Keinoja saada kylässä nuuskijat rysänpäältä kiinni?
Listataan keinoja näiden elukoiden nolaamiseksi. Vessankaappeja ei pystykkään niin vain vahtimaan. Antakaa palaa!
Kommentit (27)
Se joka penkoisi sänkyni vieressä olevan lipaston laatikkoja varmaan järkyttyisi sen verran, että siinä olisi tarpeeksi kostoa penkomisesta ;)
Ulvova varashälytin. Ja tietty kuvaan kuuluu se, että syytät ystävääsi siitä, että on tuonut sellaisen vessaasi.
Mun mielestä olis loogisempaa ansojen virittelyn sijaan olla kutsumatta kotiinsa ihmisiä joihin ei luota ...
Mitä haittaa siitä on jos joku vieraistasi kurkkaa vessan kaappiin =)
Meillä on siellä vessapaperia, saippuaa ja vaaka. Saa katsoa
En tarvitse sellaisi keinoja. Kaapit on puhtaat ja järjestyksessä. Jos on sellista mitä en halua kenenkään toisen näkevän, on ne lukollisessa kaapissa.
Vessa kaappi täyteen pingispalloja. Romtomtommm. ;)
Mulle on aivan sama, jos joku kattoo mun kaappeihin, ei ole multa pois..
Viritä pieni kamera kaapin sisälle tai huomaamaton teippi oveen, josta näet onko ovi avattu.
Pistä talkkia johonkin ansaan. Vaikka ohuen langan kiinni talkkipurkkiin, jossa kansi irti. Sitä ei niin vain saa siivottua pois, joten ei kannata llaittaa täyttä. Tosin sillä saa tehokkaasti nolattua kyseisen ihmisen, joten ei kantsi oottaa ihan heti häntä kylään...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:48"]
Mitä pelkäät niiden löytävän?
[/quote]
Mitä ne luulee löytävänsä?
Mun mielestä siinä nolaa kyllä itsensä myös jos virittelee jonkun tälläisen oudon ansan.
Vessan peilikaapin kahvan sisäpuolelle maalia, joka ei lähde pesemällä pois. :D näpit punaisena saa sitten hiippailla vessasta veke.
Laita vessan peilikaappiin hajuvesipullo nojalleen. Se räiskähtää lavuaariin, kun kaappejasi tutkitaan. Tyhjennä kaikkia vessan kaapit täysin tyhjiksi: siellä vain ei ole MITÄÄN katsottavaa. Gotcha.
Älä kutsu ketään kylään, niin ei ole ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:54"]
Mun mielestä siinä nolaa kyllä itsensä myös jos virittelee jonkun tälläisen oudon ansan.
[/quote]
Eihän siellä käyvä ihminen vainoharhaisuuttani saa koskaan tietää jos ei tee mitään väärää. Jos jää kiinni olin aiheestakin viritellyt ansan.
Luin, että "Miten saada kylässä nussijat rysänpäältä kiinni" ja voi tuota mielikuvaa pingispalloista, jotka rymisee allaskaappia vasten nylkyttävän parin päälle :D
Mua taas naurattaa mielikuvat av-mammoista virittelemässä ansoja kylppärin kaappiin :D
Mä en varasta kaverilta, en edes tamponia. Jos jotakin tarvitsen, pyydän.
Mut ap:n kysymykseen. Mä käytin aikoinaan veljen nalkkiin saamiseen soivasta postikortista (mahtaako niitä edes olla myynnissä enää?) irrotettua mekanismia. Metalliläpyskä, jonka välissä oli kartonginpalanen, joka korttia avattaessa poistui ja plimppaus alkoi, suljettaessa työntyi takaisin ja kortti hiljeni. Irrotin sen ja viritin paikkaan, jossa epäilin veljen käyvän nuuskimassa. Teippasin mekanismin, niin, että kartonki irtosi kun penkoi tiettyjä tavaroita. Ainakaan mun toope-veli ei ihan heti hoksannut mitä pitää tehdä, jotta meteli vaimenee :)
Natsasi mun huumorintajuun kun alkoi kuulumaan "paljon onnea vaan". Juu, onnea vaan urpo, kiinni jäit...