Syön joka päivä suklaalevyn. Kysyttävää?
Syön joka päivä yhden 200g Fazerin suklaalevyn. Olen 10kg ylipainoinen. Paino pysynyt kuitenkin tässä samana jo vuosia, eli en ainakaan tuon joka päiväisen suklaalevyn syönnin takia ole lihonut lisää.
Rakastan suklaata.
Kysyttävää?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:47"]
Itse söin parikymppisenä pussillisen karkkia päivässä ja olin ihan hoikka (n. 56kg painoa ja pituutta 174cm). Olen edelleenkin ihan hoikka, mutta karkkia en jaksa enää niin paljoa syödä. Tuolloin parikymppisenä monesti meni puolikas suklaalevykin siinä samalla.
[/quote]Ehkä olet vieläkin nuori ettei koske sinua, mutta eikös ihmisen makuaisti muutu iän myötä niin ettei makea maistukaan enää niin hyvältä kuin nuorena?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:16"]Oletko laskenut paljonko sinulla menee rahaa suklaaseen vuodessa?
[/quote]nykyisillä hinnoilla reilu tonni vuodessa. 10 000€ kymmenessä vuodessa.
Todennäköisesti sillä makean holtittomalla syönnillä paikkaa sitä, ettei ole aikaa/ halua syödä 'oikeaa' ruokaa. Saa nopeasti helppoa energiaa. Ravitsemuksellisesti sitten ei ehkä kovin fiksua pidemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:24"]
Niin minäkin, nam! Fazerin suklaa on parasta ja ehkäpä eettisintäkin.
itselläni bmi on 23
[/quote]
sori mutta eettisyys on fazerista kaukana..
[/quote]
Miten niin? Perustele.
[/quote]
Fazer ei käytä reilun kaupan kaakaota, tai sitä --skat kiinnostaa miten käytetty kaakao on tuotettu. Tässä lisää, mielenkiintoista. http://kuilutumpeen.fi/suklaata-ja-vastamainontaa/
Tässä vastaukset, viiveellä.. :)
1. Tykkään piimästä.
2. Vaihtelen makuja, mutta monesti menee samanlainen levy joka päivä.
3. Maistuu hyvälle, sen takia joka päivä syönkin.
4. Joskus syön koko levyn kerralla, mutta useammin niin, että noin puolet ja sitten myöhemmin loput puolet. Seuraan usein suklaatarjouksia. Syön joskus reilun kaupan suklaata, mutta harvemmin sitä.
5. En inhoa itseäni ainakaan suklaan syömisen vuoksi.
6. En juurikaan syö muun merkkisiä, ainakaan Marabouta, vaikka toki ihan hyvää sekin. Fazer vaan on parasta!
7. En ole laskenut paljon menee vuodessa suklaaseen rahaa, mutta helpostihan sen voi laskea ;D
8. En ole käynyt kummassakaan testeissä. Ehkä pitäisi, mutta koen voivani hyvin.
9. Ei ala suklaan maku kyllästyttämään :)
10. Suosikki suklaa on pitkään ollut Fazerin hasselpähkinä.
11. Uskon, että vanhetessa voi olla hankalampaa pitää painoa kurissa. Mutta onhan tämäkin hyvin yksilöllistä.
12. Empäs ole tuon nimisestä suklaansyöjästä koskaan kuullutkaan. Mutta kiitti tiedosta!
Niin minäkin. Kun ei ruoka maistu niin jollakin pitää pysyä hengissä. Kahvia ja suklaata ja mää vaan laihdun. Mutta ei tää järkevää ole. :(
Hävettää myöntää, mutta minulla on sama ongelma. Syön joka päivän fazer sinisen levyn 2 palaa kerrallaan ja sit onkin hotkaistu suklaalevy.. Sen takia olenkin ostanut sit 2kpl. Se on kuin huume minulle ja ennen pidin enemmän suolaisesta. Sen takia tulee välillä virtsatietulehdus. Varsinkin tyhjään vatsaan se tuntuu niin ihanalta, mutta sit tuntee hirveää häpeää, että teen sen salassa.
Ite kans suklaa-addikti.
Eilen söin levyn, sitä ennen päiväs 2 suklaapatukkaa. xD
Joo, keskimäärin puol levyy suklaata kyl päiväs.
Mutku ei näy painos.
auts! Ei todellakaan mitään kysyttävää. :D
😭mä voisin tehdä samaa, mutta kun se suklaa vaan tökkii jo parin päivän jälkeen...
Ja minä syön suklaalevystä vain 1 rivillisen päivässä, enkä edes leveyssuunnassa.
Mullekin maistuu, ja olen ylipainoinen.
Eihän ap tuossa aloituksessa sanonutkaan mitään vastaamisesta...