Miten viesteihin saa otsikon?
Monissa keskusteluissa viesteillä on tummemmalla fontilla kirjoitetut otsikot, ei kuitenkaan kaikissa viesteissä. Mulla tulee aina vain se viestikenttä eikä mitään otsikointimahdollisuutta?
Kommentit (8)
Ne on vanhoja keskusteluja, joissa näkyy vastauksissakin otsikko. Palstauudistuksen jälkeen jäi vastauksista otsikko pois.
Aijaa, mietin kyllä tuotakin mahdollisuutta, mutta en tarkemmin tutkinut asiaa. Olen ilmeisesti eksynyt sitten lähinnä vain vanhoihin keskusteluihin täällä etusivulla. Kiitos selvennyksestä teille! - AP
Otsikkoko?
Mikä sinua estää kirjoittamasta otsikkoa ihan itse ensimmäiseksi ja jos ei noilla nykyisillä muokkauskeinoilla voikaan suurentaa fonttia, niin tummentaa nyt voi kuitenkin.
Puhelimella on vaikeampi leikkiä koodilla kuin pöytäkoneella
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:46"]Otsikkoko?
Mikä sinua estää kirjoittamasta otsikkoa ihan itse ensimmäiseksi ja jos ei noilla nykyisillä muokkauskeinoilla voikaan suurentaa fonttia, niin tummentaa nyt voi kuitenkin.
[/quote]
Ensinnäkin, en tiedä noita tällä palstalla päteviä muokkauskoodeja ja toiseksi, puhelimella kirjoittaessa en sa rivivälejä toimimaan. - AP
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:46"]Otsikkoko? Mikä sinua estää kirjoittamasta otsikkoa ihan itse ensimmäiseksi ja jos ei noilla nykyisillä muokkauskeinoilla voikaan suurentaa fonttia, niin tummentaa nyt voi kuitenkin. [/quote] Ensinnäkin, en tiedä noita tällä palstalla päteviä muokkauskoodeja ja toiseksi, puhelimella kirjoittaessa en sa rivivälejä toimimaan. - AP
[/quote]
Eikös [bold]....[/bold] ole lihavointi,
hetkinen pitää testata
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:46"]Otsikkoko? Mikä sinua estää kirjoittamasta otsikkoa ihan itse ensimmäiseksi ja jos ei noilla nykyisillä muokkauskeinoilla voikaan suurentaa fonttia, niin tummentaa nyt voi kuitenkin. [/quote] Ensinnäkin, en tiedä noita tällä palstalla päteviä muokkauskoodeja ja toiseksi, puhelimella kirjoittaessa en sa rivivälejä toimimaan. - AP
[/quote]
Eikös [bold]....[/bold] ole lihavointi,
hetkinen pitää testata
[/quote]
sori, ei toimikaan näin. väärä häly :)
Ne on vanhoja viestejä, ennen foorumisoftassa oli mahdollisuus otsikkoon?