Koulukiusaajani ovat pärjänneet elämässään hyvin
Aika moni heistä on sairaanhoitaja, kaikilla on hyvät ammatit ja perheet. Itse olen syrjäytynyt.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Pahin kiusaajani, nainen, puhuu nykyään pappina rakkaudellisia sanoja ihmisille. Sama pahuus loistaa kuitenkin hänen silmissään kun aiemminkin kiusatessaan minua sadistisesti.
"Yllättävän" monet papit ovat muuten persoonallisuushäiriöisiä, jopa psykopatiaa tavataan siinä ammattiryhmässä varsin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten heillä voi olla hyvät ammatit, jos moni heistä on sairaanhoitaja?
Sairaanhoitaja on hyvä ja arvostettu ammatti(nimike). - Ei sellainen, joka tulee ensimmäisenä mieleen kun miettii mihin "roolissa"/ toimenkuvassa haluaisi nähdä ja tai mahd. kohdata hänet, joka aikanaan kiusasi, niin että sen muistaa loppuikänsä.
No ei se kyllä ole hyvää nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten heillä voi olla hyvät ammatit, jos moni heistä on sairaanhoitaja?
Sairaanhoitaja on hyvä ja arvostettu ammatti(nimike). - Ei sellainen, joka tulee ensimmäisenä mieleen kun miettii mihin "roolissa"/ toimenkuvassa haluaisi nähdä ja tai mahd. kohdata hänet, joka aikanaan kiusasi, niin että sen muistaa loppuikänsä.
No ei se kyllä ole hyvää nähnytkään
Miten määritellään "hyvä" ammatti? Ja muutenkin, mitä merkitystä sillä on tämän ketjun kannalta, entiset kiusaajat ovat työssäkäyviä ja perheellisiä joka tapauksessa, AP:han mainitsi olevansa syrjäytynyt?
Aika paljon tuntuu olevan sairaanhoitajissa entisiä koulukiusaajia, onko kyseisessä ammatissa jotain hyötyä siitä, ettei ole luonteeltaan mikään maailman mukavin ihminen? Kaiken järjen mukaan juuri hoitoalan ammateissa tarvitaan empaattisuutta ja muista välittämistä.
Eli tee ruokaa, mutta älä syö sitä? Osta auto, mutta älä aja sillä? Lämmitä sauna, mutta älä sauno? Vedä lenkkivermeet niskaan, mutta älä lähde lenkille? Kalasta, mutta älä kuitenkaan kalasta? jne......