Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen motiivit?

Vierailija
02.10.2014 |

Tutustuin erääseen mieheen vuosi sitten. Olin viettämässä iltaa baarissa, kun jotenkin törmäsimme toisiimme ja vietimme illan yhdessä. Meillä oli hauskaa, mies tanssitti ja olin hänelle huomion keskipiste. Alusta saakka kuitenkin oli selvää, että hän oli naimisissa. Oli sormus sormessa ja mä kysyin -mies vastasi. Ei siis mitään sen enempää, kunhan pidettiin hauska ilta yhdessä. Valomerkin jälkeen kiitettiin kivasta illasta ja lähdettiin eri suuntiin.

Meni vuosi, eikä oltu tekemisissä. Kunnes törmättiin taas baarissa. Mies näki mut ja tuli mun luo, halasi ja jäi seuraani. Kertoi että on kaivannut mua. Ilta oli ihana taas, mutta miehen tilanne entisellään (siis varattu) ja sanoi ettei petä vaimoaan. Sanoin, että arvostan sitä enkä halua tulla kenenkään väliin.

Tuon illan jälkeen mies on kuitenkin pitänyt muhun yhteyttä viikon, parin välein. Vaihdettiin numeroitakin, ollaan käyty yhdessä viihteellä. Mies puhelee miten musta on tullut hänelle tärkeä eikä halua ikinä satuttaa mua. Että kaipaa ja ikävöi jne. Mä en ole siis kertaakaan ottanut itse yhteyttä mieheen, mies tekee sen aina itse. Mä en myöskään kertaakaan ole antanut ymmärtää, että olisin valmis salasuhteeseen tai seksisuhteeseen tms, päin vastoin olen sanonut etten halua sotkea kenenkään välejä.

Nyt olen kuitenkin ymmälläni kun mies puhuu noita helliä sanojaan. Miksi? Joku uusi ukkomiesten taktiikka vai ihan aitoja sanoja oikeista tunteista? Mistä sen saa tietää? Mä en uskalla ihastua, sillä mulla ei ole aikomustakaan päätyä kakkosnaiseksi missään mielessä. En myöskään halua sanoa, että eroa vaimostasi niin katsotaan sitten, koska en tosiaan ole edes varma mitä minä haluan.

Älkää kivittäkö, tiedän että on väärin pettää jne, mutta olen itse sinkku enkä tosiaankaan itse aloitteellinen tässä jutussa millään tavalla. Mietin vain miehen motiiveja, voiko olla muutakin kuin se pelkkä seksi vain? Ei ole kyllä ollut mitenkään "limainen" seksihullu, vaan päinvastoin herkkä ja empaattinen ystävä, joka vaikuttaisi ihastuneelta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se vielä, että on pariin otteeseen ollut selkeästi ärsyyntynyt mun ympärillä pyörivistä kilpakosijoista. Ollut mua kohtaan suojeleva, osoitti noille miehille ikään kuin oisin hänen "omansa" eikä reviirille ole aihetta tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla