Sittenkin paluu yhteen?
Erosin avomiehestäni 7kk sitten todella riitaisasti. Estimme toisemme kaikkialla sähköposteja ja puheluita myöten ja kilpaa oikein vannoimme ettemme ikinä tule olemaan enää tekemisissä. Aluksi eron käsittelyn jälkeen (n.3kk erosta) nautin uusien miehien tapailusta ja vapaasta elämästä. Nyt yhtäkkiä iskenyt muistot mieleen ja tajunnut kuinka paljon hyvää exässä oli, jota ei silloin osannut arvostaa. Tekisi vaan mieli ottaa yhteyttä. Mitä tehdä? Millä pääsen eroon näistä ajatuksista että ero oli virhe?
Kommentit (30)
Elämämme pahimmat riidat. Silti palasimme yhteen. Kannattiko? Kyllä kannatti. Nyt molemmat tietää minkä takia olemme suhteessa ja teenme asioita sen eteen ettei se koskaan unohdu.
Meillä oli rakkautta ja intohimoi. Oltiin vajavaisia ja ei oikein ymmärretty toistemme toimintatapoja. Kohdeltiin väärin kumpikin. Etottiin. Miehellä oli heti uusi ja näin kuinka korjaa virheensä uudessa suhteessa. Oltiin 9 kuukautta erillään. Mies oli miettinyt asioitaan ja otti yhteyttä. Aloitettiin treffailu uudestaan. Tehtiin asiat oikein ja ollaan yhdessä aina. Me ollaan me ihan loppuun asti.
Harkinta-aika on harkinta-aika. Sen jälkeen tehdään päätös.
Vierailija kirjoitti:
Harkinta-aika on harkinta-aika. Sen jälkeen tehdään päätös.
Ei tässä kai naimisissa oltu?
Ei ne eroon johtaneet syyt ole minnekään kadonneet. Minä tein sen virheen, että palasin exäni kanssa yhteen. Samat asiat alkoivat hiertämään suhdetta myöhemmin uudelleen ja kaduin syvästi, etten oppinut kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne eroon johtaneet syyt ole minnekään kadonneet. Minä tein sen virheen, että palasin exäni kanssa yhteen. Samat asiat alkoivat hiertämään suhdetta myöhemmin uudelleen ja kaduin syvästi, etten oppinut kerrasta.
Eihän mikään toimi, kos näkee toisessa vain viat. Kun molemmat myöntää virheensä, toivoa on.
Meillä minä olen tajunnut omat virheeni, mies ei omiaan. Porskuttaa eteenpäin uuden naisen kanssa..
Mä kaipaan ex.miestäni vaikka se suutuspäissään kävi käsiksi. En tajua mikä mua vaivaa.