Huonoin elokuvan jatko-osa ! Mikä on ?
Luetelkaa jatko-osia elokuvista joista ensimmäinen osa on ollut erinomainen tai hyvä mutta kakkososa paljon huonompi
Uhrilampaat - Hannibal
Kiinnostaisi myös löytyykö joku leffa missä jatko-osa onkin parempi
Tähtien sota - Imperiumin vastaisku
Kommentit (77)
Karate Kid 2 julisteessa luki muistaakseni: tällä kertaa hän ottelee hengestään. Siinä kohtaa kyllä 13v nappulanakin tiesi että metsään mennään😀
Vierailija kirjoitti:
Klassikko kauhu elokuvien uusinta versiot
Esim.
Psycho
Evil Dead
Rec:stä tehty Karanteeni leffa
Suspiria (tämä oli niin paska, että kärkipaikan taitaa nappaa)
Evil Dead -remake on varsin pätevä, jos sen katsoo päihdeongelmaisen vieroituselokuvana. Suspiria -remaken yritin katsoa useasti ja nukuin kesken, mutta nyt kun näin loppuun saakka, niin onhan se helkkarin paljon parempi naisvoimaantumisleffa kuin Argenton lapsellinen ja päämäärätön värikooditettu ja unen logiikalla etenevä kirkuvan häiritsevä alkuperäinen. Midsommerin joukkovoihkiminen ja Suspirian loppu ovat tahattoman naiskomiikan alalla ehdotonta top-3 -materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa leffoja joille ehdottomasti pitäisi tehdä jatko-osa! Flash Gordon nyt ainakin.
Mulle riittää tieto, että tulossa on Taika Waititin tekemä remake.
Basic Instinct 2 😂 myötiiiistäää!!
Kyllä Yksin kotona-elokuvien mielenkiinto meni, kun pääosan näyttelijä vaihtui. En nyt muista nimeä, mutta kyllä kaikki elokuvaharrastajat tietää
Jos voi leffasarjasta puhua "jatko"osana niin sanotaan että Hobitti TSH:n jatkona oli melkoinen kalkkuna. Tarinaltaan se on tietty esiosa mutta tuskin sitä kolmiosaisena olisi tehty jos ei TSH olisi tuottanut jättisummia.
Hei me lennetään osa 2
Klassikko ykkösosan täysin turha jatko-osa.
Pocahontas 2.
Hyvin pedattu love forever-tarina muuttuu "sori mutta emmä nyt tahrokkaan" -säätämiseksi.
Blade runnerin jatkon olis kuitenkin saanut jäädä tekemättä vaikka ei se nyt NIIN huono ole. Mutta kun alkuperänen on vaan niin saakuran hyvä. Varsinkin pitempi versio
Jedin paluussa ottaa pannuun se kanadanmetsäplaneetta ja ne nallet (ewokit?) ei ollut samaa fiilistä kun kahdessa ekassa leffassa
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikko kauhu elokuvien uusinta versiot
Esim.
Psycho
Evil Dead
Rec:stä tehty Karanteeni leffa
Suspiria (tämä oli niin paska, että kärkipaikan taitaa nappaa)Evil Dead -remake on varsin pätevä, jos sen katsoo päihdeongelmaisen vieroituselokuvana. Suspiria -remaken yritin katsoa useasti ja nukuin kesken, mutta nyt kun näin loppuun saakka, niin onhan se helkkarin paljon parempi naisvoimaantumisleffa kuin Argenton lapsellinen ja päämäärätön värikooditettu ja unen logiikalla etenevä kirkuvan häiritsevä alkuperäinen. Midsommerin joukkovoihkiminen ja Suspirian loppu ovat tahattoman naiskomiikan alalla ehdotonta top-3 -materiaalia.
Evil Dead (2013) on ihan mitään sanomaton, kun verrataan alkuperäiseen. Itse tylsistyin sitä katsoessa ja loppua kohden tuli vaivaannnuttava olo. Mä en ymmärrä miten tuon elokuvan loppupuoli oltiin saatu niin tylsästi tehtyä.
Suspirian (2018) kävin katsomassa elokuvissa ja todella puuduttavalta elokuvalta tuntui. Teki vaikeaa katsoa loppuun saakka. Kyllähän mä sen loppuun saakka katsoin, kun maksoin siitä lipusta. Ei kunnioittanut mielestäni yhtään alkuperäistä teosta ja jätti hyvin laimean maun kun sen sai katsottua. Kaksi katsojaa oli ja se toinen lähti kesken kaiken pois elokuvista. Mä olin se toinen, joka jäi katsomaan sitä elokuvaa.
Sellainen fiilis jäi, että ei kyllä toista kertaa katsota tätä leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Pocahontas 2.
Hyvin pedattu love forever-tarina muuttuu "sori mutta emmä nyt tahrokkaan" -säätämiseksi.
Ja lisäksi se typerä kolmiodraama, jatko-osaa on perusteltu sillä että näin oikeasti kävi, mutta olisivat siinä tapauksessa jättäneet Smithin kokonaan pois kakkosleffasta.
Ice Age 5 törmäyskurssilla
Ihan liian överisti tehty elokuva.
Huumorikin oltiin tehty mauttomasti joissakin kohdissa. En tykännyt siitä leffasta tippaakaan.
Muut jatko-osat ovat sentään vähän parempia.
Ensimmäinen Ice Age on parhain tuosta saagasta.
Ennemminkin The Predator 2018 wtf happened? No, seuraava osa on intiaaniaikaan Lännessä sijoittuva prequel ja on jo saanut woke-toksikot heräämään aiheen pariin, kun pääosassa on nainen...