Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voi V*ttu mitä asiakaspalvelua!!

Vierailija
02.10.2014 |

Yritin kahtena päivänä soittaa saunalahteen, mutta koska jonotusaika oli älyttömän pitkä niin pistin viestin sitten asiasta:

Hei, olen muuttanut 31.8.14 ja ilmoitinkin puhelimitse teille että en tarvitse enää syyskuun jälkeen nettiliittymää.

Sain viimeisen e-laskun (syyskuun nettiliittymämaksu) nordean pankkiin, mutta kun yritin maksaa sitä niin tuli ilmoitus että eräpäivä on jo mennyt ohi ja laskua ei voi maksaa. Sen jälkeen e-lasku hävisi kokonaan enkä saa sitä siis enää mistään. Yritin täältä oma-saunalahden sivuiltakin katsoa avointa laskua, mutta ilmeisesti e-laskuja ei pääse näkemään tätä kautta?

Jos mulla on nyt vielä avoinna se syyskuun lasku niin voitteko lähettää kopion siitä mun sähköpostiin tai kotiosoitteeseen.

No nyt tänään oli tullut vastaus:

"Hei!

Kiitos yhteydenotostasi! Pahoittelemme vastauksen viivästymistä. Muun muassa kesän ukkosten aiheuttamista häiriötilanteista johtuen kirjallisten yhteydenottojen käsittelyssä on ollut viivettä.

Monet laskutukseen liittyvät asiat sekä liittymämuutokset saat hoidettua kätevästi OmaSaunalahti-palvelussa osoitteessa oma.saunalahti.fi. Apua ja ohjeita löydät myös Saunalahden asiakastukisivustolta http://asiakastuki.saunalahti.fi.

Mikäli asiasi on yhä ajankohtainen, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 01019 0230 (mpm/pvm). Näin asia saadaan hoidettua saman tien ja saat vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiisi nopeasti.

Ystävällisin terveisin,

Saunalahden asiakaspalvelu"

Eli mulle lähetettiin vastauksena joku automaattinen vastausviesti! :D Nyt kuitenkin täytyy soittaa ja jonottaa sinne se tunti tämän asian kanssa ja varmaan kohta mätkähtää karhukirjekin kotiin!! AARRGGHHH En enää IKINÄ osta saunalahdelta MITÄÄN palveluja! 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6: Toi mun viestihän on laitettu heidän sähköpostiin! :O Ja automaattinen vastaus tuli.

T.ap

Vierailija
2/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta MITÄÄN kyseiseltä puljulta. Niiden"asiakaspalvelu" ei ole koskaan toiminut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:36"]

Uskomatonta! Olen itse töissä yhdessä Suomen suurimmassa (suurempi esim. kuin Sonera) yrityksessä ja hoidan asiakaspalvelutehtäviä - juurikin puheluun ja sähköposteihin vastaamista. Enemmän kuitenkin hoidan tuota puhelinlinjaa, ja asiakkaita meillä todella riittää, mutta keskimääräinen jonotusaika on meillä 11 sekuntia. Sähköpostiin vastaus tulee ruuhka-aikoina päivän viiveellä, usein kuitenkin saman päivän aikana.

En ymmärrä, miksei yritykset saa laitettua asiakaspalveluaan kuntoon ja toimimaan. Tuo toiminta todella karkoittaa asiakkaat ja minulla on ainakin tietynlainen ammattiylpeys, joka karisisi, jos joutuisin olemaan tuollaisessa yrityksessä töissä.

[/quote]

Ja teillä ei ilmeisesti tapahdu koskaan  mitään inhimillisiä erehdyksiä?

Usko tai älä, kyllä operaattoreillakin on asiakaspalvelussa vastausaikaohjeistukset. Puhelinpalvelun vastausaikoja jopa valvotaan viestintäviraston taholta, mitä oikeastaan millään muulla alalla ei tehdä. Missään tapauksessa tämä ei ole siis normaalin käytännön mukaista toimintaa millään teleoperaattorilla. 

Vierailija
4/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan Saunalahdelta vastausta sähköpostiini (reklamaatio) jonka lähetin 20.9... Ainoa vastaus oli että nyt on valitettavasti ruuhkaa, vastausaika on neljä päivää. He ehkä laskevat ajan eri tavalla kuin minä.

Vierailija
5/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää viestiä noista jumittuneista viesteistä Saunalahden FB-sivun kautta. Kokemukseni mukaan ehdottomasti nopein tapa saada asia etenemään. Elisan liikkeistä pitäisi myös saada apua, jos sellainen sattuu olemaan lähellä. 

Vierailija
6/13 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, mä olen aina saanut sähköpostiin vastauksen viimeistään 2 päivän sisällä ja puhelimitsekin olen selvinnyt lähes olemattomalla jonotuksella :O

Tosi huono juttu jos aspa tökkii noin pahasti, erittäin huonoa mainosta ko. firmalle.

Vierailija
7/13 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin viestini heille 19.9. joten kylläpä kesti kauan lähettää edes toi automaattinen vastaus...

Vierailija
8/13 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Olen itse töissä yhdessä Suomen suurimmassa (suurempi esim. kuin Sonera) yrityksessä ja hoidan asiakaspalvelutehtäviä - juurikin puheluun ja sähköposteihin vastaamista. Enemmän kuitenkin hoidan tuota puhelinlinjaa, ja asiakkaita meillä todella riittää, mutta keskimääräinen jonotusaika on meillä 11 sekuntia. Sähköpostiin vastaus tulee ruuhka-aikoina päivän viiveellä, usein kuitenkin saman päivän aikana.

En ymmärrä, miksei yritykset saa laitettua asiakaspalveluaan kuntoon ja toimimaan. Tuo toiminta todella karkoittaa asiakkaat ja minulla on ainakin tietynlainen ammattiylpeys, joka karisisi, jos joutuisin olemaan tuollaisessa yrityksessä töissä.

Vierailija
9/13 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa automaatti /valitettavasti emme voi... lässyn lässyn-vastausten maailmaan. Saunalahden asiakaspalvelua en ole joutunut testaamaan mutta IF:llä näin.

Vierailija
10/13 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä Saunalahti mennyt asiakaspalvelussa alaspäin kuin lehmän häntä. Aiemmin olin siihen tyytyväinen, mutta nyt lasken jo kuukausia sopparin loppumiseen ja sitten so long!

Vierailija
11/13 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina 3.10. mulle tuli sitten karhukirje tästä laskusta! xD

Ei oltu lisätty karhumaksua, joten maksoin nyt pois. En jaksa enää tuhlata aikaa enkä energiaa että lähettäisin reklamaation asiasta kun en enää heidän asiakas tule olemaan...

Vierailija
12/13 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahden standejahan on joka kaupass anykysin, omassa Prismassakaan ei saa enää käydä ilman että joku oranssitakkinen roikkuu hihassa ja kyselee liittymänpäivityksistä.

Mene sellaisen luo ja sano, että hoida nyt tämä asia!

Vierailija
13/13 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Saunalahden asiakas, mutta operaattoriala on siitä haasteellinen, että asiakkaita on todella paljon ja teleyhteydet niin kriittinen osa ihmisten arkea. Tämän johdosta myös asiakkaita on laidasta laitaan ja asiat monesti todella kiireellisiä. Tähän kun lisää ihmisten uusavuttomuuden, on sanomattakin selvää, että operaattoreiden asiakaspalvelut ruuhkautuvat.

Sähköpostilla lähestyminen on monesti hyvä keino, koska siitä jää "jälki". Mikäli se ei auta, suosittelen kääntymään lähimmän kivijalkamyymälän puoleen.

Myöskään ei kannata koko firmaa leimata yhden työntekijän takia.