Surettaa kovasti, kun mieheni ei halua pitää partaa
Hän ajaa sen useita kertoja viikossa pois, vaikka olen sanonut hänelle ainakin tuhat kertaa, että toivoisin hänen pitävän partaa, koska se tekee hänestä vieläkin paremman ja seksikkäämmän näköisen. Mutta toiveeni kaikuvat kuuroille korville.
Kommentit (24)
Voi voi. Mikä muu sua surettaa?
Mistä sä muuten iloitset?
Ehkä parrat ovat kohta kovasti muotia, oikein kovasti!
Mun puoliso toivoisi, että olisin lihaksikkaampi. Kaikuu kuuroille korville.
Mä toivoisin, että puoliso kävisi enemmän lenkillä. Kaikuu kuuroille korville.
😪😪😪😪😪😪
Eikä se käytä sitä
Mun antamaa paitapuseroa!
😟😟
Joitakin parta komentaa.
Bumtsibumia kun kattelin, niin Leri Leskinenhän näyttää aika namulta parrassaan. Parrattomana lähinnä lähikylän insestituotteelta.
Ei miehesi ole komea, jos toivot parran sen naaman peitoksi.
Jos vielä haluat, että kasvattaa parran ilman viiksiä, niin kannattaa pikaisesti varata aika mielenterveyspalveluista.
Minä soitan Ohisalolle! PS. Jätä se sika!
Olen toivonut tuhat kertaa että vaimo ajelisi alapäästä karvat pois. Ei suostu. Vetoaa oman kehon määräämisoikeuteen ja että oma keho-oma päätös.
Hetkinen...
Kokeile perustella asiaa siten, että tykkäät kun parralla kutitellaan alakerrasta.
Naistaan kuuntelemattoman, läheisyyteen kykenemättömän, vain seksiä ajattelevan siloposken - sika kuten joku täällä osuvasti tiivisti - rooli on olla aisankannattaja, ennemmin tai myöhemmin, näin se vaan menee.
Ootko pohtinut, että esim. hänen työnantajansa/työyhteisö/asiakkaat saattaa nähdä asian hieman toisin ja se karvattomuus osaltaan tuo teille leivän pöytään? Vai Kela Gold?
Osta tekoparta. Sen saa helposti pois ja päälle tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pohtinut, että esim. hänen työnantajansa/työyhteisö/asiakkaat saattaa nähdä asian hieman toisin ja se karvattomuus osaltaan tuo teille leivän pöytään? Vai Kela Gold?
Naivisti kyselen, että mikä/mitkä alat olisivat semmoisia joissa edellytetään parrattomuutta?
M 45 kirjoitti:
Olen toivonut tuhat kertaa että vaimo ajelisi alapäästä karvat pois. Ei suostu. Vetoaa oman kehon määräämisoikeuteen ja että oma keho-oma päätös.
Hetkinen...
Sitten kun vaimo sen tekis, niin kelpaisko se alapää punakkana, finnisenä ja kutiavana?
Vierailija kirjoitti:
Naivisti kyselen, että mikä/mitkä alat olisivat semmoisia joissa edellytetään parrattomuutta?
Vaikkei suoranaisesti edellytettäisikään niin kyllä niitä löytyy, ettei tarvitse yhtä taas ohi mennyttä ylennystä ihmetellä. Ei tarvitse olla edes ala, voi olla ihan yhden omaan karvankasvuun kykenemättömän mutta hyvään asemaan päässeen henk.koht. alitajuinen päätös.
Älä ole pahoillasi, Ohis ja Haavisto roudaavat tänne kyllä tuuheapartaisia vaihtoehtoja mieheksesi ihan valittavaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei suoranaisesti edellytettäisikään niin kyllä niitä löytyy, ettei tarvitse yhtä taas ohi mennyttä ylennystä ihmetellä. Ei tarvitse olla edes ala, voi olla ihan yhden omaan karvankasvuun kykenemättömän mutta hyvään asemaan päässeen henk.koht. alitajuinen päätös.
vai ni.. :D että semmoiset jutut sulla.
Parta kuuluu motoristeille jotka käyttää huimausaineita, ovat likaisia ja rumia.