Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kovasti, kun mieheni ei halua pitää partaa

Vierailija
30.08.2021 |

Hän ajaa sen useita kertoja viikossa pois, vaikka olen sanonut hänelle ainakin tuhat kertaa, että toivoisin hänen pitävän partaa, koska se tekee hänestä vieläkin paremman ja seksikkäämmän näköisen. Mutta toiveeni kaikuvat kuuroille korville.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta kuuluu motoristeille jotka käyttää huimausaineita, ovat likaisia ja rumia.

Vierailija
2/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen leuka, miehen päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mikä muu sua surettaa?

Mistä sä muuten iloitset?

Vierailija
4/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parrat ovat kohta kovasti muotia, oikein kovasti!

Vierailija
5/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso toivoisi, että olisin lihaksikkaampi. Kaikuu kuuroille korville.

Mä toivoisin, että puoliso kävisi enemmän lenkillä. Kaikuu kuuroille korville.

😪😪😪😪😪😪

Eikä se käytä sitä

Mun antamaa paitapuseroa!

😟😟

Vierailija
6/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin parta komentaa.

Bumtsibumia kun kattelin, niin Leri Leskinenhän näyttää aika namulta parrassaan. Parrattomana lähinnä lähikylän insestituotteelta.

Vierailija
7/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa -a. Jo sulla on surut.

Vierailija
8/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi ole komea, jos toivot parran sen naaman peitoksi.

Jos vielä haluat, että kasvattaa parran ilman viiksiä, niin kannattaa pikaisesti varata aika mielenterveyspalveluista.

Vierailija
9/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Ohisalolle! PS. Jätä se sika!

Vierailija
10/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä käänteispsykologiaa.

Vierailija
11/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut tuhat kertaa että vaimo ajelisi alapäästä karvat pois. Ei suostu. Vetoaa oman kehon määräämisoikeuteen ja että oma keho-oma päätös.

Hetkinen...

Vierailija
12/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile perustella asiaa siten, että tykkäät kun parralla kutitellaan alakerrasta.

Vierailija
13/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistaan kuuntelemattoman, läheisyyteen kykenemättömän, vain seksiä ajattelevan siloposken - sika kuten joku täällä osuvasti tiivisti - rooli on olla aisankannattaja, ennemmin tai myöhemmin, näin se vaan menee.

Vierailija
14/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pohtinut, että esim. hänen työnantajansa/työyhteisö/asiakkaat saattaa nähdä asian hieman toisin ja se karvattomuus osaltaan tuo teille leivän pöytään? Vai Kela Gold?

Vierailija
15/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tekoparta. Sen saa helposti pois ja päälle tilanteen mukaan.

Vierailija
16/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko pohtinut, että esim. hänen työnantajansa/työyhteisö/asiakkaat saattaa nähdä asian hieman toisin ja se karvattomuus osaltaan tuo teille leivän pöytään? Vai Kela Gold?

Naivisti kyselen, että mikä/mitkä alat olisivat semmoisia joissa edellytetään parrattomuutta?

Vierailija
17/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 45 kirjoitti:

Olen toivonut tuhat kertaa että vaimo ajelisi alapäästä karvat pois. Ei suostu. Vetoaa oman kehon määräämisoikeuteen ja että oma keho-oma päätös.

Hetkinen...

Sitten kun vaimo sen tekis, niin kelpaisko se alapää punakkana, finnisenä ja kutiavana?

Vierailija
18/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naivisti kyselen, että mikä/mitkä alat olisivat semmoisia joissa edellytetään parrattomuutta?

Vaikkei suoranaisesti edellytettäisikään niin kyllä niitä löytyy, ettei tarvitse yhtä taas ohi mennyttä ylennystä ihmetellä. Ei tarvitse olla edes ala, voi olla ihan yhden omaan karvankasvuun kykenemättömän mutta hyvään asemaan päässeen henk.koht. alitajuinen päätös.

Vierailija
19/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole pahoillasi, Ohis ja Haavisto roudaavat tänne kyllä tuuheapartaisia vaihtoehtoja mieheksesi ihan valittavaksi asti.

Vierailija
20/24 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei suoranaisesti edellytettäisikään niin kyllä niitä löytyy, ettei tarvitse yhtä taas ohi mennyttä ylennystä ihmetellä. Ei tarvitse olla edes ala, voi olla ihan yhden omaan karvankasvuun kykenemättömän mutta hyvään asemaan päässeen henk.koht. alitajuinen päätös.

vai ni.. :D että semmoiset jutut sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme