Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita inhottaa soittaa pomolle olevansa sairas?

Vierailija
03.10.2014 |

Itse juuri ilmoitin pomolle, etten pääse töihin. En kauheasti sairastele, mut nyt on pakko jäädä kotiin. Vaikka pomo ei mitenkään tuominnut tai valittanut, niin silti kuulin sen äänensävystä että sitä otti rankasti päähän. Mä inhoon soittaa pomolle näitä puheluita. Tulee häpeä, vaikka ei olisi syytä ja sairaudesta kertominen kuulostaa selittelyltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Eipä sille mitään voi.

Vierailija
2/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama edessä, pitäisi nyt soittaa pomolle, että lapsi kuumeessa. Mulla on just vaihtunut pomo, ja ekaa kertaa soitan tällaista jänelle. Kieltämättä vähän jännittää, miten reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota koska tätä tapahtuu niin harvoin, 10v aikana olen ollut 3 kertaa sairaslomalla. EN ole sairaana töissä, en vain ole sairastellut.

Vierailija
4/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki inhottaa. Kerran jouduin laittaa viestin kun ääntä ei lähtenyt ollenkaan. Onneks ymmärsi.

Vierailija
5/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei inhota, päinvastoin. Haaa hykertelen mielessäni että NYT siltä meni päivän konseptit sekasin..

Vierailija
6/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kyllä :( Juuri kuukausi sitten soitin samasta asiasta ja eilen uudestaan. Sattuukin juuri näin ennen viikonloppua sairastelut, joten varmaan herää epäilys lusmuilusta.
Mutta toisaalta, on sekin inhottavaa olla kuumeessa ja korvakivussa aivastelemassa ja niiskuttelemassa mm. lasten ruokiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi