Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät PMS oireet

Vierailija
02.10.2014 |

Tää on ihan kamalaa. Aina sama juttu. Juuri tähän aikaan kuukaudesta minusta tulee kamala hirviö. Vittuilen, raivoan miehelle, nalkutan, itken joka asiasta, herkistelen. Pää on jatkuvasti kipeä. Tätä sitten jatkuu sellaiset 5-7 päivää. Kaikki masentaa, näen tällöin tulevaisuuden aina tosi huonona.

Mies tekee reissutyötä, 2 vk pois, viikko Kotona. Olen ihan hirveä ämmä. Pms aikana valitan ja syyllistän, kun ei ole perheensä luona, vaan "huitelee" reissussa. Vaikka todellisuudessa hän tuo leivän pöytään ja mahdollistaa minun kotiäitinä olemisen, mistä olen kiitollinen.

Mikä tähä järkyttävän kiukkuisuuteen auttaa :( ja siis minulla ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen iloinen, sosiaalinen ja energinen. Virtaa riittää. Miestäkin tykkään hemmotella ja näytämme paljon rakkautta parisuhteessa.

Vierailija
2/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä mahdollisimman paljon kivoja asioita. Ei siihen pms:ään oikeasti mikään auta. Minä olen ainakin yrittänyt kaikkea mahdollista. Olen luovuttanut yrittämästä enää ja yritän sopeutua siihen ajatukseen, että nuo pms-päivät nyt vain kuuluvat elämään. Niiden aikana helpottaa ajatus, että muutaman päivän kuluttua helpottaa. Tämä olotila ei ole pysyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollasta akkaa muka edes jaksaa katella :D

Vierailija
4/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen oikeen auta mikään, ainakaan itsellä. Paitsi tieto siitä että ei ole ikuista

Vierailija
5/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on ruokavaliosi?

Vierailija
6/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetillä olen. Vähähiilarinen, salaattia.. Ainoastaan vettä juomana, yksi lämmin ateria päivässä

Vierailija
7/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-()-  -(I)- Suklaata, suklaata

Vierailija
8/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:27"]

Dieetillä olen. Vähähiilarinen, salaattia.. Ainoastaan vettä juomana, yksi lämmin ateria päivässä

[/quote]

Noni, ruokavalio kohdilleen ainakin pahimmiksi päiviksi. Saat todennäköisesti liian vähän vitamiineja, rasvoja ja muita kropan tarviimia aineita. Googleta pms diet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme