Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ennustajista?

Vierailija
29.08.2021 |

Etenkin totetuneista? Siis puhelinennustajista kyse..kuka on nähnyt oikein?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonannen kerran: ennustajia ei ole olemassa.

Etkö yhtään kuunnellut mitä koulussa opetettiin?

Vierailija
2/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti, kun ennustaja sanoi mun olevan hoivaajatyyppiä. Varmaan kun olettaa että monet naiset, varsinkin ennustajalle soittavat ovat jotain (huonojen miesten) hyysääjiä. Itse en ole, eikä hoivaviettiä muutenkaan juuri ole.

Vierailija
4/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia! Koulut jääny käymättä?

Vierailija
5/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä kokemuksia?

Vierailija
6/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnosto

Vierailija
7/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli tuttu pankissa jolle hän soitti oitis kun sai tietää pokan nimen. Kaveri tsekkasi tilin saldon ennakkoon ja sitten tämä ennustaja "selvännäki" tämän sessiossa. Narahti typerästi kun soitti kaverilleen setin jälkeen udellakseen jonkun toisen tilanteesta eikä huomannut että oli ikkuna auki ja poka kuuli kaikki.

Vierailija
8/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä osunut oikeaan, ja täysin vikaankin! Kokemusta on. On muutama ihan pelottavankin tarkka näköhavainto tullu, esim henkilöä jota en silloin edes tuntenu on kuvailtu todella tarkasti- juu ei mitään tumma ulkomaalista povattu. Kuten toiset oikeasti tekee.

Paljon juttuja, yleensä liittyneet ihmisiin. Mulle ei juurikaan osattu ennustaa työ-asioita.

Vierailija
9/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aikanaan ennusttalinjalle ja kysyin huvikseni lottonumeroita. Sanoi, että ei yleensä tapaa antaa niitä, mutta voisin omalla riskillä ja vastuulla kokeilla hänen antamaansa numerosarjaa jos olen valmis häviämään panoksen. Voin sanoa, että oli elämäni parhain riskisijoitus.

Vierailija
10/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs jo toimintansa lopettanut puhelinennustaja näki kyllä hyvin asioita. Harmi kun hänelle ei voi enää soittaa.

Vierailija
11/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä osunut oikeaan, ja täysin vikaankin! Kokemusta on. On muutama ihan pelottavankin tarkka näköhavainto tullu, esim henkilöä jota en silloin edes tuntenu on kuvailtu todella tarkasti- juu ei mitään tumma ulkomaalista povattu. Kuten toiset oikeasti tekee.

Paljon juttuja, yleensä liittyneet ihmisiin. Mulle ei juurikaan osattu ennustaa työ-asioita.

Mistähän tämän henkilön yhteystiedot löytyisi?

Vierailija
12/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämän henkilön yhteystiedot löytyisi?

Kyseinen ennustaja osaisi kertoa sinulle jo etukäteen, että ketju ilmoitetaan asiattomaksi, jos se sisältää huuhaapalvelun mainontaa ;-)

Mutta maksaako joku näistä ihan oikeasti? Luokitellaan palveluissa viihdepalveluiksi eli yhtä hyvin voisi pyytää "ennustajaa" lukemaan vaikka vitsejä.

Vierailija
13/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elätte elämäänne ennustajien mukaan? 

Vierailija
14/29 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
15/29 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonannen kerran: ennustajia ei ole olemassa.

Etkö yhtään kuunnellut mitä koulussa opetettiin?

Huomasin tuossa juuri että vakuutusyhtiötkin käyttävät ennustajia hallintoneuvostoissaan.

Vierailija
16/29 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
17/29 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosien ajalta hyviä kokemuksia.  Naomi Mesin on kellä käyn ja jos en mene paikalle niin sitten puhelimitse, tai oikeastaan fasebookin puheluna mutta fasessa olen muutenkin paljon niin se toimii mulle hyvin. Tosissaan semmoinen kunnollinen, oikea, ne on toteutunu mitä on hälle noussut. Muutamalla feikillä ehdin käydä ennen häntä että tiedän mistä puhun.

Vierailija
18/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
19/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustukseni ovat 100% oikeassa 30% tapauksista.

Vierailija
20/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kieltää menemästä ennustajien luokse, koska saavat tietonsa paholaiselta, eivät Jumalalta. Samalla voi tarttua sitten pahoja henkiä mukaan. Myös pelkät horoskoopit ovat kammotus Jumalan silmissä.