mä ole sanonut sulle sata kertaa, ettet saa tulla tänne muun perheen kanssa syömään, kun olet ihan eri värinen kuin me muut, yöök. Nämä sun siskot ja veljet, niiden kanssa ei ollut mitään ongelmia sperman kanssa, mutta sun kanssa sössittiin. Mut hei, meillä on nää miljoonat sun ansiosta, et kiitti."

Vierailija
5/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:36"]

Mun mielestä yksinäiset naiset, etenkään lesbot, eivät voi saada lapsia. Se on luonnotonta. Täysin eri asia on se, millaisia vanhempia nämä yksinäiset naiset olisivat, en lähde siihen keskusteluun. Mutta jos minä olisin voinut olla päättämässä, minkälaisen miehen spermaa olisin tuolle naiselle antanut, olisin antanut jonkun tämännäköisen miehen spermaa: http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/fd6fe002ec3d708d3b31424258e1bbb5/http://i232.photobucket.com/albums/ee96/slapphappi247/ugly.jpg

[/quote]

Mitä vittua?

[/quote]

Mihin viittaat?

Vierailija
6/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ihminen.

Vierailija
7/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ihminen.

Vierailija
8/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, toivottavasti saa rahaa kunnolla.

Vierailija
9/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:36"]Mun mielestä yksinäiset naiset, etenkään lesbot, eivät voi saada lapsia. Se on luonnotonta. Täysin eri asia on se, millaisia vanhempia nämä yksinäiset naiset olisivat, en lähde siihen keskusteluun. Mutta jos minä olisin voinut olla päättämässä, minkälaisen miehen spermaa olisin tuolle naiselle antanut, olisin antanut jonkun tämännäköisen miehen spermaa: http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/fd6fe002ec3d708d3b31424258e1bbb5/http://i232.photobucket.com/albums/ee96/slapphappi247/ugly.jpg

[/quote]
Antaisit oman ukkos spermaa???

Vierailija
10/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:47"]

[/quote]

Joo, onhan se nyt ihan kamalaa, että synnyttää erirotuisen lapsen. En keksi mitään hirveämpää. 

Vierailija
11/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:47"]

[/quote]

Haittaisiko sinua jos lapsesi olisi musta?

Joo, onhan se nyt ihan kamalaa, että synnyttää erirotuisen lapsen. En keksi mitään hirveämpää. 

[/quote]

Vierailija
12/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:52"]

[/quote]

Minua ei haittaisi, vaikka lapseni olisi sininen. Tärkeintä minulle on saada lapsi sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Minä satuin rakastumaan valkoihoiseen suomalaiseen mieheen, jonka kanssa olemme saaneet biologisia lapsia. Ne ovat luonnollisesti maailman vaaleimpia ihmisiä. Jos emme olisi pystyneet saamaan omia biologisia lapsia, lapsi olisi todennäköisesti ollut eri "rotua", koska vaaleita pohjoismaisia lapsia harvemmin adoptoidaan. 

Minulla on laaja ystäväpiiri, johon kuuluu erinäköisiä ihmisiä. Ihonvärillä ei ole mitään merkitystä.

ap

Vierailija
13/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taas ymmärrä sitä, että tässä on tapahtunut spermapankin suunnalta virhe, josta nyt vaaditaan korvausta. Äiti varmasti rakastaan lastaan oli minkä värinen tahansa, mutta äidinrakkaus ei nyt liity asiaan millään tavalla. Kyllä minä ainakin vaatisin korvausta vaikka rakastaisin lastani vaikka olisi vihreä. Mutta jos äiti ja spermapankki ovat sopineet että käytetään tiettyä spermaa ja sitä ei olla käytetty, niin kyllä äidillä on silloin oikeus korvaukseen. 

Vierailija
14/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se yksinään hankkinut lasta! Spermanluovuttajaksi oli valittu vaalehiuksinen ja sinisillmäinen koska kumppani oli tällainen! Firma oli luvannut toimittaa juuri tällaisen henkilön seprmaa mutta sotki näytteet. Tietysti tuossa tapahtui virhe josta kuuluu korvata, mutta ko. firmasta ei haluttu edes puhua koko asiasta vaan sulkivat puhelimen kun asia paljastui puhelinkeskustelun aikana!

Äiti ei mitenkään hyljeksi lastaan vaan "rakastaa ehdoitta". Firman törkeä suhtautuminen sekaannukseen on se miksi nosti haloon.

Vierailija
15/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jengi tajua, ihan turhaa yrittää selittää...

Vierailija
16/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Minua ei haittaisi, vaikka lapseni olisi sininen. Tärkeintä minulle on saada lapsi sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Minä satuin rakastumaan valkoihoiseen suomalaiseen mieheen, jonka kanssa olemme saaneet biologisia lapsia. Ne ovat luonnollisesti maailman vaaleimpia ihmisiä. Jos emme olisi pystyneet saamaan omia biologisia lapsia, lapsi olisi todennäköisesti ollut eri "rotua", koska vaaleita pohjoismaisia lapsia harvemmin adoptoidaan. 

Minulla on laaja ystäväpiiri, johon kuuluu erinäköisiä ihmisiä. Ihonvärillä ei ole mitään merkitystä.

ap

[/quote]

Kukkahattuilun maailmanennätystäkö yrität?

Sinua ei siis vähäänkään haittaisi se, että lapsesi jo pienenä tietää, että hänen juurensa on spermapankissa?

Tai että äidit kuiskivat leikkipuistossa selän takana, että mikäköhän Gambian tuliainen se toi on?

Vierailija
17/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:01"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kukkahattuilun maailmanennätystäkö yrität?

Sinua ei siis vähäänkään haittaisi se, että lapsesi jo pienenä tietää, että hänen juurensa on spermapankissa?

Tai että äidit kuiskivat leikkipuistossa selän takana, että mikäköhän Gambian tuliainen se toi on?

[/quote]

Miksi ihmeessä jättäisin kertomatta, että lapsi on saanut puolet geeneistään spermapankista??

Vierailija
18/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:21"]

Eihän se yksinään hankkinut lasta! Spermanluovuttajaksi oli valittu vaalehiuksinen ja sinisillmäinen koska kumppani oli tällainen! Firma oli luvannut toimittaa juuri tällaisen henkilön seprmaa mutta sotki näytteet. Tietysti tuossa tapahtui virhe josta kuuluu korvata, mutta ko. firmasta ei haluttu edes puhua koko asiasta vaan sulkivat puhelimen kun asia paljastui puhelinkeskustelun aikana!

Äiti ei mitenkään hyljeksi lastaan vaan "rakastaa ehdoitta". Firman törkeä suhtautuminen sekaannukseen on se miksi nosti haloon.

[/quote]

Mitä? Eikö tuo nainen ole lesbo tuossa videossa? Kauanko se meinaa pysyä kaapissa?

Vierailija
19/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei kuiski leikkipuistossa toistensa ihonväristä.

Vierailija
20/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Mitä? Eikö tuo nainen ole lesbo tuossa videossa? Kauanko se meinaa pysyä kaapissa?

[/quote]

Katoitko sitä videota? Ymmärrätkö englantia?