Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uudesta tietokoneesta saa mainokset pois?

Vierailija
03.10.2014 |

Ostin uuden koneen. Koko ajan näytöllä vilkkuu jotain verkkokaupan mainoksia. Siis vaikkei ole verkkoselain auki, niin silti. Osta tämä peli ja tuota musiikkia,  jne. Ei mua kiinnosta ostaa mitään, mä haluan vain tehdä rauhassa töitäni! 

Miten saan nuo työpöydällä näkyvät verkkokauppojen mainokset pois ja tilalle omat tiedostot yms?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että noin voi käydä, tuskin virukset kuitenkaan verkkokauppaa mainostaisivat... Oletko varma, että selain on suljettu, eikä kyseessä ole mikään pop-under?

Miten vanha kone, mikä selain?

Vierailija
2/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapsuta puukoolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko se ollut verkkokaupassa jonain esittelykoneena?

Vierailija
4/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Windows 8 on kyseessä. Siinä on heti työpöydällä vai mikä se ikkuna on, missä ennen näkyi koneessa olevat ohjelmat jne vanhemmissa koneissa, niin tässä uudessa sellaisia laatikoita. Ja niissä laatikoissa lukee, klikkaa tästä ja kuuntele musiikkia, katso elokuvaa, pelit, jne. Kun klikkaa, niin kone avaa jonkun verkkokaupan ja se musiikki pitäisikin ostaa. Haluaisin pois nuo kauppalinkit. 

Ja kun koneen käynnistää,  välillä se näyttää pienen mainoksen, että pelaa peliä X. Miksi? Ei kiinnosta ostaa musiikkia tai pelejä.

Vierailija
5/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelykone voi olla... Suostuisivatkohan liikkeessä poistamaan mainokset, jos et itse saa niitä pois?

Vierailija
6/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esittelykone.  Ne samat mainoslinkit on kaverinkin koneessa, kaikissa varmaan on. Mun tabletissakin, vaikka on Android, on sellasia mainoksia. Kaikki ne valmiit "ohjelmat", mitä laitteen mukana tuli on vaan mainoksia, jotka kehottaa ostamaan jotain. Raivostuttaa. 

Vierailija
7/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin uuden koneen. Koko ajan näytöllä vilkkuu jotain verkkokaupan mainoksia. Siis vaikkei ole verkkoselain auki, niin silti. Osta tämä peli ja tuota musiikkia,  jne. Ei mua kiinnosta ostaa mitään, mä haluan vain tehdä rauhassa töitäni! 

Miten saan nuo työpöydällä näkyvät verkkokauppojen mainokset pois ja tilalle omat tiedostot yms?

Laita kuva, niin näemme että mikä on tilanne. Veikkaan että olet trolli

Vierailija
8/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole esittelykone.  Ne samat mainoslinkit on kaverinkin koneessa, kaikissa varmaan on. Mun tabletissakin, vaikka on Android, on sellasia mainoksia. Kaikki ne valmiit "ohjelmat", mitä laitteen mukana tuli on vaan mainoksia, jotka kehottaa ostamaan jotain. Raivostuttaa. 

Raivostuttavaa on ainoastaan tuo paska minkä sinä tässä puhut ja jauhat.

Vierailija
9/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli, hän tarkoittaa Windows 8:n applikaatioita! :D

Vierailija
10/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole trolli, ilmeisesti ap:lla ekaa kertaa kyseinen käyttöliittymä. Aloitusvalikon näyttämiä sovelluksia saa muokattua ja piilotettua, mutta en myt muista, kuinka se käy käytännössä (käytän maciä). Joku muu varmaan osaa selittää ap:lle, mistä sovellukset saa poistettua? :)

Vierailija
11/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi eiköhän ap ole kahdessa vuodessa jo ehtinyt koneensa saada mainoksettomaksi. Hyvänen aika näitä vanhojen ketjujen nosteluita...

Vierailija
12/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja Malware bytes ja Msconfig yms. mistä voi sulkea ohjelmia. (lopullisesti)

Vierailija
13/13 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BCUninstaller poistaa roskaohjelmia koneesta vaivattomasti.