Syön joka päivä suklaalevyn. Kysyttävää?
Syön joka päivä yhden 200g Fazerin suklaalevyn. Olen 10kg ylipainoinen. Paino pysynyt kuitenkin tässä samana jo vuosia, eli en ainakaan tuon joka päiväisen suklaalevyn syönnin takia ole lihonut lisää.
Rakastan suklaata.
Kysyttävää?
Kommentit (34)
Kaikki kerralla vai rivi aamulla, rivi kahvilla jne.
Seuraatko suklaatarjouksia?
Mikset syö reilun kaupan suklaata?
Syötkö ikinä muun merkkisiä? Esim. Marabouta? Minttu-krokantti on aivan älyttömän hyvää<3
Oletko käynyt kolesterolitesteissä? Mites verensokeri? Kannattaa ehkä testauttaa.
T:sh
Tää olikin varmaan provo, ap yrittää pitää meitä jännityksessä :( Ei se oikeasti syö joka päivä suklaata.
Niin minäkin, nam! Fazerin suklaa on parasta ja ehkäpä eettisintäkin.
itselläni bmi on 23
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:23"]
Tää olikin varmaan provo, ap yrittää pitää meitä jännityksessä :( Ei se oikeasti syö joka päivä suklaata.
[/quote]No niin mäkin alaoin ajatella kun ei niitä vastauksia tule. Harmi :(
Jos on provo niin ihan virkistävää et välillä harmittomasta aiheesta mikä ei nostata kiihkeitä tunteita ja väittelyitä.
Ennenkaikkea ei solvata ketään eikä mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:24"]
itselläni bmi on 23
[/quote]
sori mutta eettisyys on fazerista kaukana..
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:24"]
itselläni bmi on 23
[/quote]
sori mutta eettisyys on fazerista kaukana..
[/quote]
Miten niin? Perustele.
Tiesitkö AP että kaikkien aikojen vanhimmaksi elänyt (122-vuotiaaksi) ranskalainen Jeanne Calment söi vähintään kilon maitosuklaata viikossa vuosikymmenien ajan?
Itse söin parikymppisenä pussillisen karkkia päivässä ja olin ihan hoikka (n. 56kg painoa ja pituutta 174cm). Olen edelleenkin ihan hoikka, mutta karkkia en jaksa enää niin paljoa syödä. Tuolloin parikymppisenä monesti meni puolikas suklaalevykin siinä samalla.
Tykkäätkö piimästä?