Mitä tarkoittaa jos näkee käärmeistä unta? Isoja käärmeitä oli maassa ja käsissäni pienempiä.
Kommentit (10)
Oikeasti sitä, että olet jotenkin miettinyt käärmeitä tms. esim. somessa nähnyt jonkun laittamia kuvia käärmeistä, pelännyt lenkillä ollessasi törmääväsi käärmeeseen, miettinyt voisikohan tuolla olla käärmeitä, lukenut, että nyt on tänä kesänä ollut todella paljon käärmeitä
Ja taikauskoiset uskovat sitten, että käärme tarkoittaa kieroa ihmistä elämässäsi.
Tulkinnat on aina henkilökohtaisia.
Oliko uni pelottava? Minulla samanlaisia käärme unia ja ne on pelottavia.
Varo petollisia ystäviä ja vihamiehiä. Nämä ovat varoittavia unia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko uni pelottava? Minulla samanlaisia käärme unia ja ne on pelottavia.
Oli jotenkin epämiellyttävä uni. En ole kyllä käärmeistä nähnyt aikoihin unia. Ehkä ollut jotenkin kesällä mielessä, kun ne luonnossa liikkuu.
Kysy itseltäsi, mitä se uni kertoo sinulle. Vastaus on alitajunnassasi. Juuri niinkuin joku tuolla aiemmin kirjoitti, että olet vaikka nähnyt kuvia käärmeistä tai lukenut niistä tai nähnyt elokuvan, jossa on käärmeitä. Minä näin vähän aikaa sitten unta Mikko Leppilammesta (jota en voi sietää) ja tajusin heti, että se johtui siitä, että oli taas telkkarissa mainostettu jatkuvasti jotain ohjelmaa, jossa Leppilampi oli mukana. Sen kummallisempaa se ei ole.
Olet seurannut pop-kulttuuria, jossa on paljon käärmeitä.
Valheita ja petollisuutta. Luota vaistoosi jos epäilet jotain.
Käärme unessa on aina seksuaalisuuteen liittyvä symboli.