Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sittenkin paluu yhteen?

Vierailija
30.08.2021 |

Erosin avomiehestäni 7kk sitten todella riitaisasti. Estimme toisemme kaikkialla sähköposteja ja puheluita myöten ja kilpaa oikein vannoimme ettemme ikinä tule olemaan enää tekemisissä. Aluksi eron käsittelyn jälkeen (n.3kk erosta) nautin uusien miehien tapailusta ja vapaasta elämästä. Nyt yhtäkkiä iskenyt muistot mieleen ja tajunnut kuinka paljon hyvää exässä oli, jota ei silloin osannut arvostaa. Tekisi vaan mieli ottaa yhteyttä. Mitä tehdä? Millä pääsen eroon näistä ajatuksista että ero oli virhe?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi. Aika kultaa muistot ja erosta yli pääseminen ottaa aikaa.

Vierailija
2/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun tuntui että pääsin jo yli ja nyt nämä tunteet tulivat.. en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunpitäen erositte?

Mietirkö vain suhteen hyviä puolia nyt ikävissäsi, mutta entäs ne puolet jotka ajoivat eroon?

Jos et käsittele niitä, niin päädytte uudelleen eroon kun ne eroon johtaneet nousevat asiat nousee taas pintaan.

Plussat ja miinukset pöytään, rehellisesti.

Vierailija
4/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisen tuuliviiriajattelua. Tämän vuoksi erotessa kannattaa jokaisen miehen estää ja pyyhkiä nainen elämästään KOKONAAN, HETI ja PYSYVÄSTI.

Vierailija
5/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies huolisi takaisin tuollaisen joka lähtee panemaan koko kaupunkia heti kun on vähän vaikeaa?

Vierailija
6/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsin itseäni jonkin aikaa kunnes tajusin mitä menetin" = huo*asin niin saa*anasti ja nyt hävettää ja kaduttaa

Vierailija
7/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisen tuuliviiriajattelua. Tämän vuoksi erotessa kannattaa jokaisen miehen estää ja pyyhkiä nainen elämästään KOKONAAN, HETI ja PYSYVÄSTI.

No tuota mua on kyllä ex MIES pyytänyt takaisin vuodenkin kuluttua.

Vierailija
8/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies huolisi takaisin tuollaisen joka lähtee panemaan koko kaupunkia heti kun on vähän vaikeaa?

No meillä oli kyllä aika paljonkin vaikeaa ja ero oli yhteinen päätös

Vierailija
9/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti! Unohda koko juttu! Muista että on syynsä siihen että hän on EX nyt!

Vierailija
10/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun tuntui että pääsin jo yli ja nyt nämä tunteet tulivat.. en ymmärrä.

Tuollainen takapotku on täysin normaalia. Aika kultaa muistot, eli huonot muistot haalenevat ja eroon johtaneet syyt alkavat tuntua pienemmiltä, kun taas hyvät muistot säilyvät. Nostalgiailmiö vanhoista hyvistä ajoista korostaa tätä. Opettele hyväksymään se, että menneet ovat menneitä ja muistele niitä hyviä asioita ilman ahdistusta. Vaikka suhde päättyi ja oli ilmeisen huono monin tavoin, niin ne hyvät asiat olivat se, minkä vuoksi suhde oli osa elämääsi jonkin aikaa. Ei kukaan voi yleensä unohtaa menneisyyttään kokonaan ja olemme aiempien kokemustemme tuotos. Se ei silti tarkoita, että menneeseen olisi viisasta palata tai se olisi edes mahdollista. Menneen suhteen haikailu on samaa sukua kuin kadonneen nuoruudenkin. Asioita, jotka olivat, ei voi saada takaisin. Mutta eivät ne olemattomiksikaan muutu vaan kannamme niitä aina mukanamme. Katse silti tähän hetkeen ja eteenpäin. Jotain vielä parempaa voi tapahtua koska tahansa. 

Vierailija
11/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minä olen tehnyt saman. Palasimme yhteen. Ei ole tarvinnut katua.

Vierailija
12/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota mua on kyllä ex MIES pyytänyt takaisin vuodenkin kuluttua.

Se kertoo ex-miehesi älykkyydestä ja itsesuojeluvaistosta paljon.

Vierailija
13/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Minä olen tehnyt saman. Palasimme yhteen. Ei ole tarvinnut katua.

En ymmärrä miten en suhteen aikana tai heti sen jälkeen huomannut mitä kaikkea hyvää miehessä on

Vierailija
14/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki syistä miksi erottu kannattaisiko tiedustella vastapuolelta hänen fiiliksiään asiasta

Vierailija
15/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme paras päätös oli palata yhteen. Meillä oli typeriä pikkuriitoja, joista paisui isoja. Törkeyksiä lensi suuntaan ja toiseen.

Kaiken keskellä oli kuitenkin rakkautta. Tämä oli tärkeä syy palata yhteen. Loimme yhteiset pelisäännöt ja puhuimme aiemmat hirveydet halki. Onneksi, koska olemme paras tiimi vajavaisuuksistamme huolimatta.

Vierailija
16/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat munaa vaan enemmän sisään. Koko ajan uutta meisselii ja aina vaan isompaa. Kyllä se siitä unohtuu.

Vierailija
17/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi kyllä rakkautensa minua kohtaan kuolleen näiden riitojen takia jo suhteen aikana, silti kertonut että hänellä on romanttisia ajatuksia vielä minua kohtaan. En sitten tiedä olisiko vielä toivoa vai ei.

Vierailija
18/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat munaa vaan enemmän sisään. Koko ajan uutta meisselii ja aina vaan isompaa. Kyllä se siitä unohtuu.

Kuvottavaa.

Me palattiin yhteen, enkä yhtään uutta kokeillut sinä aikana. Mies tapaili jotakin, mutta päätti sen ja otti yhteyttä.

Tuo 15, joilla elämän paras päätös.

Vierailija
19/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasimme repivän eton ja kamalien loukkausten jälkeen yhteen. Enää ei olla riidelty. Paras päätös.

Vierailija
20/30 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syyt varmaan oleelliset?Jos hakkaamista, pettämistä jne.niin ei.Jos pieni paisunut tyhmä riita niin toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi