Kumpi teillä halaa/pussaa useammin?
Kommentit (13)
Ei kumpikaan ja tilanne on ollut tämä jo vuosia. Niinpä halailen lapsiani ja kissaa. Huokaus...
Mies. Minä oon valitettavan huono halailemaan ja pussailemaan mutta yritän opetella. Mies on muutenkin romanttisempi. Se tulee joka aamu antamaan mulle suukon ennen kuin lähtee töihin ja aina se suukottaa ennen kuin nukahtaa. Ja töistä tullessa se halaa. Autoa ajaessa se haluaa pitää kädestä. On se aika mussukka <3
Mies. Sillä on niin paljon harrastuksia ja menoja, että se yrittää peittää pussailemalla syyllisyyttä siitä, että minä olen aina kotona lapsen kanssa. Meillä lapsi vain alkaa heiluttaa kättä, kun isä on menossa eteiseen päinkin. Jos minä äiti menen eteiseen, lapsi saa sekarin.
Mies. Jatkuvasti pussailemassa ja silittelemässä. On erittäin tyydyttävä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:18"]Ei kumpikaan ja tilanne on ollut tämä jo vuosia. Niinpä halailen lapsiani ja kissaa. Huokaus...
[/quote]
Meillä sama :/
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:18"]Ei kumpikaan ja tilanne on ollut tämä jo vuosia. Niinpä halailen lapsiani ja kissaa. Huokaus...
[/quote]
[/quote]
No mksette sitten halaa ja pussaa??!
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:18"]Ei kumpikaan ja tilanne on ollut tämä jo vuosia. Niinpä halailen lapsiani ja kissaa. Huokaus...
[/quote]
[/quote]
Ja meillä.
Mies :) joka päivä monta kertaa halii ja pusuttelee ja takaa päin tulee halaamaan ja ottaa kainaloon
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:18"]Ei kumpikaan ja tilanne on ollut tämä jo vuosia. Niinpä halailen lapsiani ja kissaa. Huokaus... [/quote] Meillä sama :/ [/quote] No mksette sitten halaa ja pussaa??! Ap
[/quote]Yritin aikani, mutta kun vastakaikua ei ollut, lopetin yrittämisen. 17 vuotta yhdessä on aika pitkä aika, siitä noin 6-7 vuotta ilman halauksia, ja suukottelusta taitaa olla kauemmin. Liitto on ollut vähän kehnolla pohjalla jo kauan, mutta ei niin kehno, että olisimme eronneet. Hyviäkin aikoja on ja varsinkin niitä tasaisia aikoja, huonoja silloin tällöin. 4
Mun sisko.