Alexan uusi blogi
Ihan hyvä keino startata uusi blogi. Siis viikon ajan joka päivä arvonta, johon riittää vaan kommentti "osallistun"
Kommenteja melkein tuhat ja kävijämäärälaskurit sauhuaa. Laskurin luvuilla on hyvä pyytää kallista mainostilaa mainostajilta :D
Kommentit (15)
Mun mielestä fiksua, alexalla bisnesjutut hyvin hallussa.
Mutta en silti ymmärrä kuka noihin arvontoihin osallistuu, teinit?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:29"]
Niin. Toiset osaa ja toiset vinkuu kateellisina.
[/quote]
Jostain sisällöttömästä roinantäyteisestä pintaliitoelämästäkö pitäis muka olla kateellinen? Ja pah! Sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:07"]
Mun mielestä fiksua, alexalla bisnesjutut hyvin hallussa.
Mutta en silti ymmärrä kuka noihin arvontoihin osallistuu, teinit?
[/quote]
Miksei niihin voisi osallistua? Onko jotenkin noloa vai? Selittäkää nyt, en ihan oikeasti ymmärrä, että mitä ihmeteltävää aiheessa on. Luulisin, että nuohon osallistuvat Alexan lukijat, eli pääasiassa parinkympin molemmin puolin olevat naiset.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:19"]
Miksei niihin voisi osallistua? Onko jotenkin noloa vai? Selittäkää nyt, en ihan oikeasti ymmärrä, että mitä ihmeteltävää aiheessa on. Luulisin, että nuohon osallistuvat Alexan lukijat, eli pääasiassa parinkympin molemmin puolin olevat naiset.
[/quote]
Ei siinä mitään noloa ole osallistua niihin, en vaan ymmärrä miksi joku näkisi vaivaa osallistua niihin.
ei se oo kovin iso vaiva kirjoittaa et "osallistun"
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:08"]
[/quote]
Jostain sisällöttömästä roinantäyteisestä pintaliitoelämästäkö pitäis muka olla kateellinen? Ja pah! Sanon minä.
[/quote]
Ja sinä tiedät millaista Alexan elämä on? Jos hänen bloginsa ei sinua kiinnosta, miksi kulutat energiaasi lukemalla ja valittamalla niistä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:33"]
ei se oo kovin iso vaiva kirjoittaa et "osallistun"
[/quote]
No mulle ainakin on, ja sitten tarkkailla voitinko, ei kiinnosta, helpommin vaan ostan sen arvontatuotteen, jos haluan sen.
Arvonnat on blogeille vaan markkinointia, mm. pioneerwomanin suosion takia on ne alkuaikojen arvonnat, sinänsä fiksua markkinointia, lukijalle taas melko turhaa.
Suomessa aloitetaan vaan innoissaan uusia ja uusia blogeja, ulkomailla kaikki näyttää vaan kylmän rauhallisesti lopettelevan omiaan. Mikähän on seuraava hitti nyt kun blogien aika alkaa olla ohi?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:32"]
Mitä siellä voi voittaa?
[/quote]up
[/quote]
Siis väitätkö, että oon Alexalle kateellinen :D
Elämäni ei oo täydellistä, mut en silti mistään hinnasta vaihtais sitä Alexan elämään
up