Huijareita facebookissa ja mesessä.
Sain pari vkoa sitten tuntemattomalta
mieheltä viestin.
Hän kertoi lukeneensa postauksiani ja niissä oli aina paljon ajattelemisen aihetta. Hän oli lähettänyt mulle kaveripyynnön joka nähtävästi oli kadonnut. Jospa minä lähettäisin hänelle, niin voisimme vaihtaa ajatuksia.
Mitvit?
Tsekkasin tyypin sivun. Siellä oli kaksi nimeä, engl. ja eksotiko.
Deletoin viestin ja panin profiilille eston.
Kuinka tyhmiä nämä tyypit oikein ovat?
Tuntemattomilta tulleet luritukset ja kaveripyynnöt menee AINA roskiin.
Kommentit (6)
No minä olen sellainen tyhmä joka laittoi ns. tuntemattomalle viestiä ja kaveripyynnön. Kyllä, roskiin ja estoon menin.
Ehkä siinä on se syy etteivät itse pyydä kaveriksi kun ehkä fb jo bannannut lähettämästä/pelkäävät että tulee bannia, sitä nähtävästi paljon pyyntöjä lähettävät voivat saada.
Itse en yleensä koskaan lähettele, ja minun estoni koskee vain nyt tuota yhtä henkilöä.
Tuo estohan sen selittää miksi ehdottavat että sinä pyydät. Jos lähettää paljon pyyntöjä ja niihin ei vastata tai ilmoitetaan asiattomiksi niin tulee banni.
Vierailija kirjoitti:
Tuo estohan sen selittää miksi ehdottavat että sinä pyydät. Jos lähettää paljon pyyntöjä ja niihin ei vastata tai ilmoitetaan asiattomiksi niin tulee banni.
Miksi halvatussa pyytäisin jotain tuntematonta fb-kaveriksi?
Hallloota nyt.
Jossain vaiheessa tuli kaveripyyntöjä vähintään kerran kuussa "saksalaisilta" tai "englantilaisilta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halvatussa pyytäisin jotain tuntematonta fb-kaveriksi?
Hallloota nyt.Jossain vaiheessa tuli kaveripyyntöjä vähintään kerran kuussa "saksalaisilta" tai "englantilaisilta".
Niin, vastasin vain ykkösen kysymykseen, että miksihän yrittävät saada toisen pyytämään eivätkä tee sitä itse.
Löytyy niitä muualtakin.
"Helsingin kaupunki on tehnyt diilin Terveystalon, Pihlajalinnan ja Mehiläisen kanssa siitä, että nämä kolme yritystä eivät palkkaa Helsingin kaupungilta lainkaan työntekijöitä"
Niitä näkyy fb-keskusteluissa aika paljon. Feikit liittyvät julkisiin ryhmiin ja siellä kirjoittelevat naisten kommentteihin Hello Beuty-aloituksia ja haluavat olla ystäviä.
Tiedättekö miksi eivät pyydä naista suoraan fb-kaveriksi vaan kaveripyyntö pitäisi tulla naiselta? Onkohan se joku esikarsinta, että vaan tyhmemmät pyytää ilmiselvää feikkiprofiilia kaveriksi ja ovat muutenkin helposti huijattavissa.