Miksi kaverini on tyly minua kohtaan nykyään?
Olen kyllä kysynyt, mutta sain vain vastauksen että "en ole suuttunut mistään".
Ja ei, en pommita viesteillä tai muutenkaan kiusaa. Tuntuu että joku häntä silti risoo minun suhteeni, kun hän kuitenkin juttelee muiden kavereiden kanssa ihan normaalisti. Ottaa jopa vastaan heiltä puheluita ja on tosi pirteä niissä. Itse sitten siinä vierellä odottelen ja ihmettelen mitä tämä Jekyll/Hyde touhu oikein on.
Oletko sinä koskaan toiminut noin, ja jos olet, miksi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Muut ystävät puhuttaa selvästi sua vastaan, kysy ihan suoraan että onko kuullut susta jotain huhuja....
Millainen ihminen uskoo sokeasti huhuja eikä kyseenalaista muiden motiiveja kertoa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ystävät puhuttaa selvästi sua vastaan, kysy ihan suoraan että onko kuullut susta jotain huhuja....
Millainen ihminen uskoo sokeasti huhuja eikä kyseenalaista muiden motiiveja kertoa niitä?
Minä ainakin kyseenalaistan ap:n tarinan. Riittääkö se?
Miten tiedät noin tarkasti millainen hän on muiden kanssa?
Miksi olet riippuvainen kaverista? Voit jättää tylystelijän rauhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät noin tarkasti millainen hän on muiden kanssa?
Olemme viettäneet aikaa porukalla ja välillä hän on yhteyksissä heihin minun seurassani puhelimen välityksellä.
En ymmärrä miksi tätä aloitusta luultiin provoksi tai kyseenalaistettiin.
Olemme olleet kauan ystäviä. Ilmeisesti hän ei halua sitä enää, joten jotainhan tässä on minun tehtävä. Ihmettelen vain. Todella vaikea ymmärtää syytä. Minulla on tapana puhua suoraan asioista.
Enkä tarkoita että olen joku totuuden torvi, vaan tarkoitan että jos kaverin käytöksessä vaivaa joku, otan asian puheeksi vaikka se jännittäisi. Mutta häntä tuntuu kai vaivaavan jokin muttei sano sitä millään.
Onko teillä eri mielipiteet esim. koronasta ja rokotteista? Mä en tällä hetkellä halua tavata rokotevastaista ystävääni, ja tajuttuani millainen ihminen hän oikeasti onkaan, olen ollut melko tyly hänelle, koska ei enää oikeastaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä eri mielipiteet esim. koronasta ja rokotteista? Mä en tällä hetkellä halua tavata rokotevastaista ystävääni, ja tajuttuani millainen ihminen hän oikeasti onkaan, olen ollut melko tyly hänelle, koska ei enää oikeastaan kiinnosta.
Onpa kurja että olet tyly, miksi kiusaat etkä vain rehellisesti sano että en koe että voidaan olla tekemisissä niin erilaisten näkökantojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole eri kannoilla rokotteiden suhteen. Mutta hän käyttäytyy minua kohtaan ihan samalla lailla. On tyly, ja tuntuu ettei häntä oikeastaan kiinnosta enää kaveruutemme. Olen aika järkyttynyt, en tiedä syytä. Ei ole minusta kovin kypsää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja että olet tyly, miksi kiusaat etkä vain rehellisesti sano että en koe että voidaan olla tekemisissä niin erilaisten näkökantojen takia.
Olen sanonut, viestittelee silti päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole eri kannoilla rokotteiden suhteen. Mutta hän käyttäytyy minua kohtaan ihan samalla lailla. On tyly, ja tuntuu ettei häntä oikeastaan kiinnosta enää kaveruutemme. Olen aika järkyttynyt, en tiedä syytä. Ei ole minusta kovin kypsää käytöstä.
Voi johtua monistakin ihan pikkujutuistakin. Mua on alkanut ärsyttää monet piirteet mun kaverissa, enkä oikeastaan enää haluaisi kaveerata hänen kanssaan. Mutta kun ystävyys kestänyt jo melkein parikymmentä vuotta, niin ei se ole niin helppoa. Esim. kaverini on hyvin itsekäs, puhuu vain itsestään ja omista asioistaan, on aina hiljaisesti dissannut minua ja huonopalkkaista työtäni, hän on parempi ihminen kun saa kovaa palkkaa, jne.
Mulla on todella teatraalinen kaveri. Välillä ei vain jaksa sitä. Elän stressaavassa elämäntilanteessa joka ahdistaa, mutta ystävän käytös lähinnä ahdistaa eikä tue. Hän säälii ja voivottelee ja jakelee jotain hiton tsemppihaleja, vaikka kaipaisin vain kuuntelijaa. Lisäksi hän järkyttyy asioista, enkä jaksa lohdutella häntä jos kerron missä mennään. Normaalissa ajanvietossa hän on mukava ja huumorintajuinen, ei vaan osaa käsitellä vaikeita asioita, enkä osaa minäkään.
Voiko hän olla kateellinen jostain?