Saako noita 70€ hyvän mielen lahjakortteja virkistykseen? t.ammattivalittaja
Luulin että niitä annetaan niille joilla on pulaa jouluruuasta yms mutta että niitä annetaankin virkistykseen.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:15"]
Mihin virkistykseen? Linkki?
[/quote]
Täällä paltalla sanottiin että olen tehnyt väärin kun en ole sellaista ottanut kun meillä notkuu pöytä ruokaa ja lapsi saa varmaan 30 lahjaa. Olisi kuulemma pitänyt mun ottaa sellainen omaan virkistykseen eli ostaa sillä vaikka konvehteja,hajuvesi tms.
Sillä ei voi ostaa hajuvettä yms. se on ruokalahjakortti. toisaalta, jos ostaa 70 euron lahjakortilla ruokaa, niin omat ruokarahat jäävät sitten huvituksiin.
Mistä lapsi saa 30 joululahjaa? Mihin niin monta tarvitsee?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:52"]
Sillä ei voi ostaa hajuvettä yms. se on ruokalahjakortti. toisaalta, jos ostaa 70 euron lahjakortilla ruokaa, niin omat ruokarahat jäävät sitten huvituksiin.
Meiltä saa 4 joululahjaa siis minulta ja mieheltä, 2 pakettia kummeiltä yhteensä ja loput anopilta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:57"]
Meiltä saa 4 joululahjaa siis minulta ja mieheltä, 2 pakettia kummeiltä yhteensä ja loput anopilta.
[/quote]
[/quote]
Ihan okeasti perheenä ilmoittaisimme anopille, että max 5 lahjaa. Lisäksi jättäisin itse ostamatta lahjat, kunk erran lapsi jo paljon saa. Näin jäisi rahaa sitten kaikenlaiseen muuhun kivaan. tai vaihtoaehtona antaisin lahjaksi teatterikäynnin, elokuvakäynnin yms.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:57"]
[/quote]
[/quote]
Ihan okeasti perheenä ilmoittaisimme anopille, että max 5 lahjaa. Lisäksi jättäisin itse ostamatta lahjat, kunk erran lapsi jo paljon saa. Näin jäisi rahaa sitten kaikenlaiseen muuhun kivaan. tai vaihtoaehtona antaisin lahjaksi teatterikäynnin, elokuvakäynnin yms.
[/quote]
On siitä sanottu mutta haluaa vaan ostaa paljon lahjoja ja lapsi jo tottunut niihin. Elokuvissa poika käy n 6-8 kertaan vuodessa että jotain lippuja sinne voisi ostaa ja teatterissakin 2-3 kertaa vuodessa.
Mitä nyt tuommoista miettimään mihin niitä lahjakortteja saa. Jos saa sellaisen lahjakortin niin sitten käyttää sen, eikä vatvo sen enempää. No big deal!
Mihin virkistykseen? Linkki?