Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työasiaa

Vierailija
05.09.2014 |

En tiedä mitä tekisin. Olen nyt töypaikassa A, joka on hyvä työpaikka ja vastaa koulutustani. Täsä työssä saan vastuuta mutta toisaalta myös minun odotetaan myös antavan 100% työpaikalleni eli on jäätävä ja venytettävä työpäivää jos tarve niin vaatii ja viikonloppuisinkin on mentävä, jos soitto tulee. Tietysti, jos minulla on esim. joku oikea meno, niin tietysti silloin saan olla menemättä mutta noin niinkuin yleisesti minun oletetaan aina laittavan työni 1. sijalle.Ja pliis, älkää sanoko ettei ole pakko mennä, kun se nyt vaan on niin ja kaikki hälytyslisät ja ylityökorvaukset maksetaan aivan sääntöjen mukaan.

Nyt syksyllä on alkamassa eräs koulutus, joka kestää noin 2 vuotta, työnanataja suosittelee koulutusta ja maksaa sen. Minut on ilmoitettu sinne ja menen sinne mielelläni MUTTA minulla on myös eräs töinen työpaikka kiikarissa, josta selviää enemmän vuoden vaihteen jälkeen. Olenko ihan kusipää, jos menen koulutukseen mutta keskeytänkin sen heti alkuunsa, jos vaihdankin työpaikkaa vai olenko liian vässykkä ja ilmoitan, etten halua koulutukseen nyt syksyllä, koska en tiedä mitä kevät tuo tullessaan?

Tämä toinen työpaikka on myös omaa alaani mutta hieman erilaista työtä silti. Tässä työpaikassa B, joutuu välillä ylitöihin mutta koskaan ei ole samanlasita "pakkoa" mennä/jäädä. A:ssa on parempi palkka, B:ssä enemmän omaa elämää....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kirjoitusvirheet. mukamas oikoluin tekstin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla