Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi voi kun erehtyi vahingossa antamaan posit. huomiota miehelle

Vierailija
02.10.2014 |

...nyt ei vainoamisesta meinaa tulla loppua. :( Miehet, ymmärrättekö, että nainenkin voi joskus olla teille ihan vain ystävällinen ilman mitään romanttisia taka-ajatuksia? Kun nainen vähänkin huomioi teitä, tuleeko teille heti sellainen olo, että hän on suurinpiirtein valmis antamaan pimppiä? Kyllä on suuri virhe olla miehelle inhimillinen ja ystävällinen, he kun eivät näe naisessa muuta kuin pillun! Kokemus kerta toisensa jälkeen on näyttänyt tämän asian toteen. Niin surullista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että seurustelet. Kyllä se sitten ymmärtää.

Vierailija
2/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden parikymppisen jätkän joka yrittää kaikkia jotka hänelle ovat ystävällisiä. Aivan sama seurusteleeko, onko raskaana tai vaikka naimisissa tämän jätkän parhaan ystävän kanssa niin hän yrittää varmasti. Ja laittaa viestiä usein minullekkin, että oot söpö ja tosi ihana, harmi ku oot varattu höh :( Tykkään susta blaa blaa. Kerran vastasin että oothan sä ihan kiva niin käsitti sen niin että haluaisin olla hänen kanssaan ja voivotteli pitkään kun en kertonut hänelle "tunteistani" ennen kuin aloin seurustelemaan jonkun kanssa.
Ja välillä tuntuu että se kyttää mua kun heti tulee viestiä jos avopuolisoni lähtee johonkin ja kyselee että mitäs teen ja hih oot ihana ja jos vastaan että olen tässä kotona kun tuo rakas ukkoni lähti esim. vanhempiensa luo niin vastaus on höh voi harmi onks se suuttunu sulle? D:

Ja kerran vahingossa näin kun hän laitteli viestiä kuudelle eri naiselle ja kaikki oli samaa, hih oot söpö, haluun sua ku oot niin sexy, mulla alkaa heti seisomaan ku nään sut ja vastaukset naisilta oli suurinpiirtein näin: :D :D :D :D Hahahaha oikeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua... Yleensä tollasilla miehillä on huono itsetunto. Mulla oli yks sellanen kaveri, joka ei ymmärtäny vihjailuja tai ees sitä, et sen kuullen puhuin ihastuksestani erästä toista miestä kohtaan. Tyyppi oli myös hieman pelottava, puhui aseista ja väkivallasta ja kuinka pystyisi tappamaan isonkin miehen. Silloin kun kerroin toisesta miehestä, hän kysyi olenko kiinnostunut hänestä itsestään, jolloin sanoin että minähän juuri kerroin ihastuksestani toista miestä kohtaan! Hän suuttui minulle, koska oli aiemmin ymmärtänyt ystävällisyyteni väärin, emmekä ole puhuneet sen jälkeen. Olemme kavereita Facebookissa ja joskus hän tykkää jutuistani, mutta emme juttele.

Vierailija
4/4 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap vähän tarkemmin. Jatkaako hän sitä "vainoamistaan", vaikka olet selvästi sanonut, ettei kiinnosta, vai oletko ensin antanut ymmärtää ja nyt sitten "kärsit" (eli nautit) siitä kun miehet taas piirittää? Eihän ihastumisessa mitään pahaa ole, se on ihan ymmerrättävää että mukava ja huomiota osoittava nainen koetaan kiinnostavana. Se on vaan niin helppo aina miehiä mollata, joko ne on saamattomia kun eivät uskalla tehdä aloitetta, tai sitten rasittavia takiaisia, jotka heti luulee saavansa pillua(?), kun vähän antaa huomiota. Jos itse pitäisit tästä miehestä, hänen käytöksensä olisi varmaan sinulle täysin ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi