Minkä väriseksi värjäisin hiukseni luonnostaan punapäänä
Olen hyvin kalpeaihoinen, vihreäsilmäinen ja pisamainen, kolmekymppinen nainen. Nuorempana oma värini oli ns. oranssi mutta nykyään hailakka punertavan vaalea. Hiukseni ovat sen verran ohuet, että nykyinen oma väri saa tukan näyttämään ryhdittömältä luirulta, joten ajattelin mennä kampaajalle pyytämään jonkinlaista päivitystä.
Millainen väri voisi mielestänne sopia?
Kuvia ja vaikka kampauksiakin saa toki ehdotella. :)
Kommentit (4)
Jokin reippaasti tummempi punaruskean sävy näyttäisi varmasti upealta. Tai suklaanruskea. Kullanvaaleakin voisi sopia hyvin, ihan mistä itse tykkäät. Ainoa neuvoni on, että pysyttele lämpimissä sävyissä. Itsekin olen kalpea ja pisamainen, ja kylmät sävyt vanhentavat ja tekevät ainakin minut väsyneen näköiseksi.
Toisaalta jokin uusi leikkaus voisi tuoda tukkaan ryhtiä ilman, että sitä pitäisi värjätä. Ainakin minusta luonnollisen punainen tukka kuulostaa ihanalta! Tai entäpä kiharat?
Olet ainutlaatuinen ja harvinainen. Punainen tukka on aika harvinainen väri. Pidä se. Kuka tahansa voi värjätä hiuksensa punaiseksi, mutta harvemmalla on luonnostaan punainen.
Viesti 1: Ei tietenkään näe, tarkoitin kysyä yleisiä ehdotuksia nimenomaan punapäägeeneillä varustetuille ihmisille.
Tästä sävystä kun aina tunnutaan päivittelevän vain, että "Ethän noin nättiä väriäsi mene pilaamaan". Mutta kun se ei minulla enää ole niin nätti. :P
-Ap
Oma väri sopii aina parhaiten ihoon ja hiuksiin. Jos kuitenkin olet tyytymätön, on hyvä kampaaja paras asiantuntija. Ei täällä kukaan näe, miltä näytät nykyisen tukkasi kanssa.