Kolmen kimppa ja kondomi
Olin viikonloppuna kolmen kimpassa kahden naisen kanssa (m+n+n), naiset olivat keskenään kaveruksia. Käytimme toki kondomia, mutta kondomia piti aina vaihtaa, kun vaihtoi naista. Oli hieman vaivalloista touhua. Homma ikävästi keskeytyi, kun edessä oli kaksi naista perä pystyssä ja halusi vaihtaa toiseen.
Miten samoissa hommissa olleet ovat toimineet asian kanssa?
Kommentit (13)
Minä en käytä koskaan kondomia.
Minä panen aina ja ainoastaan paljaalla.
Kyllä siinä tulee pillulle hintaa, kun koko ajan joutuu uutta kumia rullaamaan salkoon!
Minä haluan että vaimoani pannaan vain paljaalla ja spermat lasketaan pilluun.
Menee niin vaikeeksi, että olen aina kolmen kimpat pannut paljaalla ja antanut sperman vapaasti virrata. Jos on ehkäisyä tarvinnut, niin olen maksanut jälkiehkäisyn.
Miksei voisi painaa molempia sama kumi päällä?
Meidän vaimoa ollaan pantu paljaalla kaverin kanssa, mutta ihan vieras nainutt kortsulla, haluu molempiin reikiin välistä, tosi kiimassa silloin saa monta orkkua, haluu kyllä spermaa pilluun ja pyllyyn myös on sellainen kiimapillu vaimo
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi painaa molempia sama kumi päällä?
Olisihan se mukavaa, jos maailmassa ei olisi sukupuolitauteja.
Mites teillä muuten toimitus meni?
Mä en lähde ikinä noin onnettomalla porukalla sählään. Nykyään minimi mffffffffffffffffffffffffffffffffff. Paljaalla vetelen ku vakkariporukka. Ammun aina lastit joka paikkaan sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan että vaimoani pannaan vain paljaalla ja spermat lasketaan pilluun.
Ei ne molemmat voi olla sinun vaimojasi, vai oliko?
et sitten pitänyt paria kordaria päällä ja ottanu päälimäistä veke kun siirryit toiseen toosaan, sitä ylimäärästä pidät muijan selänpäällä kirjainmerkkinä
Helpompaa on minulla, kun naiseni suostuvat ilman kondomia vaginaan.
Toki anaaliin käytän mutta eihän siihen tarvita kuin kaksi. Eivät siis ole randomeita vaan vakkareita. Jos minulla olisi teidän käytäntönne, tusina ei riittäisi ja lisäksi pari tusinaa suusuojia.