Muita joita inhottaa soittaa pomolle olevansa sairas?
Itse juuri ilmoitin pomolle, etten pääse töihin. En kauheasti sairastele, mut nyt on pakko jäädä kotiin. Vaikka pomo ei mitenkään tuominnut tai valittanut, niin silti kuulin sen äänensävystä että sitä otti rankasti päähän. Mä inhoon soittaa pomolle näitä puheluita. Tulee häpeä, vaikka ei olisi syytä ja sairaudesta kertominen kuulostaa selittelyltä.
Kommentit (6)
Mulla sama edessä, pitäisi nyt soittaa pomolle, että lapsi kuumeessa. Mulla on just vaihtunut pomo, ja ekaa kertaa soitan tällaista jänelle. Kieltämättä vähän jännittää, miten reagoi.
Ei inhota koska tätä tapahtuu niin harvoin, 10v aikana olen ollut 3 kertaa sairaslomalla. EN ole sairaana töissä, en vain ole sairastellut.
Muaki inhottaa. Kerran jouduin laittaa viestin kun ääntä ei lähtenyt ollenkaan. Onneks ymmärsi.
No ei inhota, päinvastoin. Haaa hykertelen mielessäni että NYT siltä meni päivän konseptit sekasin..
Inhottaa kyllä :( Juuri kuukausi sitten soitin samasta asiasta ja eilen uudestaan. Sattuukin juuri näin ennen viikonloppua sairastelut, joten varmaan herää epäilys lusmuilusta.
Mutta toisaalta, on sekin inhottavaa olla kuumeessa ja korvakivussa aivastelemassa ja niiskuttelemassa mm. lasten ruokiin.
Samma här. Eipä sille mitään voi.