Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajani ovat pärjänneet elämässään hyvin

Vierailija
30.08.2021 |

Aika moni heistä on sairaanhoitaja, kaikilla on hyvät ammatit ja perheet. Itse olen syrjäytynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten totta, että ei kiusaajista läheskään aina tule "luusereita" aikuisena, vaikka kaunopuheissa niin aina sanotaan. Todellisuudessa koulukiusaajia nousee usein jopa yhteiskunnan huipulle ja julkkiksiksi ym. Narsistisista ja psykopaattisista piirteistä on usein hyötyä sosiaalisessa kiipeämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin läheiseni on syrjäytynyt ja pahasti mielenterveysongelmainen vuosien vakavan kiusaamisen ja ulos jättämisen myötä.

Ei ne hänen kiusaajat mitään menestyneitä ole, mut jotain perus ahtaajia ja tehdastyöläisiä joilla on kuitenkin ns. normaali elämä toisin kuin sillä jota rääkkkäsivät.

Minulla on hirveä v i h a näitä läheiseni kiusaajia kohtaan, ja välillä fantasioin jostain kostosta ym.

Vierailija
4/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten totta, että ei kiusaajista läheskään aina tule "luusereita" aikuisena, vaikka kaunopuheissa niin aina sanotaan. Todellisuudessa koulukiusaajia nousee usein jopa yhteiskunnan huipulle ja julkkiksiksi ym. Narsistisista ja psykopaattisista piirteistä on usein hyötyä sosiaalisessa kiipeämisessä.

Ja se on eräänlaista tahatonta sadismia, jos sanoo kiusatulle lapselle tai nuorelle: "Yritä olla välittämättä liikaa, näytä kiusaajille menestymällä elämässä, se on paras kosto kiusaajille, kun menestyt aikuisena" tms. Noin sanova varmaan uskoo auttavansa noilla valkoisilla valheilla kiusattua, mutta ei se nyt ole mikään hyvä neuvo, että pitää käytännössä kituutella läpi nuoruusvuosien ja sitten muka nauttia siitä, että itsellä menee joskus vuosikymmen myöhemmin paremmin kuin kiusaajilla - mikä ei tosiaan läheskään aina toteudu.

Vierailija
5/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin läheiseni on syrjäytynyt ja pahasti mielenterveysongelmainen vuosien vakavan kiusaamisen ja ulos jättämisen myötä.

Ei ne hänen kiusaajat mitään menestyneitä ole, mut jotain perus ahtaajia ja tehdastyöläisiä joilla on kuitenkin ns. normaali elämä toisin kuin sillä jota rääkkkäsivät.

Minulla on hirveä v i h a näitä läheiseni kiusaajia kohtaan, ja välillä fantasioin jostain kostosta ym.

Mä en vihaa kiusaajiani mutta olen opettanut lapseni niin ettei häntä kiusata.

Vierailija
6/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vihaa kiusaajiani mutta olen opettanut lapseni niin ettei häntä kiusata.

Tuohon ei voi oikein opettaa.

Jos on jotenkin arka tai ei-sanavalmis.

Vierailija
7/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli sosionomi/lastentarhanopettaja. Lapset pelkää ja tärisee, työkaverit pelkää. Hovineidit ympärillä suojelee. Paljon omaisuutta jolla myös leveilee. Alkaa olla jo eläkeikäinen mutta jaksaa vaan mekastaa ja riehua.

Vierailija
8/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisella on oma funktionsa lauman sisällä. Se ylläpitää lauman sisäistä koheesiota. Tietysti joskus se on vain sadismia tai psykopatiaa.

Vierailija
9/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilkeimmistä tyypeistä perii hyvin menestyvän autoliikkeen.

Kahdesta tuli lääkäreitä.

Yksi on huippu urheilija.

Vierailija
10/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heillä voi olla hyvät ammatit, jos moni heistä on sairaanhoitaja?

Vierailija
11/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on eräänlaista tahatonta sadismia, jos sanoo kiusatulle lapselle tai nuorelle: "Yritä olla välittämättä liikaa, näytä kiusaajille menestymällä elämässä, se on paras kosto kiusaajille, kun menestyt aikuisena" tms. Noin sanova varmaan uskoo auttavansa noilla valkoisilla valheilla kiusattua, mutta ei se nyt ole mikään hyvä neuvo, että pitää käytännössä kituutella läpi nuoruusvuosien ja sitten muka nauttia siitä, että itsellä menee joskus vuosikymmen myöhemmin paremmin kuin kiusaajilla - mikä ei tosiaan läheskään aina toteudu.

Niin ja kyllä ihmisen pitäisi saada tuntea itsensä ja elämänsä arvokkaaksi riippumatta ulkoisesta menestymisestä!

Vierailija
12/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja on hyvä ja arvostettu ammatti(nimike). - Ei sellainen, joka tulee ensimmäisenä mieleen kun miettii mihin "roolissa"/ toimenkuvassa haluaisi nähdä ja tai mahd. kohdata hänet, joka aikanaan kiusasi, niin että sen muistaa loppuikänsä. 

Vierailija
13/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin nuo "pituudella ei ole väliä deittailun kannalta" jutut tai että elämä ei ole helpompaa komeille ja kauniille ihmisille vaikka tutkimukset osoittavat että paremman näköiset sekä pidemmät menestyvät elämässään paremmin.

Vierailija
14/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista voimaantua ja tee kiusaajasi elämästä hel vettiä nyt kun olet aikuinen. Vie siltä mies niin minä tein. Siinähän jäi ruikuttamaan kahden lapsen kanssa.

Vierailija
15/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista voimaantua ja tee kiusaajasi elämästä hel vettiä nyt kun olet aikuinen. Vie siltä mies niin minä tein. Siinähän jäi ruikuttamaan kahden lapsen kanssa.

Tämä olisi todellinen hyvän olon viesti, mutta välillisesti myös viattomat lapset kärsivät. Se ei ole hyvä, vaikka kosto on oikein. Mitä julmempi, sen parempi.

Vierailija
16/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja on hyvä ja arvostettu ammatti(nimike). - Ei sellainen, joka tulee ensimmäisenä mieleen kun miettii mihin "roolissa"/ toimenkuvassa haluaisi nähdä ja tai mahd. kohdata hänet, joka aikanaan kiusasi, niin että sen muistaa loppuikänsä. 

Mutta hehän ovat palkkakuopassa ja työolotkin ovat huonot?

Vierailija
17/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko hiljaa työpaikoillanne ajatellen: onneksi se en ole minä.

Vierailija
18/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kiusaajani, nainen, puhuu nykyään pappina rakkaudellisia sanoja ihmisille. Sama pahuus loistaa kuitenkin hänen silmissään kun aiemminkin kiusatessaan minua sadistisesti.

Vierailija
19/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostofantasiat on terveellisiä niin kauan kuin jäävät fantasioiksi. Ihan terapeuttini minulle kertoi näin. Ne auttavat käsittelemään frustraatioita joita ei muuten pääse käsittelemään. Eli fantasioi kostosta ihan rauhassa, mutta älä ala oikeasti suunnittelemaan sen toteuttamista.

T: koulukiusaushelvetin läpikäynyt

Vierailija
20/25 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kiusaajistani osasta tuli sairaanhoitajia. Minusta tuli lääkäri.