Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuu, kun kotoa löytyy juustoa ja kinkkua muttei leipää?

Vierailija
02.10.2014 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntuisi hyvältä jos olisin karppaaja. Mutta kun olen vegaani, ei jaksaisi kauheasti innostaa.

Vierailija
2/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas..tuttu tunne..leipä taas loppunu kesken..no syödään vaikka puuroa ja haetaan sit iltapäivästä lisää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa.

Vierailija
4/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin mua varten tehty kysymys :) katselin tossa puoli yhdeltätoista,että kaikki leivät menneet vanhaksi. Tein nopeasti sämpylätaikinan ja tuolla se nyt kohoaa.

Vierailija
5/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ehkä pitäis katsoa josko kaapista löytyis jauhoja ja hiivaa/leivinjauhetta... Tottahan juuston ja makkaran eteen tekee kaikkensa. Paitsi itse kylläkin vain sen juuston, kun en syö makkaraa.

Vierailija
6/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista tapahdu :D Meillä on aina leipää pakkasessa, tai vähintään näkkäriä. Mutta hypoteettisesti, ei kai miltään, söisin sitten puuroa/muroja.

Vierailija
7/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin hyvän tekosyyn syödä pelkkiä "leiväntekoeväitä" eli kinkku-juustorullia.

Vierailija
8/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So...? Normitilanne.

Meillä ei ole leipää ollut varmaan kolmeen vuoteen paitsi pakkasessa vieraita varten. Nautimme paljon erilaisia juustoja ja kinkkua kuluu myös.

Vierailija
9/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Voi hyvällä syyllä vedellä juustot ja kinkut ilman sitä leipää pilaamassa nautintoa! En ole mikään viljojen välttelijä millään tapaa muuten mutta leipä maistuu todella harvoin. Joskus harvoin tulee sellainen leipäuutuus jota pari pussia jaksaa syödä ja sitten on kyllästynyt. Samaa aamupuuroa taas voin syödä vaikka pari vuotta putkeen ilman kyllästymistä.

Eli olisin iloinen, jopa onnellinen :D

Vierailija
10/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma, noitahan voi syödä paljaaltaan! Ja syödäänkin. Ei sitä aina jaksa leipää laittaa.

Vierailija
11/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syötäs ne sellaisenaan niin kuin joskus tehdään tai tekisin niistä lettujen tai munakkaan täytteen. Ei nuo aina mitään leipää vaadi. Juuston voi raastaa vaikka mihin, paloitella salaattiin kuten nyös kinkun vaikka piirakkaan.

Vierailija
12/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on käynyt kaupassa kun meiltä löytyy tällaista moskaa eli kinkkua?

Vierailija
13/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa sitä varten näkkäriä tai hapankorppuja. Ne säilyy ainakin vuoden avaamattomana, joten niitä on aina.
Ei se nyt sama ole, mutta maistuu ihan tarpeeksi hyvälle tuossa tilanteessa!

Vierailija
14/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun ketju! Tämä tilanne oli tänä aanuna kun oliskn tehnyt eväsleipiä töihin.. HITTO!!!!!! Ärsyttävää.

Vierailija
15/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Pilkkoo vähän ja nakkaa kananmunan kanssa pannulle jos ei suorilta kylmänä halua syödä.

Vierailija
16/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla AINA pakkasessa itseleivottuja sämpylöitä, samoin kaapissa aina jauhoja ja kuivahiivaa =)

Ihan on omaa saamattomuutta tollanen =)

Vierailija
17/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä leipää siinä tarvitsee? Ei mulla ole leipää kotona juuri koskaan. Leikkeleitä ja juustoja on aina.

Vierailija
18/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö leipää, juusto ja kinkku herkkua. Leipä on turha vatsantäyte.

Vierailija
19/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisisin nopeasti teeleipätaikinan ja tyrkkäisin uuniin

Vierailija
20/34 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Syön leipää silloin tällöin, mutta ihan hyviä ne päälliset ovat ilmankin.