Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postissa outo lasku

Vierailija
02.10.2014 |

Heippa kaikki!
Kotiin tullessani oli posti saapunut ja seassa oli lasku, (avaan perheessämme kaikki laskut), jostain maksamattomasta baarikaapin sisällöstä kummallisesta hotellista, kaukana asuinkunnastani. Sisällön lukemisen jälkeen katsoin uudestaan vastaanottajaa, ja kaikeksi hämmenykseksi se oli MIEHELLENI? Hän ei ole maininnut mistään hotelliyöstä, emme ole kahdestaan olleet missään.

Mies on kysellyt kyllä onko hänen nimellään tullut laskuja, kun kuulemma firma hoitaa sen, joku työhön liittyvä. Mieheni työskentelee yhdessä kodinkoneliikkeessä.

Tahtoisin kysyä suoraan, toisaalta haluaisin että mies olisi kertonut tai kertoisi mistä kyse. Mitä tekisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa.
1. Provo
2. Miehesi on hiukan yksinkertainen kun laskutuksen noin tökerösti hoiti

Vierailija
2/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita firman nimissä siihen paikkaan ja kysele lisätietoja. Onko miehesi ollut jossakin reissussa ilman, että tiesit siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti viettänyt hotellissa aikaa rakastajansa kanssa.

Ihan hyvä provo. Paitsi että työasioista lasku lähtetään työpaikalle ja toisekseen hotellit ei kyllä nykypäivänä paljon laskuja lähettele, vaan ovat pyytäneet luottokortin tiedot, josta kuittaavat jos jotain jää rästiin. Yleensä lasku maksetaan hotellista lähtiessä.

Vierailija
5/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku on päivätty varmaan jollekin päivälle, eli mietit oliko miehesi kotona sinä päivänä.

Vierailija
6/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:48"]Soita firman nimissä siihen paikkaan ja kysele lisätietoja. Onko miehesi ollut jossakin reissussa ilman, että tiesit siitä?
[/quote]

Jääköhän siitä kiinni jotenkin, ei varmaan kovin hyvä juttua esiintyä toisena, vai? En tiedä, haluan tietää.

Mieheni ei itse ole ollut reissussa, mutta minä olin tyttökaverin kanssa pidennetyllä viikonloppureissulla jokin aika sitten.. Ei kai?!

Olen kauhuissani

Vierailija
7/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:49"]Mies on tietysti viettänyt hotellissa aikaa rakastajansa kanssa.

Ihan hyvä provo. Paitsi että työasioista lasku lähtetään työpaikalle ja toisekseen hotellit ei kyllä nykypäivänä paljon laskuja lähettele, vaan ovat pyytäneet luottokortin tiedot, josta kuittaavat jos jotain jää rästiin. Yleensä lasku maksetaan hotellista lähtiessä.
[/quote]

Mieheni kertoi että oli sekoillut meidän sekä firman osoitteiden kanssa jonka johdosta laskut oli mennyt sekaisin, eikuulemma sen vakavempaa. Mutta en tiedä uskoako, vaikka hajamielinen onkin

Vierailija
8/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sinä laskusta päivämäärän näet, onko samalle ajalle, kuin oma reissusi?

Väsynyt provohan tämä kyllä taitaa olla.

Vierailija
9/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kotoa löytynyt vieras puhelin oli kyllä paljon parempi ;)

Vierailija
10/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos on noi juomat jättänyt maksamatta.

Vierailija
11/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Minibaarin lasku maksetaan kyllä aina hotellissa lähtiessä eli respassa kysytään, onko minibaarista käytetty jotain. Lisäksi isommat hotellit vaatii nykyään luottokortin varauksen yhteydessä, josta sitten laskuttavat minibaariostokset, jos ne jättää mainitsematta.

Ja jos suostuvat laskuttamaan firmaa, niin silloin laskut menee suoraan firman osoitteeseen.

Olisi avannut provon niin, että satuit vahingossa avaamaan miehen luottokorttilaskun ja siellä oli joku hotelliveloitus. Se olisi voinut vielä mennä läpi :)

Vierailija
12/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää

Vierailija
13/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:48"]Soita firman nimissä siihen paikkaan ja kysele lisätietoja. Onko miehesi ollut jossakin reissussa ilman, että tiesit siitä? [/quote] Jääköhän siitä kiinni jotenkin, ei varmaan kovin hyvä juttua esiintyä toisena, vai? En tiedä, haluan tietää. Mieheni ei itse ole ollut reissussa, mutta minä olin tyttökaverin kanssa pidennetyllä viikonloppureissulla jokin aika sitten.. Ei kai?! Olen kauhuissani

[/quote]

Suomessa ei ole laitonta esiintyä toisena henkilönä.

Vierailija
14/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:13"]

Huono provo. Minibaarin lasku maksetaan kyllä aina hotellissa lähtiessä eli respassa kysytään, onko minibaarista käytetty jotain. Lisäksi isommat hotellit vaatii nykyään luottokortin varauksen yhteydessä, josta sitten laskuttavat minibaariostokset, jos ne jättää mainitsematta.

Ja jos suostuvat laskuttamaan firmaa, niin silloin laskut menee suoraan firman osoitteeseen.

Olisi avannut provon niin, että satuit vahingossa avaamaan miehen luottokorttilaskun ja siellä oli joku hotelliveloitus. Se olisi voinut vielä mennä läpi :)

[/quote]

Vierailija
15/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat sitten miehesi postit ? Tiedät kai, että kyseessä on kirjesalaisuuden rikkominen ? Voi vittu mitä kaikkea epäluuloiset ja kateelliset pikku pirttihirmut saavatkaan päähänsä..... Ap:lle olisi oikein jos miehesi nyt jättäisi sinut.

Vierailija
16/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mene tällä kertaa läpi, vaadin parempia provoja!

Missään luottokorttilaskussa ei lienee mainita erikseen maksamatonta minibaaria?

Vierailija
17/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo yhden tällaisen samanlaisen aloituksen. Montako näitä vielä tulee?

Vierailija
18/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti yksityisetsivälle. Maksaa, mutta maksaa vaivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän