Stalkkaatko Tinder pariesi etäisyyttä ja sen muuttumista?
Kommentit (61)
Ei olisi tullut mieleenkään. Miksi tekisin niin? Kuinka tylsä elämä pitää olla, että tekisi sillain jos siitä olisi jotain etua? Niin joo, jos tämä on sukupuolisidonnainen kysymys, niin en ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaako miehet?
Minun tuntemissa ihmisissä stalkkaamista harrastaa ainoastaan naiset
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on erikseen puhelin vain Tinderiä varten, jota käytän ainoastaan kotona. Näin etäisyys ei muutu mihinkään, enkä myöskään ole kiinnostunut toisen etäisyydestä.
Pillupuhelin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on erikseen puhelin vain Tinderiä varten, jota käytän ainoastaan kotona. Näin etäisyys ei muutu mihinkään, enkä myöskään ole kiinnostunut toisen etäisyydestä.
Pillupuhelin😁
Hahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillupuhelin😁
Jaaha, sexworkin porukkaa. Kukaan muu käytä termiä pimppiluuri kuin maksuseksin ammattilaiset. :)
Olen vain katsonut yhden kohdalla, josta ei kuulunut mitään ihanan viikonlopun jälkeen ja olin jo häneen ehtinyt ihastua. Tinderissä oli tosiaan käynyt, joten sitä kautta sain vahvistuksen, että ei ole kiinnostunut. En koskaan häneltä suoraan sitä kysynyt, koska olin jo aiemmassa tekstiviestissä ehtinyt lähettämään hieman tunnepitoisen viestin, mihin sain vastaukseksi kohteliaan kiitoksen, mutta en mitään uutta treffipyyntöä.
Voiko keskustelukumppanin etäisyys muuttua ilman että hän avaa appia? Tästä on netissä vähän ristiriitaista tietoa ja jotenkin hankala uskoa että nykyinen deitti ihan niin ahkerasti tinderöisi kuin app antaa ymmärtää.
Tai voi tietty olla että haluan vaan uskoa, että tekee töitäkin eikä vaan tinderöi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, silloin kun olin siellä. Helppo tapa selvittää tapaileeko muita.
Apua, jos tällainen vainoharhainen kyttääminen alkaa jo Tinderissä :D
Tunnustan etten ole koskaan käyttänyt tinderiä, enkä aivan ymmärrä kaikkea sen toimintoja, mutta olen hitusen eri mieltä. Itse olen livenä kaikkiin elämässäni vierailleisiin miehiin tutustunut, mutta olen kyllä hylännyt tarjokkaita myös somekäytöksen perusteella, ja jos olisi ollut keino selvittää valehteleeko mies, olisin sen keinon käyttänyt, ja käytinkin.
Mm. mesessä oltiin tunteja putkeen vihreänä pallona, mutta minun viestiäni ei luettu, vaikka se meni perille kyllä. Sanottiin ettei ole käyty mesessä kahteen päivään, mutta pallo vaihteli paikallaolon ja olemattomuuden välillä pitkin päivää. Tästä miehestähän sitten paljastui että on melkoinen häntäheikki.
Sanottu että menee aikaisin nukkumaan, ei jaksa nähdä tänään, ja 02.30 on kaverinsa tägännyt kuvaansa yökerhosta. Samantyyppinen mies kuin edellinenkin.
En kyllä tiedä miten tinderissä voi saada sijainnin perusteella mistään kiinni, mutta jos voisi, niin käyttäisin sitä aika varmasti.
Teen karsintaa joka tapauksessa, mutta en huutele siitä mitään, joten mies ei tietäisi että stalkkaisin. Kysyä voi muutenkin kuin suoraan, ja vastauksesta, äänensävystä, hermostumisesta, elekielestä, ja vaikka mistä saan kyllä tarpeellisen tiedon valehteleeko mies.
No eihän se mitään stalkkaamista ole. Se on tieto, jonka henkilö on itse laittanut näkyville. Ihan sama, kuin kysyisit, että stalkkaatko profiilia!
Tottakai seuraan muuttuneita kilsoja. Jos käy esim. tapaamassa jotain vakiohoitoa jossain sadan kilometrin päässä säännöllisesti ja sitten selittääkin jotain diipa daapaa, että tulipa viikonloppu otettua vaan kotona rennosti pihamaata haravoiden. Jää aika äkkiä kiinni valheesta.