Klarnan osamaksu
Ostin verkkokaupasta kameran ja valitsin tyhmyyksissäni maksutavaksi osamaksun Klarnan kautta (summa ei vaikuttanut kovin paljon käteismaksua suuremmalta). Nyt olen kuitenkin joutunut ko. yrityksen kanssa vaikeuksiin. He eivät "saaneet" yhtä kuukausittaista suoritusta ja lähettivät siitä muistutuksen, jonka myös maksoin (en halunnut saada lisää muistutusmaksuja + -lisiä). Nyt, kahden kuukauden jälkeen suorittamaani maksua ei vieläkään ole rekisteröitynyt tilille, tämä siitä huolimatta että lähetin heille suorituksesta pankkikuitin kymmenen päivää sitten. Tänään kysäisin asiaa, ja suoritusta ei kuulemma ole vieläkään rekisteröitynyt Klarnan tilille.
Mietin missä määrin Klarna harrastaa vilpillistä, tahallista toimintaa ja jättää maksuja suorittamatta / kiskoo ylimääräisiä muistutusmaksuja.. Klarnalla ei esim. ole "oma tili" vaihtoehtoa, josta omia suorituksiaan ja jo suorittamaansa summaa pääsisi tarkastelemaan. Tai sitten yrityksellä on vain todella epäpätevää henkilökuntaa.
Kehotan jättämään ko. maksuvaihtoehdon kokonaan väliin.
Kommentit (6)
Laita viesti,jossa sanot aikovasi ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan.
Kusetusfirma. Googletappa tahallaan ko firman nimellä ketjuja, harvalla hyviä kokemuksia osamaksuista.
Tyhmyydestä sakotetaan!! Ei tulisi ikinä mieleenikään maksaa kertaalleen maksettua summaa useaan kertaan vaikka tulisi sata maksumuistutusta perään. Vaikka olisit maksanut edellisen kuukauden viitenumerolla tämän kuun erän, se kyllä löytyy sieltä koneelta kun sen vaan etsii. Jos olet maksanut rahat klarnalle niin ne ovat sinne menneet ja that's it, ei ongelmaa. Älkää olko tyhmiä.
Mulla on aina toiminut hyvin. Osamaksulla oon ostanut vaan tietokoneen, jonka maksoin 3.ssa erässä. Mutta paljon oon käyttänyt "osta nyt, maksa x kuussa" ja hyvin on pelittänyt.
Kai sä nyt verkkopankista näet jos oot maksanut? Niille sit vaan kopio siitå.
Lienekö jotain yhteyttä tähän Vauva-lehden foorumiin, sillä eilen, seitsemän viikon jälkeen, Klarna löysi kadonneen maksusuorituksen ja hyvitti päälle korkokuluja
Hei!
Ikävä kuulla huonosta kokemuksestasi.
Haluamme aina asiakkaiden kokevan, että Klarnalla ostaminen on turvallista
ja selkeää.
Jotta voisimme auttaa paremmin tapauksen selvittämisessä, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen palaute@klarna.fi .
Ystävällisin terveisin
Milla
Klarna Oy