Mistä lyhyt (158 cm) ja paksu (90 kg) omenavaraloinen pullero löytäisi laadukkaita ja hyvin istuvia ulkoiluvaatteita syksyksi ja talveksi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton tehtävä.
Laihduta hyvä ihminen.
Sitä varten juuri noita vaatteita kyselenkin :)
Haltilla on minusta hyviä ulkoiluvaatteita ja isojakin kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Haltilla on minusta hyviä ulkoiluvaatteita ja isojakin kokoja.
Kiitos vinkistä, menenpä tsekkaamaan!
Hankin itse viime syksynä Raiskin ulkoilutakin ja -housut ja petyin. Ensinnäkin ne valmistetaan nykyisin Kiinassa ja toiseksi mitoitus ei sitten kuitenkaan ollut tällaiselle lyhyelle omenalle (160/85) sopiva. Joten seuraanpa ketjua ja toivon, että joku tietää parempia vaihtoehtoja!
Noilla mitoilla sitä on jo sellainen talipallo, että aika mahdottomaksi menee.
Tarviiko tänne tulla mollaamaan. Sehän on hyvä asia, että me tukevammatkin jaksamme ulkoilla.
Minulla on Raiskin takki ja olen tyytyväinen.
Jack wolfskinilta löytyi ulkoiluvaatteet tällaiselle entiselle läskille. Hoks, laittelen ensi viikolla myyntiin vahankaytettyyn.
Olin 160/103kg. Viime syksynä aloitin vaeltamisen ja metsässä liikkumisen ja nyt 160/56kg.
Just itse olen laihduttanut noista mitoista normaalipainoiseksi ja viime viikolla kävin Luhdan liikkeessä, siellä oli rekkitolkulla juurikin laardien plus malliston ulkoiluvaatteita, oli - 60% alennuksessakin, onneksi ei enää tarvitse pukeutua niihin kaapuihin. 😁
Liikunta ei valitettavasti laihduta. Kannattaisi kenties alkuun vähentää hiilihydraatteja. Ulkoilukin tuntuisi nautinnollisemmalta hieman kevyempänä. Tietysti se hyvä puoli ulkoilussa on, ettei sinä aikana tule syödyksi. Onnea kuiteskin vaatekaupoille :)
Itse teetän pukuni räätälillä, sieltä tulee aina sopivaa. Ja kaikki valmiina tulevat asusteen muokkautan räätälillä sopivaksi. Toki itse en ole niinkään lihava, vaan bodarina selästä tosi leveä.
Mahdoton tehtävä.
Laihduta hyvä ihminen.