clomifen ja raskaus
Varsinaisia raskaita hoitojahan clomifen ei ole, mutta toivoisin kuulla kuinka olette raskautuneet tai ette ole clomifen kuurilla?
Onko toivoa kun kp 11 oli 2 munasolua kooltaan 17mm ja 14,7mm?
Itsellä aika epätoivoinen olo, mutta haluaisin silti kuulla totuuksia.
Piinailua on vielä pitkään edessä.
Kiitos etukäteen jos jaksat vastata. =)
Kommentit (4)
Minulla on aikas kivat kokemukset clomifenista ja siksipä intouduin vastaamaan.
Raskauduin ekan kerran clomeilla 10/03 (3. kierrosta) mutta se meni kesken rv9.
Toisen kerran raskauduin heti seuraavana keväänä 04/04 (niinikään 3. kierrosta) ja poika syntyi 01/05.
Nyt olen kolmannen kerran raskaana clomiavusteisesti rv6+1. Tällä kertaa raskaus lähti toisesta kierrosta ja apuna oli menogon pistokset sekä pregnyl.
Mielestäni sinulla on hyvät saumat noilla muniksilla, koska mulla oli kp9 kaksi munasolua kooltaan 15mm ja 13mm. Ja juuri noista toinen sitten hedelmöittyi :o)!
Tsemppiä piinailuun ja jaksuja!
jepuli ja sissi rv6+1
Tuola PCOlaisissa olen hiljaiseti seuraillut taustalta teidän juttuja, kun ei ole voimat riittäneet kirjoittaa moneen paikkaan. Innolla seurailen sinun tilannettasi - tällä hetkellä kyllä l' kuulostaa aikas hyvältä!!! En nyt ihan tarkalleen muista, mut eihän teillä oikeastaan ollut muuta ongelmaa kuin tuo ovuloimattomuus? Eli näyttäis tosi hyvältä!! Toivottavasti saan kahden viikon netittömän lomani jälkeen lukea iloisia uutisia.. Peukut pystyyn!
Net-ta rv 9+4 (ja lopulta ihan luomusti)
Itse raskauduin esikoisesta kolmannella clomifen kierrolla (1. 2. kierto clomit+terot, 3. clomit+lugesteron). Nyt odotamme pikkukakkosta joka tärppäsi ekasta clomikierrosta ilman " tehosteita"
art rv. 34+3